Sitä on vaan suuri halu kostaa ja tehdä pahaa vain saadaksesi hyvän mielen

Anonyymi

En voi itselleni mittän. Mun mentaliteettini käskee seuraamaan alkukantaisia vaistoja. Tappamaan ja kiduttamaan. Haluan olla kaikille mukava mutta minua käytetään vain hyväksi. Palava raivo haluaa tappaa kaiken joita tunnen minua kohtaan väärin.

10

57

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Tervetuloa ryhmään.
      Meitä muitakin mielenvikaisia kusipäitä löytyy.

      Olen Ö-mapissa. Entä itse?

    • Anonyymi

      On tosi paha juttu jos on tilanteessa jossa tuntee että käytetään vain hyväksi.

      Oma näkemykseni on että psykologien mukaan psykopaatteja on 2-4% väestöstä, ja ne on niitä jotka todella käyttää muita hyväksi.

      Loput on tavallisia ihmisiä omine omituisuuksineen. Jokaisella ehkä on joku piirre tai toimintatapa, mikä voi olla ärsyttävä asia pidemmän päälle, mutta jos sen tiedostaa ja ymmärtää myös itseään, niin sitä voi paremmin sietää.

      Omat vihan tunteet vahingoittavat eniten ja ensin itseä ja omaa sisäistä tunne elämää. Ne nostavat kehon stressitasoa ja pahimpana asiana nämä yleensä perusteettomat vihan tunteet muodostavat mielikuvia ja ajatuksia, jotka entistestään kasvattavat vihan liekkiä. Olisi tärkeä huomata, että viha kasvaa näistä omista mielikuvista, joita huomion osoittaminen näihin tunteisiin muodostaa. Voit kuitenkin itse ottaa kiinni siitä mielikuvasta, ja muutella sitä, kuin piirustusohjelmassa, muuttaa väriä ja kokoa yms. Siten huomaat välittömästi että sen synnyttämä tunne myös hälvenee ja katoaakin (koska se on perusteeton).

      Suosittelisin ilmaista kännykkä ohjelmaa "medito" jossa on vihan hallinta meditaatio (englanninkielinen). Lisäksi Thich Nhat Chahin video youtubessa vihan hallinnasta (anger). Helpottaa kun voi estää omaa mieltään muodostamasta perusteettomia kärsimyksen aiheita.

      Palaten alkuun, on myös paljon hyviä ihmisiä, jotka pyrkivät auttamaan muita. Joskus tuntematon henkilö voi olla parempi ystävä kuin muut ystäväsi. Älä siis suuntaa vihaasi tuntemattomiin.

    • Anonyymi

      Ajankohtainen aloitus. Kun seuraa näitä palstoja, huomaa että monella on sama oire kuin sinulla, meille kirjoittajille se näkyy ilkeinä sanoina, lehdistä voimme lukea teoista. Hienoa että tunnistat ja suostut kertomaan omasta tunteestasi. Kun uskaltaa tunnustaa virheensä, on mahdollisuus päästä siitä eroon. Olet oikealla tiellä. Mene ryhmään ja hae apua.

    • Anonyymi

      olen pahoillani jos olen aiheuttanut sinulle tuskaa.

      olen todella pahoillani.

      • Anonyymi

        Oletko muka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko muka?

        olen ja joskus haluan korvata sen tavalla tai toisella.


    • Anonyymi

      "Palava raivo haluaa tappaa kaiken joita tunnen minua kohtaan väärin" eli seuraat epävakaata mielikuvituksesi ja päätät, kuka on paha tai hyvä tai jotain siltä väliltä. Miksi et keskity omaan elämääsi, vaan sinun on jatkuvasti analysoitava mitä muut tarkoittavat tai ajatelevat? Onko oma elämäsi niin onttoa ja sisällyksetöntä, että on pakko keskittyä muihin ihmisiin?
      Vastaus ongelmiisi: hanki itsellesi elämä.

      • Anonyymi

        No juu mutta ymmärrä tämä: Minäkin olen ihminen, ihminen jolls on myös tuskia. Tuntuu siltä että vaikka yritän keskittyä elämääni, olen edelleen kaikkien "käytettävä työkalu jolla ei ole yhtään ihmisarvoa" tai ainakin minusta tuntuu siltä. Mä vaa haluun olla rehellinen itselleni ja anteeks jo mun keskustelu oli kammottavaa mutta näin minä tunnen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu mutta ymmärrä tämä: Minäkin olen ihminen, ihminen jolls on myös tuskia. Tuntuu siltä että vaikka yritän keskittyä elämääni, olen edelleen kaikkien "käytettävä työkalu jolla ei ole yhtään ihmisarvoa" tai ainakin minusta tuntuu siltä. Mä vaa haluun olla rehellinen itselleni ja anteeks jo mun keskustelu oli kammottavaa mutta näin minä tunnen.

        Ei kirjoituksesi ole kammottavaa. Puhut rehellisesti. Ihmisen elämässä tapahtuu joskus kammottavia asioita.

        Haluaisitko kertoa jotain lisää siitä, miten toiset sinua kohtelevat? Millä tavalla olet työkalu, miten sinua käytetään hyväksi? Onko se tunnetasolla, vai fyysisesti, ihmissuhteissa, työssä? Ehkä jopa seksuaalisesti? Hyväksikäytön muotoja on todella paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kirjoituksesi ole kammottavaa. Puhut rehellisesti. Ihmisen elämässä tapahtuu joskus kammottavia asioita.

        Haluaisitko kertoa jotain lisää siitä, miten toiset sinua kohtelevat? Millä tavalla olet työkalu, miten sinua käytetään hyväksi? Onko se tunnetasolla, vai fyysisesti, ihmissuhteissa, työssä? Ehkä jopa seksuaalisesti? Hyväksikäytön muotoja on todella paljon.

        Tuli edelliseen liittyen vielä mieleen, että kysymykseni oli ehkä hieman tunkeileva. Jotain kuitenkin siitä, millainen tilanteesi on...? Oli miten oli, hyväksikäytön kokemus on sietämätön. Ei ihme, että koet sellaista vihaa mitä aloituksessa kuvaat. Kun kirjoittaa tai puhuu tunteistaan, se on tapa saada ne vähitellen hallintaan. Omaan hallintaan siis, ei toisten...:)


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe