aina melkein pelkällä ajatuksen voimalla. Ei tule heti mieleen että kenenkään toisen kohdalla olisi ollut vastaavaa.
Mitenhän kävisi nainen jos tulis tosipaikka. Varmaan pötkisin pakoon?
Saat mut kyllä valmiiksi
24
828
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän 😉❤️ tästähän me ollaan kirjoiteltu 😉😘
- Anonyymi
Sä olet pötkinyt jo.
- Anonyymi
Se on paossa palstalla eikä kohtaa tosiasioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on paossa palstalla eikä kohtaa tosiasioita.
Tuotekoodi on paketille on 150 31 53150. 😉
- Anonyymi
Kenelle tämä?
- Anonyymi
Kuka ja kenet? Jos tämä on mulle niin kerro se mulle. Usko alkaa jo horjua.
- Anonyymi
Taitaa olla molemminpuolista tuo. Kieltämättä olet ajatuksissani aina niinä herkkinä hetkinä kun pitää itseään viihdyttää 😚
- Anonyymi
Yritän kyllä pitää omat ajatukseni niin neutraalina kuin voin ja pääsääntöisesti muissa asioissa. Joskus tosin vähän lipsahti. :)
- Anonyymi
No niin varmoon
- Anonyymi
Mä en kyllä pääsis pakoon, kun sun näkeminen "vie jalat alta", ihan epätodellista tää jo on.
- Anonyymi
Pötki pakoon ja älä ole tuntevasi minua. Teet vain palveluksen.
- Anonyymi
Haittaisko tuo. Nauliinnu mieluummin kuin pötkit pakoon.
- Anonyymi
Samat tunnelmat hänestä sydämeni vallanneesta naisesta. Hän on niin seksikäs, hänen ajatteleminen saa jo haluamaan. Kuuma, ihana ja saavuttamaton🥰
- Anonyymi
Voi Tsiisus Herra Pyhä Sylvi, VARJELE. Aamen 🙏🙏🙏
- Anonyymi
Kesä kohta ohi....siirtosi?
- Anonyymi
Minä en pötki pakoon. Kokeile vaikka..
- Anonyymi
Kaivoit tällaisen melkein kuukauden vanhan aloituksen? :D Joo joo tiedetään, laita viestiä yrvelö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivoit tällaisen melkein kuukauden vanhan aloituksen? :D Joo joo tiedetään, laita viestiä yrvelö.
Yrvelö?
Mutta tuota, luin tän ekaa kertaa nyt. Tää sopis olla häneltä.🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai haluat syliin helliteltäväksi vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrvelö?
Mutta tuota, luin tän ekaa kertaa nyt. Tää sopis olla häneltä.🤭Sopii varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai haluat syliin helliteltäväksi vai?
Riippuu sylistä 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu sylistä 🤔
Niin tietysti😘eihän sitä kenen vaan syliin😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tietysti😘eihän sitä kenen vaan syliin😉
Ahaa hmmm mm... Hmmm hmmm 🤔😉
- Anonyymi
Oot vaan siinä, kyl se siittä.
En kai nyt sua mitenkään soimais, jos meet vähän skutsille...hei mies..saat suudelman.
T.Se kuuma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860