Palmunalustytön vuokraneuvottelun hoito- opas.

Palmunalustytöillä tarkoitan rantakaduilla päivystäviä freelancer- oppaita.

Kotimainen Wikipediamme kertoo että he ovat palkansaajina hieman erityisasemassa eikä heiltä tarvitse pidättää ennakkoveroa. Tämä on syytä palvelunkäyttäjän muistaa.

Veteraanit toki tietävät käytännön mutta keltanokkien on syytä lukea tämä pieni alkeistietomäärä.
Tarjonta esim. kilometrin matkalla iltaisin on mahtavan suurta, siellä on lihavaa, laihaa, nättiä ja rumaa, pitkää ja pätkää, kaikenlaisia leidareita munilla ja ilman sekä kaikkea tuota yhdessä ja erikseen.

Itsenäisten yrittäjien kilpailuetuna on ainoastaan hinta. Poissa ovat baarien ja yökerhojen ulosostohinnat.
Tarjonta on yleensä tyyliin pikaiset eli short time joista pyytävät kuka mitenkin alkaen tonnista. Oikea hinta on 300 - 500 bahtia mahdollinen tuntihotellikulu joka saattaa olla tarpeellinen akkansa kanssa matkailevalle herrasmiehelle.
Tuntihotellit veloittavat n. 100- 200 bahtia/ h sis. lakanat ja 2 pyyheliinaa.

Freelancereiden huonona puolena pidän että heihin ei voi luottaa. Jos huoneestasi likka on jotain vienyt niin et tavoita häntä enää koskaan. Jos tavoittaisitkin niin mitä tekisit?
Toki parempitasoisissa hotelleissa vieraat kirjataan sisään.

Palmunalustytöistä saattaa löytää todellisia helmiäkin mutta se on epätodennäköistä. He eivät ole työlleen omistautuneita kuten baarien ammattioppaat vaan nimityksensä mukaisesti harrastelijoita ja amatöörejä.

36

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lapsellista pakinointia jo toistakymmentä vuotta.

• Tästä poistettiin viestini jossa kritisoin tämän palstamme Kukkahattutädin lapsellista kommenttia.
        Mikä yksinoikeus hänellä on arvostella koska itse on heittänyt ääliömäsiä kommenttejaan palstalle myös sen kymmenen vuotta?

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Tästä poistettiin viestini jossa kritisoin tämän palstamme Kukkahattutädin lapsellista kommenttia.
        Mikä yksinoikeus hänellä on arvostella koska itse on heittänyt ääliömäsiä kommenttejaan palstalle myös sen kymmenen vuotta?

LerppaLärpällä meni herne nokkaa, suljetun kilju auttaa

• Anonyymi

Oltiin teinipojasta saakka hyviä kavereita parin "oman kylän" hepun kanssa. Tehtiin kaikki yhdessä. Hyviä kavereita ollaan edelleenkin. Sattuneesta syystä ei vaan nähdä usein.

Urheiltiin, mopoiltiin, ryypättiin, tapeltiin ja matkusteltiin yhdessä. Kala- ja kanoottiretkiä, kaikkea mahdollista.

Olin aina vähän edellä. OIin eka joka perusti perheen ja rakensi talot, eka joka perusti firman, eka joka sai lapsia. Pojat teki samat perässä.

Olin myös eka joka erosi. Pojat teki senkin perässä. Me oltiin kunnollisia miehiä kaikesta huolimatta. Kaverit kovasti kritisoivat ja tuomitsivat avioeroni, mutta eivät enää sitten kun itsekin erosivat.

Kaikki me löysimme sitten uudet morsiot. Seuraavaksi kaverit huolestuivat Thaimaan kertomuksistani, että älä hyvä mies vaan siellä sekoa ja sekaannu niihin naisiin, että niiltä saat kauheita tauteja tai mikä pahinta, saatat rakastua siellä ja jäädä sinne! Epäilivät vielä että ne haluaa vaan sun rahat!

Kaverit tulivat sitten uusine vaimoineen Pattayalle tuossa 2012 paikkeilla moikkaamaan minua. Heidän vaimonsa olivat perinteisiä polkkatukkaisia tanttoja. Ihan mukavia naisia, mutta ei minkään näköisiä.

Suhteensa oli jo väljähtyneet ja kavereitani kuumotti kovasti thaitytöt. Keksittiin juoni, että vien kaverit aamulenkille ja thainyrkkeilyä treenaamaan paikkaan, jota oltiin käyty katsomassa edellisenä iltana.

Vaimot ei aavistaneet mitään, koska miehet lähti aamuysiltä pelkissä urheilushortseissa liikenteeseen ilman lompakkoa ja kännykkää. Hypättiin nurkan takana mopotaksien kyytiin ja suuntana 2nd road, Festival marketin paikkeille.

Siellä oli siihen aikaan auki jo yksi saippuamesta ja ei muuta kuin ineen. Ukkomiehet oli haavi auki että ei hei.. voinko mä siis ostaa tuolta seuraa kylpyyn? Voiko niitä ostaa kaksikin?

Kerroin heille säännöt että kaikki on mahdollista ja minulla on lompakko mukana. Kaverit kävi siellä ensin yhden setin ja siinä ei kauaa mennyt. Kävivät sitten leveän hymyn saattelemana toisenkin kierroksen. Toinen kavereista otti sille kierrokselle kaksi pesijää.

Käväistiin sitten thainyrkkeily- salin kautta sen verran että saatiin toiselle vähän huulta turvoksiin ja toiselle naarmu silmäkulmaan hämäykseksi.

Vaimonsa ei aavistaneet mitään, mutta oli siinä pokassa pitelemistä kun toisiamme erehdyimme vilkaisemaan keskustellessamme thainyrkkeilyn saloista.

Uusittiin treenit vielä pari kertaa, ennenkuin pojat lähtivät vaimoineen takaisin Suomeen. Heistä tuli kertaheitolla Thaimaan ystäviä ja vaimot unohtuivat vain vähän aikaa sen jälkeen, kun palasivat Suomeen.

Ovat nykyään reippaita Pattayan poikia. Kolmasti vuodessa käyvät treenaamassa kuin silloinkin. Talvella tulevat kylään, jos pääsevät.

T 2010

• Anonyymi

Outoa että tämä 2010 on aina virkeänä tällä palstalla vaikka on kiireinen uusioperheen isä puutarhoineen ja lasten valmentajana, sekä vaikka mitä ......thaimaassa.

• Anonyymi

Kerrotaan vielä tarinan opetus. -Ei ne suomirouvat turhaan pelkää päästää miehiään yksin Thaimaahan. Tilaisuus tekee varkaan ja rikollinen palaa aina rikospaikalle.

T 2010

• Anonyymi

Vittu, että kavereillasi oli tyhmiä tyttöystäviä? No, vakka kantensa valitsee? 4kk esinahan rullausta ja sitten pariviikkoo johonkin elävään? No toi ehkäsopii kaltaisillesi? Ei kai nuoruuden parhaimmat kaverukset nyt luonteeltaankaan ihan erilaisia voi olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outoa että tämä 2010 on aina virkeänä tällä palstalla vaikka on kiireinen uusioperheen isä puutarhoineen ja lasten valmentajana, sekä vaikka mitä ......thaimaassa.

Ei ole kiireestä tietoakaan. Nyt satelee vähän väliä siihen malliin että ei tarvita kastelua kasveille. Tyttö nukkuu jo äitinsä viekussa. Katsos kun kello täällä Thaimaassa on kohta jo kymmenen.

Töitä en ole tehnyt viikkoon laisinkaan. Sporttia 90 minuuttia joka päivä.

T 2010

• Anonyymi

Lerppis veti oikeen kunnolla kokonaisen herneenpalon nenään ja repeytyi kaikista henkseleistä irti katkeruuspäissään. Se ei ole pattispoikien vika ettei sulla mene vahvasti.

• Anonyymi

Heh heh.... vein kavereita vähän vaahtokylpyyn, maksoin kaiken ja odottelin niitä burker kingissä? Voi nyt vidu noit sun tarinoitas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lerppis veti oikeen kunnolla kokonaisen herneenpalon nenään ja repeytyi kaikista henkseleistä irti katkeruuspäissään. Se ei ole pattispoikien vika ettei sulla mene vahvasti.

Tämä vakio, 2010 muuttuu omaksi fanikseen salaman nopeaan......thaimaassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh.... vein kavereita vähän vaahtokylpyyn, maksoin kaiken ja odottelin niitä burker kingissä? Voi nyt vidu noit sun tarinoitas

Thamaan burker kingi? Onneksi ei ollut lildoja ja krotiileja. Niissä voi olla pakteereja.
        Lukihäiriöinen vauhkoontui oikein urakalla ihan tavallisesta tarinasta ja alkoi keksimään siihen omiaan vielä lisukkeeksi perinteiseen malliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thamaan burker kingi? Onneksi ei ollut lildoja ja krotiileja. Niissä voi olla pakteereja.
        Lukihäiriöinen vauhkoontui oikein urakalla ihan tavallisesta tarinasta ja alkoi keksimään siihen omiaan vielä lisukkeeksi perinteiseen malliin.

Perinteinen paniikin purkaus ..... "ystävältä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

entäpä itse kommentoija, aina virkeänä tällä palstalla vaikka on kiireinen miljonääri ja poikansa läheiskasvattaja sekä vaikka mitä.... thaimaassa.

• Anonyymi

Kyllä kympin tarinat on hyviä, kyllä kymppi on ihan kymppi. Kympiiiiiiii.....iiiiiii

• Anonyymi

Moni opiskelija rahoittaa opintonsa käymällä palmunalla, no, niinhän sitä tehdään Suollakin, paraat hankkii sugardaddyn.

• Laskeuduinpa kerran alas tuntihotellin baariin.
        Siinä istuskeli aussipoika joka oli jo toista kertaa Pattayalla; nöösi siis....

Oli iloinen kun löysi samanhenkisen kaverin toiselta puolen maailmaa.
        Kyseli että olisiko mulla möyhyä? Sanoin että se on maassa jyrkästi kielletty ja ankarasti rangaistavaa.

Jo kohta istuimme rannalla ja polttelimme tosi yskittävää tupakkaa. Taoimme toisiamme selkään ja nauroimme aivan tyhmille jutuille.
        Kyllä Pattayalla on ihanaa!

• Anonyymi

Rantatytöt on freelancereita. Monet heistä heittää keikan vaan silloin tällöin. Tiedän vain yhden naisen, joka on ollut rantakadulla jo joskus 2005 vuodesta lähtien ja oli vielä viime kesänäkin. Todennäköisesti on edelleen.

Nykyään hän on liki viisikymppinen, erittäin tyylikäs leidi ja aina leiskuvan punaisessa mekossa. Viimeisen päälle meikattuna ja hiukset laitettuna. Aamulenkillä tuli usein nyökättyä tervehdykseksi. Jutellut en ole.

Hän aloitti päivystyksen usein jo auringonnousun jälkeen. Kyttäsi humalassa kämpilleen horjuvia papparaisia.

Itse harrastin kohtuullisen vähän rantatyttöjä. Jokusen kymmenen kuitenkin. Heillä oli usein vastasynnyttäneen naisen vartalo, eli makkaroita mekon alla, joita ei vaatteiden alta havainnut.

Kerran otin rantakadulta vahingossa kiukkuisen mummon. Hän oli kadulla hämärässä kohtaa josta en erottanut kasvojaan. Kaunis ääni oli ja minä humalassa. Asia saatiin kuitenkin kunnialla hoidettua loukkaamatta ketään.

Yksi tyttö kertoi reippaasti jo rantakadulla että hänellä on HIV, että haittaako se? Eipä se minua haitannut. En pode pöpökammoa ja käytin kumia hänen kanssaan. Oikein nätti ja mukava tyttö, yhden lapsen äiti.

Hyvin luonnonlapsia ne rantatytöt. Kertoivat mielellään tarinansa, haaveensa, toiveensa ja murheensa. Ystävystyin monen kanssa ja minulla on noin 100 facebook- kaveria, jotka ovat entisiä tai nykyisiä baari- tai rantatyttöjä.

Vaimoni ei ole mustasukkaista sorttia ja luottaa minuun. Hän on myös erittäin huolehtivainen ja haluaa auttaa vieraitakin ihmisiä. Työskentelee osa-aikaisesti kansainvälisessä lastensuojelujärjestössä.

Oltiin kerran katsomassa ilmaiskonserttia vaimon kanssa, jossa kerättiin rahaa lapsille. Eturivissä istui lauma kiinalaisia ja korealaisia.

Kolehtihaavin kanssa kiersi pieni tyttö sen eturivin edestä. Yksikään kiinalainen ei avannut kukkaroaan vaan tuijotti maahan.

Vaimoni hermostui, nappasi lompakkonsa käsilaukusta ja survoi itsensä eturiviin tytön luokse ja ojensi tälle sakean tukun tonnin seteleitä ja näytti kiinalaisille keskisormea sen jälkeen.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rantatytöt on freelancereita. Monet heistä heittää keikan vaan silloin tällöin. Tiedän vain yhden naisen, joka on ollut rantakadulla jo joskus 2005 vuodesta lähtien ja oli vielä viime kesänäkin. Todennäköisesti on edelleen.

Nykyään hän on liki viisikymppinen, erittäin tyylikäs leidi ja aina leiskuvan punaisessa mekossa. Viimeisen päälle meikattuna ja hiukset laitettuna. Aamulenkillä tuli usein nyökättyä tervehdykseksi. Jutellut en ole.

Hän aloitti päivystyksen usein jo auringonnousun jälkeen. Kyttäsi humalassa kämpilleen horjuvia papparaisia.

Itse harrastin kohtuullisen vähän rantatyttöjä. Jokusen kymmenen kuitenkin. Heillä oli usein vastasynnyttäneen naisen vartalo, eli makkaroita mekon alla, joita ei vaatteiden alta havainnut.

Kerran otin rantakadulta vahingossa kiukkuisen mummon. Hän oli kadulla hämärässä kohtaa josta en erottanut kasvojaan. Kaunis ääni oli ja minä humalassa. Asia saatiin kuitenkin kunnialla hoidettua loukkaamatta ketään.

Yksi tyttö kertoi reippaasti jo rantakadulla että hänellä on HIV, että haittaako se? Eipä se minua haitannut. En pode pöpökammoa ja käytin kumia hänen kanssaan. Oikein nätti ja mukava tyttö, yhden lapsen äiti.

Hyvin luonnonlapsia ne rantatytöt. Kertoivat mielellään tarinansa, haaveensa, toiveensa ja murheensa. Ystävystyin monen kanssa ja minulla on noin 100 facebook- kaveria, jotka ovat entisiä tai nykyisiä baari- tai rantatyttöjä.

Vaimoni ei ole mustasukkaista sorttia ja luottaa minuun. Hän on myös erittäin huolehtivainen ja haluaa auttaa vieraitakin ihmisiä. Työskentelee osa-aikaisesti kansainvälisessä lastensuojelujärjestössä.

Oltiin kerran katsomassa ilmaiskonserttia vaimon kanssa, jossa kerättiin rahaa lapsille. Eturivissä istui lauma kiinalaisia ja korealaisia.

Kolehtihaavin kanssa kiersi pieni tyttö sen eturivin edestä. Yksikään kiinalainen ei avannut kukkaroaan vaan tuijotti maahan.

Vaimoni hermostui, nappasi lompakkonsa käsilaukusta ja survoi itsensä eturiviin tytön luokse ja ojensi tälle sakean tukun tonnin seteleitä ja näytti kiinalaisille keskisormea sen jälkeen.

T 2010

Facebooki 53 vuotiaalle tärkeä, no kukin tyylillään, sata baarityttöä ja tuhansia muita, minä en kaipaa moista, ihan livekaverit ok.

• Anonyymi kirjoitti:

Facebooki 53 vuotiaalle tärkeä, no kukin tyylillään, sata baarityttöä ja tuhansia muita, minä en kaipaa moista, ihan livekaverit ok.

Sama täällä. Tosi paljon kavereida. Siksi olen tällä palstalla vain 16-18 tuntia vuorikaudessa.
        Livekaverit sitten ok käy öisin kun nukun.

• Anonyymi kirjoitti:

Almun palus tulee kelalta joka kuussa. Sitten on pileet aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Montako miljoonaa tämä ilmaiskonsertti sinulle maksoi? Miksi vaimosi näytteli sormeaan ihmisille, jotka eivät vapaaehtoisesti antaneet rahaa vapaaehtoiseen rahankeräykseen?

Järjestikö kansainvälinen lastensuojeluyhtiö, jossa vaimosi töissä, tämän maksullisen ilmaiskonsertin?
        Saiko vaimosi jonkinlaista bonustatapahtumassa kerätystä rahasummasta vai jaettiinko raha ylempien toimihenkilöiden kesken?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako miljoonaa tämä ilmaiskonsertti sinulle maksoi? Miksi vaimosi näytteli sormeaan ihmisille, jotka eivät vapaaehtoisesti antaneet rahaa vapaaehtoiseen rahankeräykseen?

Järjestikö kansainvälinen lastensuojeluyhtiö, jossa vaimosi töissä, tämän maksullisen ilmaiskonsertin?
        Saiko vaimosi jonkinlaista bonustatapahtumassa kerätystä rahasummasta vai jaettiinko raha ylempien toimihenkilöiden kesken?

Oletko utelias.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suljetulla ei taida kaverit juuri häiritä

• Anonyymi

Minä pokasin rantakadulta hampaattoman mummon. Kyyti oli kovaa ja aktin jälkeen laitoimme tekarit samaan lasiin yön ajaksi.

• Anonyymi

Suomen palmunaluset löytyvät tinderissä,

ja ovat aika tinnerissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen palmunaluset löytyvät tinderissä,

ja ovat aika tinnerissä

Testasin Tinderiä toista kertaa, vuosien tauon jälkeen Suomessa. Järkyttäviä tapauksia. Katkeroituneita masennuslääkkeitä popsivia naisia joilla ladonkokoinen ahteri. Ikuisia laihduttajia tai sitten harhainen käsitys siitä että ovat "uhkeita ja naisellisia"
        Tyhjätaskuisia laardilissuja joilla kaikilla on väkivaltainen exä jossakin jonka kanssa riitelevät edelleen. Viimeistään toisilla treffeillä saat tappouhkauksia tekstiviestinä. Eivät osaa laittaa ruokaa muuten paitsi pullia ja piirakoita leivoskelevat ja siinäpä se kilojen salaisuus.
        Jos he mainitsevat tinderissä olevansa "urheilullisia", niin se tarkoittaa korkeintaan rööki suussa kävelyretkeä roskakatokselle. Uimahallissa kelluva nikotiinilaastarikin "ui" kovempaa kuin nuo kuviokellujat. Yhdellä itsensä kaljuksi ajaneella ja nenärenkaan nokkaansa virittäneellä naisella oli neljä lasta ja neljä hevosen kokoista koiraa.
        Jos joku hyvännäköinen löytyy, niin hänellä on takuuvarmasti lantussa jotakin vikaa. Saattaa saada ihmeellisiä kilareita milloin mistäkin tai metsästää aina sitä seuraavaa ja roikkuu jatkuvasti treffeillä miesten kustannuksella.

