Terve
Ostin viime syksynä 8 metrisen uppoumarunkoisen moottoriveneen josta puuttuu kokonaan kyljestä kuminen törmäyslista. Soittelin Paikalliseen veneliikkeeseen turussa ja hinnat olivat aika kovat. Onko kellään tietoa mistä saisi tilattua törmäyslistaa edullisesti
Törmäyslistaa
8
3047
Vastaukset
- JRxxx
...ainakin myy monennäköistä kumitavaraa, mm. törmäyslistaa. Hinnoista en tiedä.
- eki
maritim ja etola ovat samaa kauppaa.hinnatkin samat.katsele keltaisilta sivuilta joku kumi/muovi putiikki ja kysele sieltä.
- Ee-ro
Teollisuus-Etola, ainakin täällä Helsingissä, hinnat näytti olevan molemmin puolin 10 euroa / m, valikoimaa löytyy mukavasti.
- ent.rakentelija
-Etola tai jos löydät jonkun profiilin tekijän
jolta vois ostaa suoraan.
-Tiesitkö jotta asentaessasi törmäyslistaa
sitä pitää venyttää noin 20%, muuten alkaa
auringossa roikkumaan.
-Vihje:törmäyslista rullalle ja saaviin jossa
lähes kiehuvaa vettä,anna olla muutamia minuut-
teja jotta se lämpenee.Sen jälkeen kiinnitä
listan pää veneeseen ja vedä nopeasti jotta
lista ei jäähdy ,ympäri veneen ja venytä
20% ja kiinnitä toinen pää. - Ent.rakentelija
-Se törmäyslista on yleensä muovia vaikka
näyttää kumilta. - Masa
Mertec oy:stä (ent.Turun kumikeskus)
- Sirius
Kuten jo aikaisemmat ilmoittivat Etola. Kannattaa kyllä käydä kysäisemässä myös muista kumi-muovialan liikkeistä. Itse ostin aikoinani noin kakskytä viis metriä ja hintahaitari oli tonni mummoja, materiaali ja laatu presiis sama.
- ON HALVIN
Sirius kirjoitti:
Kuten jo aikaisemmat ilmoittivat Etola. Kannattaa kyllä käydä kysäisemässä myös muista kumi-muovialan liikkeistä. Itse ostin aikoinani noin kakskytä viis metriä ja hintahaitari oli tonni mummoja, materiaali ja laatu presiis sama.
-Etsihän netistä , löytyy hinnat ja kuvasto.
-Tilaa suoraan tehtaalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735