Mikä vaivaa motoristia?

Anonyymi

Kun ajaa autoaan tasaisesti hiukan ylinopeutta väljässä liikenteessä hyvällä kelillä ja erinomaisessa näkyvyydessä, ei luulisi takana ajavillakaan olevan mitään valitettavaa. Tänään kuitenkin yhdellä moottoripyöräilijällä meni hermot siihen. Alkoi tyyttäilemään ja keskisormea näyttämään!

Olisi toki voinut mennä ohi jo aiemminkin, mutta nyt ohitti vaarallisesti ja tuli eteen hidastelemaan, puimaan nyrkkiä ja lisää keskisormea esittelemään. Kun laitoin vasemman vilkun päälle ja käänsin vastaantulijoiden kaistan suuntaan kuin ohittaisin, väänsi kaasua. Kaiken kukkaraksi oli matkustaja kyydissä liikenteessä raivotessaan!

Minkälaisille kakaroille ajokortteja oikein jaetaan, vai olikohan joku rikollinen ilman korttia ajelemassa?

Turengintie 7.8.

7

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta kuitenkin. Edes hiukankaan ylinopeutta ei ole lain mukaan sallittua.

      • Anonyymi

        Juu ei. Otan kyllä tyynesti vastaan kaikki seuraamukset, jotka lain mukaan kuuluvat n. 5 km/t yli rajoituksen ajavalle. Eivät vain liikennekameratkaan ole viitsineet kuvata ja huomautusta lähettää.


    • Anonyymi

      vaikuttaa siltä,että ole jostain liittymästä tai risteyksestä tullut huolimattomasti tämän pyöräilijän eteen niin ,että tämä on joututunut tekemään hätäjarrutuksen tai väistämään viimehetkellä..on vain sattunut niin,että rt ole tätä pyöräilijää huomannut,ei kukaan huviseen näytä keskisormea ja nyrkkiä.koita muistella missä olisit voinut jollain tavoin kiilata motorista.eipä kyllä tuon keskisormen ja nyrkinkäyttö anna hyvää kuvaa motorististakaan,koska miksikä se tilanne siitä muuttui.

      • Anonyymi

        On se sitten kummallista, että asiallisia viestejäni vain poistellaan, vaikka mitään syytä ei pitäisi olla. Moderoinninhan pitäisi olla asiallisen keskustelun mahdollistaja, eikä sen estäjä.

        Onko täällä käytössä muitakin sääntöjä kuin säännöt-sivulla luetellut?

        Aloittaja


    • Anonyymi

      En ole voinut kiilata tai ajaa eteen. Ylinopeutta ajanut motoristi otti vähitellen kiinni jo Rastilantiellä ja ajoi siitä lähtien takana.

    • Anonyymi

      Sum summarum. Älä osta moottoripyörää tai jos ostat älä aja, täysi tappovehje. Jos kuitenkin pakko oataa ja ajaa, vetele pitkät päällä koko ajan niin saat edes jonkinmoisen huomion.

    • Anonyymi

      Sorry mun hoodeessa olikin mailimittari, luulin, että ajoit vaan 50km/h, kun mun mittari näytti sitä ja koitin ite pitää 80 taulussa eli näköjään 130km/h lasetin tiellä 130...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe