Pattajalaisella torilla.

Anonyymi

Kaikkihan me konkariveteraanit suomiverkkariurhot, normaalien heteroiden esikuvat tiedämme Pattayan toritarjonnan olevan maan parasta antia.

Minä olen jäänyt kaipaamaan niitä rupisia toriomenoita joihin oppaat olivat räkineet kun huomasivat että valkoiset kristityt ovat niitä ostamassa.
Kun sen huomasin niin jätin ostamatta.

Se ei toki estänyt syljen lentämistä, viikon oppaani ryntäsi perääni ja roiskautti hampaattomasta suustaan aikamoisen räkäheijarin jonka sain väistettyä.

Muut torilandet sitten yritti potkia minut hengiltä, mutta mama pelasti mut, muuten poliisi olisi todennut että turisti kaatui kännissä ja kolautti päänsä.
Näin meillä Pattayalla.

Alkuperäisväestö ei meitä rakasta.
Ne hymyt mitä hotellissanne saatte oppaalta ja henkilökunnalta ovat teatteria. Kääntykääpä joskus äkisti niin huomaatte kuinka teille irvistellään.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Torilande antaa ymmärtää, että maalaisväestö ei nauti hampaattoman ykköspoikakaverin kunnioitusta.

    • Anonyymi

      Taas kerran katkeran lerpan tarinointia. Yksikään thaimaalainen ei ole koskaan kohdellut minua väärin.

      He ovat kohdelleet minua juuri oikein. Silleen kuin ihmisillä on tapana kohdella toista. Kukaan ei ole ikinä irvistellyt eikä räkinyt.

      Minulla on tapana olla kaikkien kaveri. Vihaiset hemmot opetan sekunnissa tavoille. Elämä on helppoa. Nyt aamulenkille. Norsut hengailee taas alueella.

      T 2010

      • Anonyymi

        Riippuu siitä mitä kukakin pitää väärinkohteluna, joku pitää viranomaisten turistille osoittamaa käytöstä, muutakuin kohteliaisuutena, toinen taas kaksoishinta järjestelmää rasismina, kuopiossa on niin vähän thaikkuja, laitoksessasi vielä vähemmän, että ei siitä ihan ongelmaksi saakka ole, joskus voi tulla vastaan hemmo joka opettaa sinut tavoille, se lienee jopa suvaittavaa..
        by numball
        ps. mitä sinulle tapahtui vuonna 2018 -2019 välisenä aikana, kun tarinasi oli todellinen ryysyistä rikkauksiin, jokin vaan ei täsmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä mitä kukakin pitää väärinkohteluna, joku pitää viranomaisten turistille osoittamaa käytöstä, muutakuin kohteliaisuutena, toinen taas kaksoishinta järjestelmää rasismina, kuopiossa on niin vähän thaikkuja, laitoksessasi vielä vähemmän, että ei siitä ihan ongelmaksi saakka ole, joskus voi tulla vastaan hemmo joka opettaa sinut tavoille, se lienee jopa suvaittavaa..
        by numball
        ps. mitä sinulle tapahtui vuonna 2018 -2019 välisenä aikana, kun tarinasi oli todellinen ryysyistä rikkauksiin, jokin vaan ei täsmää.

        "jokin ei vaan täsmää" Ja sinun saduissa ja tarinoissako kaikki täsmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jokin ei vaan täsmää" Ja sinun saduissa ja tarinoissako kaikki täsmää.

        Minun kirjoitukset on sinun vastaaviin verrattuna hyvin selkeitä ja loogisia... et sinä reppana missään thaimaassa asu, käynnyt jokus olet mutta siitäkin on aikaa... miten se laitoseläminen sinulle siellä suomen savossa toimii, saatko jo käydä tupakalla ilman valvontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kirjoitukset on sinun vastaaviin verrattuna hyvin selkeitä ja loogisia... et sinä reppana missään thaimaassa asu, käynnyt jokus olet mutta siitäkin on aikaa... miten se laitoseläminen sinulle siellä suomen savossa toimii, saatko jo käydä tupakalla ilman valvontaa.

        Voin vakuuttaa että kaikki "factasi" ovat viime vuosituhannelta. Todellakin selkeitä ja loogisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vakuuttaa että kaikki "factasi" ovat viime vuosituhannelta. Todellakin selkeitä ja loogisia.

        Sinulla poju ei riitä vakuuttelusi yhtään mihinkään, suloisen Suomen Savosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla poju ei riitä vakuuttelusi yhtään mihinkään, suloisen Suomen Savosta.

        Laita kuva vuokra Vitarasta ja vakuuta se omaksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita kuva vuokra Vitarasta ja vakuuta se omaksesi.

        Minulla ei ole vitaraa sen enempää kuin sinulla on järkeä päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole vitaraa sen enempää kuin sinulla on järkeä päässä.

        Ohoh! Tunnustat siis että Vitara juttusi oli valetta?


    • Anonyymi

      En kyllä mene torille rollaattorin kanssa. Thaikut kiilaavat aina edelle joka jonossa.

    • Anonyymi

      Aloittajalla venähtänyt eilen ilta yön puolelle puuhissaan Thaimaassa?

      Hra Nasu on eilen 22:47 sujuvan soljuvaan tyyliinsä kirjoittanut kommenttinsa Alanya palstalle.

      Rva X on sitten puolestaan väkertänyt tämän aloituksensa tänne 23:50.

      Tämä aloitus on Rva X:n tuttua ja tasokasta tuotantoa. Hän on kopionut Hra Nasun kommentin Alanyan palstalta. Väännellyt siitä muutamia sanoja ja hieman lisäillyt omiaan.

      On se hurja!... tämä täti X.

      • Anonyymi

        Mitä mieltä Senssu ja NumBall olette tästä täti X:stä.... liekö kyseessä joku mielenterveyskuntoutuja tai vastaava?
        Asuuko Chiang Maissa vai Hua Hinissä?


      • Anonyymi

        PATTAYAN RAKKAAT ON MYÖS ALANYAN RAKKAITA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PATTAYAN RAKKAAT ON MYÖS ALANYAN RAKKAITA.

        SENSSU-AMALIA RAKASTAA SALAA HERRA NASUA!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SENSSU-AMALIA RAKASTAA SALAA HERRA NASUA!!

        Kovin on mitättömän rakkauden kohteen itselleen valinnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä Senssu ja NumBall olette tästä täti X:stä.... liekö kyseessä joku mielenterveyskuntoutuja tai vastaava?
        Asuuko Chiang Maissa vai Hua Hinissä?

        Enpä ole moisesta tädistä tietoinen.
        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on mitättömän rakkauden kohteen itselleen valinnut.

        Voin vakuuttaa että itseään tasokkaamman.


      • Anonyymi

        Peiliin katsomisen paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vakuuttaa että itseään tasokkaamman.

        Tunnet siis molemmat, kerro lisää tasoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peiliin katsomisen paikka.

        No mitä näit peilistäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole moisesta tädistä tietoinen.
        By NumBall

        Hmm... eli jos tämä täti ei asu Hua Hinissä.... niin silloinhan jäljelle jää vain Chiang Mai.


      • Anonyymi

        Väärin. Amalia täti kirjoittelee katkeran kateellisena satuja. SenssuChlanMai tasokasta parodiaa täti Amaliasta.


    • Anonyymi

      Viikon paras vitsi on tässä ketjussa. Numeromies kertoo juttujensa olevan loogisia. :D

      Numeromiehen höpinät on kuin johonkin susirajalla sijaitsevan huoltoaseman röökipaikalle olisi kokoontunut kaksi vanhaa ladamiestä valehtelemaan kilpaa ja kertomassa aikoinaan kuulemiaan toisten tarinoita ominaan ja nekin väärin muistaen.
      Henki haisee kiljulle ja hapankaalille ja myrkkyhampaiden välissä roihuaa itse kääritty sätkä. Miettii suolikaasuja päästellen olisiko syytä vaihtaa Ladaan öljyt ja tarkistaa ilmanpaineet, vinkkaa kaverilleen silmää ja sanoo "suut makiaksi".
      Songkranin riisijuhla ja satokausimies kelan armosta. Todellinen kapteeni Hydro.

      • Anonyymi

        Heh heh ja anteeksi etukäteen Ladamiehiltä - sekä Senssulta ja NumBallilta.

        Muistui nyt vain mieleeni Kummeli sketsi. Siinä kaksi herraa oli kokoontunut Ladakerhon kokoontumisajoihin. Oli gurmeeravintola ja herrat kumin palaa oikein nuoruuden innolla antoivat.

        Täytyisi oikein gooklettaa löytyisikö ko. sketsi YouTubesta?

        Kummeleilla oli myös mitä mainioin sketsi: Aziz The The Combat Figter. Lento kapteeni Aziz oli siinä MiG-21 suihkuhävittäjän puikoissa.

        Tämä Aziz sketsi varmaankin on jo sensuroitu rasistisena YouTubesta vihervasureiden toimesta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe