Ja paino nousi tosi äkkiä eilen 35kg ja tänään 36kg normipaino, normaalia???😭😭😭😖🙁😥😰😰😰😰😰😩
Oonko ylipainoinen 11.v 140-146cm ja 35kg
5
507
Vastaukset
- Anonyymi
Pliis apua äkkiä 36kg noin. 142cm? Eilen 35kg ja oon 11.v menossa vitoselle!
- Anonyymi
Noin lihavan pitää mennä heti kiireesti lääkäriin ja vaadi päästä laihdutus leikkaukseen! Muuten sun käy huonosti.
- Anonyymi
syö terveellisesti ja runsaasti ja liiku. Jos rupeat laihduttelemaan kasvuiässä, niin siitä aiheutuu sinulle monenlaisia välittömiä ja pysyviä tappioita. Pituuskasvusi heikentyy, luustosi rakenne vääristyy , sporttisuutesi kärsii. Myös koulumenestyksesi heikentyy sekä opinnoissa kuin myös liikunnassa jos nyt rupeat vähentämään radikaalisti syömistäsi. Kasvuiässä pitää resursoida ja kehittää itseänsä kaikin tavoin. Riittävä ja oikeanlainen syöminen on tärkeimpiä tapoja kasvuiässä resursoida ja panostaa itseensä . Itse asiassa tärkein tapa. Mihinkään laihdutteluun sinun ei pidä sortua. Jos tunnet ulkonäköpaineita niin harrasta enempi liikuntaa eri muodoissansa. Ajattele asioita aina pitemmällä tähtäimellä. Jos laihduttelet nyt kasvuiässä niin 20 vuotiaana aikuisena varmasti kadut sitä.
- Anonyymi
moi! Siis ite ainakin oon ymmärtäny et paino vaihtelee päivittäin silleen 1-2 kiloo kai. Eli siis normaalia(:
- Anonyymi
Oletko aikuinen mies vai aikuinen nainen?
Siitä voidaan ratkaista ongelmasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2362624- 611418
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621197Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137- 1001102
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871098Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985