Ja paino nousi tosi äkkiä eilen 35kg ja tänään 36kg normipaino, normaalia???😭😭😭😖🙁😥😰😰😰😰😰😩
Oonko ylipainoinen 11.v 140-146cm ja 35kg
5
244
Vastaukset
- Anonyymi
Pliis apua äkkiä 36kg noin. 142cm? Eilen 35kg ja oon 11.v menossa vitoselle!
- Anonyymi
Noin lihavan pitää mennä heti kiireesti lääkäriin ja vaadi päästä laihdutus leikkaukseen! Muuten sun käy huonosti.
- Anonyymi
syö terveellisesti ja runsaasti ja liiku. Jos rupeat laihduttelemaan kasvuiässä, niin siitä aiheutuu sinulle monenlaisia välittömiä ja pysyviä tappioita. Pituuskasvusi heikentyy, luustosi rakenne vääristyy , sporttisuutesi kärsii. Myös koulumenestyksesi heikentyy sekä opinnoissa kuin myös liikunnassa jos nyt rupeat vähentämään radikaalisti syömistäsi. Kasvuiässä pitää resursoida ja kehittää itseänsä kaikin tavoin. Riittävä ja oikeanlainen syöminen on tärkeimpiä tapoja kasvuiässä resursoida ja panostaa itseensä . Itse asiassa tärkein tapa. Mihinkään laihdutteluun sinun ei pidä sortua. Jos tunnet ulkonäköpaineita niin harrasta enempi liikuntaa eri muodoissansa. Ajattele asioita aina pitemmällä tähtäimellä. Jos laihduttelet nyt kasvuiässä niin 20 vuotiaana aikuisena varmasti kadut sitä.
- Anonyymi
moi! Siis ite ainakin oon ymmärtäny et paino vaihtelee päivittäin silleen 1-2 kiloo kai. Eli siis normaalia(:
- Anonyymi
Oletko aikuinen mies vai aikuinen nainen?
Siitä voidaan ratkaista ongelmasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962