Mikä on halvin kunnollinen sähkön myyjä joka ei huijaaole laskuissa.
Onko kellään kokemuksia omakotitalon sähkön myyjista.
Hyvä ja halpa sähkönmyyjä
21
77
Vastaukset
- Anonyymi
Enemmän on kokemusta halvoista sähkönmyyjistä kyselijöistä!
- Anonyymi
Minä ostan jakeluyhtiöltäni. Kyllästyin oikomaan virheitä toisen sähkönmyyjän laskuissa.
- Anonyymi
On kokemusta runsaasti.
- Anonyymi
mä löysin halvan sähkönmyyjän ja vaikuttaa ihan hyvältä...sen nimi on Helen
- Anonyymi
Totta, ei Helsinkiläisen edes kannata kilpailuttaa sähköä. Itse asun yksiössä, ihan perussähkö sisältäen siirrot noin 20 €/kk, ruokaa teen päivittäin ja käytän aika paljon uunia. Miksi kilpailuttaa, kun säästö olisi ehkä 1-2 €/kk ja seurauksena kahden laskun maksamisen vaiva?
Anonyymi kirjoitti:
Totta, ei Helsinkiläisen edes kannata kilpailuttaa sähköä. Itse asun yksiössä, ihan perussähkö sisältäen siirrot noin 20 €/kk, ruokaa teen päivittäin ja käytän aika paljon uunia. Miksi kilpailuttaa, kun säästö olisi ehkä 1-2 €/kk ja seurauksena kahden laskun maksamisen vaiva?
Jos väkisin haluaa maksaa enemmän niin mikä siinä. Minä joku kuukausi sitten otin vuoden kiinteän nykyisen marraskuussa loppuvan tilalle. Maksan siitä 4,38 c/kWh ilman perusmaksua. Helenin perushinta on 6,99 c/kWh ja perusmaksu 3,84 €. Oma kulutus on n. 140 kWh/kk eli säästöä tulee n. 7.75 €/kk tai 93 € ko. vuoden aikana. Jos noin helposti voi säästää lähes satasen, niin miksi ei tekisi sitä. Koska myyjä on Helen ei edes tule mitään toista laskua. Pari vuotta sitten menin ottamaan hieman huonon sopimuksen, koska siinä oli perusmaksu, mutta siltä parissa vuodessa säästöä tuli satasen. Vuodesta 2010 on ollut Helenin määräaikaisia ja säästöä on tullut 2020 loppuun mennessä n. 330 € eli 30 € vuodessa. Joka vuosi on tullut ainakin jonkin verran säästöä.
- Anonyymi
Minä minä, minä en kilpailua , mi n ä eiån säästä.
Kysyinkin kokemuksia ihmisiltä joilla omakotitaloaja ja sähkölasku 200€ kukaudessa.
Yhdestä talosta.- Anonyymi
Teet varmaan paljonkin sähkötöitä kotonasi, jos kerran niistä tulee 200€ lasku kuukaudessa.
- Anonyymi
Minulla on kaksikin omakotitaloa. Molemmat lämpenevät ja jäähtyvät ilmalämpöpumpuilla. En noin suriin kulutuksiin pääse, mutta ostan sähköni Kymenlaakson Sähköltä, joka on myös jakeluyhtiö täällä.
Loppuvuodesta taas jollakin porkkanalla saavat minut jatkamaan asiakkuuttani siellä.
- Anonyymi
Paljonkos maksaa kwh
Perusmaksut
Ja paljinkos neliöö. - Anonyymi
Mulakin helen j a toiseesa l n yösähkö
Se koyosähkö jossa kokoviikonloppu on yösähköö ja yösähkö alkaa jo 20 00
Yösähkön hinta jain alle 4cen - Anonyymi
Etsi netistä "sähkön kilpailutus". Tee muutamalla sivustolla kilpailutus, niin saat sen hetkisen halvimmat tarjouksen. Etsi sen jälkeen kokemuksia yrityksistä äläkä valitse samantien sitä halvinta. Käytä suuria ja tunnettuja myyjiä taikka sitten paikallisia sähköyhtiöitä. Yleensä ei kannata valita sellaista, joka vain myy sähköä. Ota kiiteä hintainen tarjous ja vertaa myös perusmaksua. Yleensä muuttuvahintainen tarjous on halpa kesällä, mutta talvisin kun sähköä kuluu eniten hinta on pilvissä. Itse en halua kilpailuttaa sähköä vuosittain vaan etsin parin vuoden kiinteähintaisen sopimuksen.
- Anonyymi
Älä käytä epämääräisiä kilpailutussivuja.
https://energiavirasto.fi/sahkon-ostaminen
Lue eri sähkösopimustyypeistä ja sähkön kilpailuttamisesta Energiaviraston
https://sahkonhinta.fi/
-palvelusta.
Palvelusta löydät kaikki omalla alueellasi voimassa olevat sähkönmyyntitarjoukset ja voit kilpailuttaa oman sähkösopimuksesi.
- Anonyymi
Kannattaa valita sellainen sähkön myyjä jolla on myös verkkoyhtiö. Hinnat ovat maltilliset kun näiden ei tarvitse kiskoa kaikkea katetta sähkökaupasta, sillä siirtopuoli tuottaa enemmän kuin tarpeeksi.
- Anonyymi
Joo kyllä olen etsiskelly netistä ja kilpailuttanu y.
Kyselenkin kokemuakai mitä yhtiöitä ja hinta l n joihin olette päätyneet.
Tarkoian t ietenkin k i luttajia joilla omakotialo e i kä komeeo kossa yksi pistorasia.
Myös sähköauyon laataja t anakaa kommentteja - Anonyymi
Ni onkos kellään kokemusksi ja hintoja kertoo mitä maksaa omakotitalon sähköt halvalla.
Ei tarvii neuvija vaan haluisi kuulla kokemusia
Kiitos.- Anonyymi
Kyllä sinä neuvoja tarvitset, nimittäin oikeikirjoituksen opetteluun.
- Anonyymi
Ei voi amtaa yksselitteistä vastaus kysymykseen "mitä maksaa omakotitalon sähköt halvalla". Kulutushan riippuu talosta ja kättäjistä. Vanha suuri talo , jossa on suurperhe saattaa viedä kymmeniä tuhansia kilowattitunteja kuntaas uusi pieni nollaenergiatalo yhdellä asukkaalla muutamia tuhansia.
Sinähän sait jo vastauksen, että jos haluat sopimuksen, jossa ei huijata, niin valitse iso tunnettu myyjä tai yhtiö joka myös itse tuottaa sähköä.
Sähkön kokonaishinta sistoineen ja kaikkine maksuineen liikkuu halvimmillaan noin 15c/kWh. Itse sähkön hinta on vähän yli 4 c/kWh. Tämä perustuu noin 12 000kWh vuosittaiseen kulutuksen perusteella laskettuna.
- Anonyymi
No olipas asintuntija kaikki väärin.
Kannattaisi vähän tutustuu asioihin enne kuin alkaa ihan oikesti yrittää neuvomaan. - Anonyymi
Törkeetä rahastusta esim vantaalljo yleissähkön perusmaksu on siirtoyhtiöllä 5 € kuukaudessa.
Va t maan nostaisivat paljinkin mutta eivät v oi perustella kaapeliden kaivuusta maahan tuleviakustannuksi kun ne on jo kaikki kaivettu. - Anonyymi
Pörssisähkö on halvin omakotiasujalie.
Osta pörssi sähköö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193026
- 1162341
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231976Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2391904Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41895Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin211801Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001586Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051394- 651144
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351106