Ei kiitos. Thaimaassa odottelee Cupid-löytöjä pilvin pimein. Ei tarvi tyytyä kotimaan kreiseihin misukoihin.

Cupidman

• Anonyymi

Nätti tyttö ja tuolla ei ole kolmea leukaakaan, niinkuin numerosensein entisellä omaishoitajalla, joka pukeutui Tiimarin t-paitaan kunnon miljonäärirouvan tyyliin.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nätti tyttö ja tuolla ei ole kolmea leukaakaan, niinkuin numerosensein entisellä omaishoitajalla, joka pukeutui Tiimarin t-paitaan kunnon miljonäärirouvan tyyliin.

T 2010

Kirjoitussisältösi herra 2010 on sama kuin monella muullakin ystävälläsi, uskottavuutesi nolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitussisältösi herra 2010 on sama kuin monella muullakin ystävälläsi, uskottavuutesi nolla.

Kymppi juttelee Thaimaasta, Pattayasta ja Thaimaan asioista. Tietää paljon myös thainyrkkeilystä. Sinun bravuurisi on herjojen huuteleminen, eikä mitään muuta.
        Luuletko sinä reppana että tämä on jokin kilpailu että kuka asuu missäkin? Onko siinä mitään ihmeellistä missä kukakin asuu? Ei siitä mitään mitaleja jaeta. Minulle on aivan sama kuka missäkin. En ole tähän ikään mennessä oppinut edes kadehtimaan ketään.
        Kympin asiantuntevia juttuja, kokemuksia ja mielipiteitä on kiva lukea. Sinulla ei taida olla Thaimaasta mitään sanottavaa ikinä, kun keskityt kirjoittajien herjaamiseen ja epäilemiseen.

• Anonyymi

Suomen väestönkasvun tae ovat palmunalustytöt. Tuokaa niitä !

• Kiitoksia jälleen herroille osin mukavista kommenteistaan.

Oma kokemukseni palmunalustytöistä rajoittuu ehkä hieman toiselle kymmenelle. Kyllä siinä hieman sian säkissä ostaa, pieni pelko aina jäytää persiissä.

Järkevintä on vuokrata opas baareista, ulosmaksu ja vrk- hinta baarille on kuitenkin vain n. 10 € täydellä palautus- ja vahto- oikeudella.

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Kiitoksia jälleen herroille osin mukavista kommenteistaan.

Oma kokemukseni palmunalustytöistä rajoittuu ehkä hieman toiselle kymmenelle. Kyllä siinä hieman sian säkissä ostaa, pieni pelko aina jäytää persiissä.

Järkevintä on vuokrata opas baareista, ulosmaksu ja vrk- hinta baarille on kuitenkin vain n. 10 € täydellä palautus- ja vahto- oikeudella.

Oiko luku palvelu sulle otettava ? Mik äno vahto? puhu nä hurri huno somi?

• Anonyymi

Miehet naisen vaatteissa on siellä jumalaisia
      Sillä lailla usein älytetään humalaisia
      Perse kun on hyvin rasvattuna
      Hyvin sinne uppoo muna
      Jätkät kehuu jälkeenpäin:
      "On tiukkaa tavaraa!"

• Anonyymi

Tummelin hyötykäyttöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tummelin hyötykäyttöä.

Voihan itkun p llu noita kommentteja.
        Eivät ole täysijärkisten päästä. Poistakaa nyt tämäkin viesti koska kukkahattutätimme ei siitä pidä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8893
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6800
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6550
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5441
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      4863
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3541
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3375
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3132
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2932
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2916
    Aihe