Anal probe - matkalla tähtiin

Anonyymi

Viime viikolla kun olin nukkumassa niin ns. harmaat humanoidit saapuivat luokseni. he kysyivät telepaattisesti haluanko lähteä vierailemaan heidän aluksellaan. Lähdin harmaiden mukaan mutta ei olisi kannattanut, sillä minulle tehtiin anaalitähystys jossa suolestani otettiin näytteitä ja ilmeisesti sisääni asennettiin myös implantti. Muunlaista tietoisuuden laajennusta ei siis ollut luvassa kuin jumalaton paineentunne peräsuoleen! Seuraavana päivänä soitin välittömästi Kalevi Riikoselle ja kerroin tapahtuneesta. Hänen mukaan ufojen suorittama tähystys on perin tavallinen operaatio mutta samalla sangen harmillinen jos se suoritetaan vastentahtoisesti. Myös Kalevilla on kokemusta asiasta ja tästä syystä hän seurustelee mieluiten vain puhtaasta valoenergista koostuvan sieluaineksen kanssa, jotka siis eivät kykene fyysisten ihmiskokeiden suorittamiseen.

Luotan kuitenkin harmaiden hyväntahtoisuuteen, sillä toisin kuin monia muita niin itseltäni kysyttiin haluanko lähteä heidän mukaansa. Jos vastaavaa tapahtuu tulevaisuudessa, niin muistan kyllä kysyä etukäteen mitä mahdollisisa operaatioita on luvassa! Kaikesta huolimatta toimintaani Furoran johtotehtävissä.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskiviikko, elokuun kelarahat tulleet ja sketpinen humalatila laittaa kirjoittelemaan kaikenlaista omaa mieltä huvittavaa ja kiihottavaa tekstiä.

      • Anonyymi

        Mistä sinä luulet tietäväsi etteikö kertomus ole totta ?
        Skeptismi on tunnetusti ufotutkimuksen pahin jarru.
        Palstalla esiintyy turhankin paljon James Randeja !


    • Anonyymi

      Hei pojat! Laitetaan homma sivuraiteelle ja Jessus armahtaa meiät kaikki eikä jouruta kiirastuleen ja paholaisen pannuun paistumaan pakanoina!

      vanha varaktori

    • Anonyymi

      Huono trollaus. Anal probe sen provoksi paljastaa.

      • Anonyymi

        Kyllä Kale jakaa kylähulluille neuvoja ja samalla tekee fyffee. Puolitutulle hullulle Kale totesi, ettei kannata ottaa ufojen tappokäskyjä todesta vaan odotella kaikessa rauhassa positiivisen energiatason viestejä. Myös hopealusikka tyynyn alla saattaa toimia, jos öisin pelkää pahan silmän katsetta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Kale jakaa kylähulluille neuvoja ja samalla tekee fyffee. Puolitutulle hullulle Kale totesi, ettei kannata ottaa ufojen tappokäskyjä todesta vaan odotella kaikessa rauhassa positiivisen energiatason viestejä. Myös hopealusikka tyynyn alla saattaa toimia, jos öisin pelkää pahan silmän katsetta....

        Kukas tämä kalle onkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas tämä kalle onkaan?

        Porvoolainen ufotutkija ja Fuforan jäsen.


    • Anonyymi

      Ymmärrän kyllä etteivät UFOt saavu Tellukselle turhan takia, mutta mitä ihmeen hyötyä tuosta jatkuvasta perseen ronkkimisesta oikein on? Luulisi heidän mieluummin keräilevän poloisten siepattujen aivoja tjms. Itse pidän Kalevi Riikoska Suomen ja kenties koko maailman johtavana ufotutkijana sekä kontaktihenkilönä, joten en lähtisi aliarvioimaan hänen antamaansa lausuntoa.

      • Anonyymi

        Siksi ronkkivat , ettei tulisi ufosontaa !


      • Anonyymi

        Messuilla ne monet sano että Kalevi on ainoa joka varmasti tietää.


    • Anonyymi

      Kyseessä on se roope joka väittä että hänellä implantteja. mutta ei ole suostunut näyttämään todisteita.
      Tuohon lainaan hänen itkuaan jostain ketjkusta:
      Mistä löytyy asiantuntevaa terapiaapua traumaattisen ufosieppauksen kokeneelle henkilölle? Sen tiedän että tavallisille lääkäreille on asiasta turha puhua.

      Lisäksi minulle tehtiin ufoaluksessa suolitähystys (anal probe) ja elimistööni asennettiin jokin implantti. Minne voi hakeutua jos haluaa poistaa tuon implantin? Itse en ala itseäni leikkaamaan ellei sitten ole täysin pakkotilanne esim. että ufot yrittävät laittaa minut kaukoohjaukseen.

    • Anonyymi

      Olen uskovainen ja kokenut unessa joskus 1990-luvulla jonkinlaisen vierailutapauksen kyseisenlaisten olentojen kanssa - kummoisia siinä ei tapahtunut - ainakaan muistaakseni? Sen muistan, että olin kysyvinäni jotain Jeesukseen liittyvää ja että kaikki tavallaan häipyi pois? Ehdottaisinkin vastaavaa sanasten vaihtoa kyseisissä tapauksissa.

      Olen myöhemmin huomannut, että on selkeä yhteys ns. kanavoinnin ja kaikenlaisten RA - höyhöttäjien, kuten myös UFO-hörhöjen välillä. Siis RA on yksi saatanan nimistä, joka imitoi ja omii Raamatun Sanomaa omaan valheen viestiinsä aivan törkeästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe