Onko pakko olla äitipuoli

Anonyymi

Miehellä on viisi lasta ja minun pitäisi olla heille äitipuoli, mutta en tiedä jaksanko? Ollaan oltu yhdessä nyt viisi kk ja aika raskasta on ollu. Sanoin miehelle etttä haluisin seurustella vaan mutten olla äitipuoli, mutta mies vaatii ja vaatii että ryhtyisin, sillä ei luota ex vaimoonsa.
Lapsetki tykkää muinusta kauheesti aina itkee kun joutuu lähteen kotiin. Olen määräävä ja tiukka äiti heille mutta kun on kasa ongelmalapia ja huonosti menestyviä niin pitää olla, mutta se on raskasta yksin kasvattaa toisten lapsia. Naapuritkin sanoo että miten sä jaksa olla äiti kun nuo lapse on niin hankalia? No kyllä sitä väsyy, mutta muualta en saisi näin ihanaa kotia ja olla kotona, kun mies tienaa.

Kai tää on kohtaloni, mutta äkää te rytykyö ei tämä kaikille sovi, perheen puörittäminen on rnakkaa, miksi lähdin tähän mutta pois en voi enää juosta, lapset olsivat hunningolla.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka sitten jos et sinä? Jos olet miehen lapsille ainoa oikea ja läheinen aikuinen niin on se pakko, kuvittele että pian ne muuttaa pois ja sitten saat olla talsosa miten lystät ei velvotteita eikä mitään. Nytkin voit määrää koska kersat tulee ja koska lähtee, ex äidillä ei ole mitään sanomista, sen on tehtävä niinkuin sie sanot. Tiukasti vaan ja määrätietoiseseti mie skyllä tukee jos on sen arvonen.

    • Anonyymi

      Äitipuoli saa aina syyn niskoille vaikke olisi muuta kuin rakstanut varattuun mieheen. Miksi siitä pitää tuntea syyllisyyttä? Jos rakastuu niin sehän on ihana asia.
      Lapeet tulee kyllä toimeen uuden äidin kanssa ja uusi äiti varmasti tykkää kun saa lapsia komennettavaksi ja kasvatettavaksi.
      Lapsille iso rikkaus että on uusi äiti elämässä joka vahtii ja käskee ja komentaa.

      • Anonyymi

        On se kummaa, että lapsia tehdään yhdessä. Mutta sitten ne jää toisen vanhemman, tai vieraiden hoidettaviksi. Kyllä se vaan on väärin, että kaikki tuollaiset sikiää, jotka ei pysty olemaan lapsilleen vanhempia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kummaa, että lapsia tehdään yhdessä. Mutta sitten ne jää toisen vanhemman, tai vieraiden hoidettaviksi. Kyllä se vaan on väärin, että kaikki tuollaiset sikiää, jotka ei pysty olemaan lapsilleen vanhempia!

        Tosi on, minäkin jouduin ottamaan loparit työpaikastani ja ryhtymään miehen elätettäväksi niin kauan kunnes alkaa korvaukset pyörinää, että voin kasvataa hänen lasiaan. On se kauheet, mutta toisaalta on kiva olla vaan laiskana kotona.
        Voi komentaa lapsia ja juoda siideriä ja komentaa.

        Miehen eksä haluu meiheni takasin mutta ei saa sitä, mä olen nyt vaimo ja lasten äiti joten pysykööt poissa. Ei kukaan häntä kaipaa.


    • Anonyymi

      Mies on muka alkanut seurustella kanssasi, mutta oikeasti olikin vain etsimässä ilmaista lapsenpiikaa.

    • Anonyymi

      Ap, siis niin fiilaan sua. Noihin paineisiin auttaa ku tissuttelee päivisin ja välillä nauttii seitinohuen vähän vahvemman päivä-, tai iltahiprakan. Kotona kun tissuttelee, on samalla läsnä miehen lasten arjessa.

    • Anonyymi

      Uusi äiti on aina kovilla, eikä kukaan maksa palkkaa tai kiitä. Olen välillä niin puhki että en ehdi kyllä töihin, kotona on niin kauhetia nuo miehen kersat että niissä menee kasvattamisessa aikaa. Jatkuvasti pitää komentaa.
      En tajua miksi pitää kasvattaa toisen kersoja. Jos en olisi tässä he olisivat aivan pihalla kaikesta, onneksi olen auttamassa heitä normaaleiksi ihmisiksi. Eivarmasti kellään ole moisia meihenlapsia jotka ei osaa mitään, ei tajuu mitään, eikä tee mitään.

      Normaaleita heistä ei saa aina on uusia ongelmia joita mun on ratkottava. Silti olen huono ihminen kukaan ei kiitä eikä auta. Oli paha virhe tulla tähän äidiksi, mutta olen tässä, en voi jättää heitä pulaan, muuten syyttäisin itseäni että jätin, koska he oat niin avuttomia ettei selviäisi. Eivät osaa ottaa mun lapsista mallia, ei sittenmillään, sotkuisia siivottmia laiskoja, niitä ne ovat.

      • Anonyymi

        Uusi isä on aina kovilla, eikä kukaan maksa palkkaa tai kiitä. Olen välillä niin puhki hyvä että ehdin töihin, kotona on niin kauhetia nuo naiseni kersat ,että niissä menee kasvattamisessa aikaa. Jatkuvasti pitää komentaa ja opastaa.
        En tajua miksi pitää kasvattaa toisen kersoja. Jos en olisi tässä he olisivat aivan pihalla kaikesta, onneksi olen auttamassa heitä normaaleiksi ihmisiksi. ei varmaan kellään ole moisia lapsia , jotka ei osaa mitään, ei tajuu mitään, eikä tee mitään.

        Normaaleita heistä ei saa aina on uusia ongelmia joita mun on ratkottava. Silti olen huono ihminen kukaan ei kiitä eikä auta. Oli paha virhe tulla tähän isäksi ,mutta olen tässä, en voi jättää heitä pulaan, muuten syyttäisin itseäni että jätin, koska he oat niin avuttomia ettei selviäisi. Eivät osaa ottaa mun lapsista mallia, ei millään , sotkuisia siivottmia laiskoja, niitä ne ovat.


    • Anonyymi

      Itsellä samaa muutama vuotta takana. Aika helvettiä. Vielä kun itsellä ei ole omia lapsia eikä omaa kai koskaan kuulukaan. Nyt on jo vaikeampi lähteä pois..Mulla on vielä se että joudun myös elättämään näitä muiden lapsia kaiken lisäksi. No..

      • Anonyymi

        Nimesi ja yhteystietosi?


      • Anonyymi

        Sellaista se on kun haluaa ottaa vastuuta vieraista lapsista. Uuden äidin rooli on hankala, mitään ei saa tehdä eikä komentaa mutta jos ei, niin kysytään että miksi ei.
        Mun miehen lapset ovat kyllä hankalia, niin on heidän äitikin. Kovasti yritän kouluttaa heitä ja neuvoa, mutta p.. saan palkaksi. Koskaan en sitä lahnaa ole haukkunut mutta se haukkuu mua vaikka kasvatan hänen lapset ja häntä itseään. Ovat kyllä ihmeellisiä, ei ihme et mies otti mut lastensa äidiksi kune ntinen on niin outo-
        Kiitosta ei tule mutta kyllä lapset aikanaan kiittää mua kun olen niinkaunis ja osaava, varmasti olen heille äiti ja entinen äiti unohtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista se on kun haluaa ottaa vastuuta vieraista lapsista. Uuden äidin rooli on hankala, mitään ei saa tehdä eikä komentaa mutta jos ei, niin kysytään että miksi ei.
        Mun miehen lapset ovat kyllä hankalia, niin on heidän äitikin. Kovasti yritän kouluttaa heitä ja neuvoa, mutta p.. saan palkaksi. Koskaan en sitä lahnaa ole haukkunut mutta se haukkuu mua vaikka kasvatan hänen lapset ja häntä itseään. Ovat kyllä ihmeellisiä, ei ihme et mies otti mut lastensa äidiksi kune ntinen on niin outo-
        Kiitosta ei tule mutta kyllä lapset aikanaan kiittää mua kun olen niinkaunis ja osaava, varmasti olen heille äiti ja entinen äiti unohtuu.

        Sellaista se on kun haluaa ottaa vastuuta vieraista lapsista. Uuden isän rooli on hankala, mitään ei saa tehdä eikä komentaa mutta jos ei, niin kysytään että miksi ei.
        Mun naisen lapset ovat kyllä hankalia, niin on heidän isäkin . Kovasti yritän kouluttaa heitä ja neuvoa, mutta p.. saan palkaksi. Koskaan en sitä juoppoa ole haukkunut ,mutta se haukkuu mua vaikka kasvatan hänen lapset ja häntä itseään. Ovat kyllä ihmeellisiä, ei ihme et nainen otti mut lastensa isäksi kun entinen on niin outo-
        Kiitosta ei tule mutta kyllä lapset aikanaan kiittää mua kun olen niin komee ja osaava, varmasti olen heille isä ja entinen isä unohtuu.


    • Anonyymi

      On se jos oma äiti ei osaa. Monesti miehet etsii uuden äidin lapsilleen kun entinen eukko ei osaa mitään.
      Lapsetkin ovat innoissaan kun on uusi äiti. Oppivat hyvin sanomaan äiti kun painottaa sitä että uusi äiti on teitä varten ja te uutta äitiä varten. On kiva määrätä ja pyöirttää uusia lapsia. Jos ei koskaan oo ollut äiti niin se on upeeta saada määrätä. Kaupassakin voi katsoo kun ihmiset on kateellisia kun on lapsilauma vieressä ja luulevat et oon niien äiti, mut eihän ne tiiä. Olenkin sanonu miehen kakaroille että sanokaa äiti julisilla paikoilla, että entinen äiti unohtuu.

      • Anonyymi

        Nimesi, yhteystietosi?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe