Hampurista lähetetty paketti tuli vauhdikkaasti kuopion lajittelukeskukseen saakka, mutta siihen sitten seurannan mukaan liike pysähtyi.
Kuopiossa tärkeää materiaalia sisältävä paketti on maannut jo monta päivää, eikä seurannan mukaan ole liikahtanut mihinkään.
On se kumma että sama paketti tulee nopeammin saksasta kuopioon kuin siitä edelleen joensuuhun...
Mikä ihme siellä postissa oikein mättää? Oletteko jo yt-neuvotelleetitä-suomen postin kokonaan toimimattomaksi?
Mikä vaivaa itä-suomen postia?!
6
607
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen Postin ongelmat koskevat koko maata ja vielä enemmän pääkaupunkiseutua. Tavallisen kirjeen matka Uudellamaalla kestää viikon vähintään.
- Anonyymi
Vantaalta kuopioon lähetys tulee päivässä, loppumatka kuopiosta joensuuhun on kestänyt jo neljä päivää eikä vaan näy ei kuulu...
- Anonyymi
Minä olin posti. Kun ei paketti. Sitten ei mitään. Mikä posti? Olenko tietoinen? Kysyn vaan. Posti!!!
- Anonyymi
Itella, Itella, Suomen suosituin posti on Itella...
- Anonyymi
No jopas!
Kirjoitin eilen sanomalehti Karjalaisen viivästymisestä useilla, jopa kolmella päivällä ja katso:
Kirjoitus on poistettu!
S24 ei näytä sallivan edes asiallista kritiikkiä, tai varsinkaan juuri sitä, joteneipä ole sitten ihme kun foorumien sisältö on mitä on.- Anonyymi
Luultavasti moderaattoreiksi on soluttautunut eri tahojen edustajia jotka poistavat omaan organisaatioonsa kohdistuvat negatiiviset kritiikit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693