Johanna Tukiainen on tehnyt Veijo Lallista höynän!

Anonyymi

Lalli on antanut Tuksun majailla talossaan, avioliiton omaisessa suhteessa. Nyt on käynyt ilmi, että Tuksu ei olekaan raskaana avomiehelleen Lallille, vaan kolmannelle osapuolelle.

Lallin on tunnettava itsensä höynäytetyksi, koska lapsi on hänen, ellei Johanna pysty todistamaan lapsen olevan Lallin! Tällöin Lalli ei olisi höynä, vaan isä!

8

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Häh???

• Anonyymi

Mistä on peräisin tietosi Tuksun raskaanaolosta? Tuskin muusta kuin lyllerön ilmoituksesta. Koska se on puhunut selkeästi totta?

• Anonyymi

syyskuun lopussa tuksulla la...

• Anonyymi

Näinhän se selittää. Kertoi myös lapsen saaneen alkunsa tammikuussa. Tiesi siis jo keväällä, että lapsi syntyy kuukauden etuajassa.

• Anonyymi

Tuksu kertonut Lallille lapsen saaneen alkunsa tanskalaisella hedelmöitysklinikalla. Liekö Lalli antanut oikein rahatkin siihen.
      Ja ovelana Tuksu ilmoittaa olevansa kihloissa, mutta ei KENEN kanssa, joten Lalli kuvittelee olevansa yhä sulhanen ja Tuksu ei sitä oikaise.
      Lallin läheiset on yrittäneet keskustella Tuksusta, mutta tämä ei kestä yhtään vaan lopettaa puhelun tai häipyy paikalta. Tuksu on hänen mielestään väärinymmärretty ja kiusattu, tätä kun Tuksu hänelle jankuttaa. Lehtiotsikot ja kuvat ovat Tuksun mukaan vääristelyä ja valheita.

• Anonyymi

Kyllä maailmaan puhetta mahtuu. Kuuluisuutta havitelleessaan moni ihminen sanoo mitä tahansa, joskus enemmän kuin pitäisikään.
      Näillä niitä lehtiä myydään, jos irtonumeroiden ostajat ja tilaajat lopettaisivat ostamisensa, voisi turhat jututkin kadota, samalla jokunen lehtitalon työntekijä joutuisi kilometritehtaalle muiden jatkoksi.
      Onko ihmisluonteessa sellainen piirre, että se haluaa tulla huijatuksi?

• Anonyymi

Ihmiset ovat hyväuskoisia, haluavat uskoa toisesta hyvää. Ja kyllähän nuo koijarit osaavat puhua kenet vain ympäri - onhan se nähty näissä ulkomaisissa rahahuijauksissa ja rakkaushuijauksissa, kuten varmaan myös kotimaassa mm. kirpputorihuijauksissa ja olemattomien lomamökkien vuokrauksessa.
        Itse olen kyllä lakannut tilaamasta ko. lehtiä. Netti toimii, ja ilmankin voi olla.

• Anonyymi

Jospa tuo Lalli ei käy ihan täysillä. Voi hyvinkin olla, että miehellä on joku kehitysvamma, autismin kirjon häiriö tms. Jota laskelmoiva ahne nainen käyttää hyväkseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe