Raskaus ja huumeseulat?

Anonyymi

Moi! Tein tossa eilen aamulla positiivisen raskaustestin. Oon päättäny jo että teen abortin. Käytän siis joskus viikonloppusin bentsoja ja polttelen lähes päivittäin kannabista. Tai oikeestaan alotin päivittäispolttelun kun aloin saada pahoinvointioireita ja tällähetkellä lääkitsen pahoinvointiani kannabiksella, koska mikään muukaan ei auta :(
Kun menen lääkäriin niin ottaako ne siellä jotain verikokeita/huumeseuloja? Abortin oon jokatapauksessa tekemässä niin en kaipaa mitään saarnaa raskaudesta ja huumeista.

24

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sillä lailla.. h.ätänyyhky senkun käy, eli täällä saa olla taas vain tasan yhtä "vertaistukevaa" ja aborttiin usuttavaa l.ässynlää -mieltä? :)

Haluat vältellä totuutta mutta se l.ävähtää silti n.aamallesi sieltä täältä, ja seuraa sinua koko s.urullisen loppu elämäsi, jos tunnoilla on lapsen elämän riisto.

• Anonyymi

Samalla kun teet abortin tee sterilisaatio.

Itse kuulun ehkäisyn käyttäjä-sakkiin ja olen vahvoilla. Tulkaa minun jengiini kaikki tai tehkää sterilisaatio. Suosijat ja vastustajat tuhlatkoon aikaansa turhuuteen.

• Anonyymi

Ei siellä mitään seuloja käsittääkseni tehdä .

Kaveri teki abortin ja ei ollut mitään seuloja.

• Anonyymi

Tuskimpa tehään. Ottavat vaan selvää verikokeilla mikä on sun veriryhmä jos se ei oo tiedossa. Ja jos tiiät sun veriryhmän niin ei tarvii käydä ollenkaan missään verikokeissa. Ja klamydianäyte otetaan kans. Muuta niiden ei ees tarvii tietää jos oot tekemässä abortin.
      T. Toinen abortin tehnyt

• Anonyymi

Ammattilaiset ei "varmaankaan" huomaa ihan ilman verikokeitakin, että on narkki kyseessä?

• Anonyymi

Hyvä vaan jos teet, se lapsihan voi vaikka vammautua sun kaman käyttös takia.

• Anonyymi

On siis hyvä että lapsia pahoinpidellään kemiallisesti pilalle? Huhhuh.. tämäkin ilmentää taas suosijasakin ehtymätöntä "lapsirakkautta".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siis hyvä että lapsia pahoinpidellään kemiallisesti pilalle? Huhhuh.. tämäkin ilmentää taas suosijasakin ehtymätöntä "lapsirakkautta".

Huumeidenkäyttäjän ei pitäs edes tulla raskaaksi. Huumeethan aiheuttaa vaikka mitä haittoja sille lapselle ja sillehän voi pahimmassa tapauksessa tulla joku pysyvä aivovamma tai muu elinikäinen vaurio ja vaan sen takia että hänen bentsonisti äiti veti huumeita raskausaikana...

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      187
      5085
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4472
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3039
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      145
      2941
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2541
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27