OON LUKENU TOSI PALJON MENKOISTA NO TÄNÄÄ NE ALKO NÄÄ ON MUN EKAT MENIN AAMULLA VESSAAN JA SIT PYYHIN NII SIIHEN TULI VERTA JA OON 12 MUN ISKÄ EI TIEDÄ EN OIKEASTAAN HALUA KERTOA MUTTA MULLA ON TULLUT KOKO PÄIVÄN VERTA OON VAIHTANUT SIDETTÄ AINA KUN OON HUOMANNU ETTÄ SIINÄ ON VERTA PITÄSKÖ MUN HUOLESTUU SIITÄ ETTÄ VERTAA TULEE NIIN USEIN MONTA KERTAA SITÄ EDES PITÄISI TULLA PÄIVÄSSÄ AUTTAKAA PLIIS JA MUITAKIN VINKKEJÄ MENKKOIHIN 😰😰
Vastaukset 1
- Anonyymi
No voi voi! Kuule kyllä sitä verta tulee koko päivän joka tunti ja koko yön ja monta päivää. Ja aamulla verta oikein purskahtaa. Vaihda side vaiks kolme kertaa päivässä, ei kannata vaihtaa joka kerta, kun verta tulee, sillä silloin on sidepaketti hyvin nopeasti loppu. Yhdellä tai enintään kahdella pakkauksella yleensä hoitaa yhdet kuukautiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3831540Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä26010002 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk78860Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28835- 54803
- 40789
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa70729- 57722
- 65716
- 59715