Jätkä jätkä kun mulla on sua ikävä

Anonyymi

Ei auttanut 7 km lenkki helteessä. Sun vihreät silmät, ruskeat hiukset, silmäripset, parta, huulet, kasvot, silmien eri katseet, kaikki pyöri vaan mun silmien verkkokalvolla. Auttaskohan kylmä olut ja grillaaminen. Koitan sitä seuraavaksi😉 olisko vaan helpompi tunnustaa tää suoraan ja saada pakit😁

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Auttais jos katsoisit maan alle. Voisitko?

      • Anonyymi

        *Katoaisit


      • Anonyymi

        Olipas ilkeästi sanottu, noin pessimisteille paviaaneille koittaa oma aika hyvin äkkiä yleensä.


    • Anonyymi

      Onko aitoripuli nyt ihastunu 18-25 v jätkään.

      Ikäs oli 45v ? Eikös se oo pedofiliaa?

      Älä matki nuorisoa täällä nuoria on täällä jotka ihastunut ikäisiinsä jätkiin ei aikamiesnainen joka haikailee 50 v ukkoo

      • Anonyymi

        Sama tuli mieleen. Ehkä hän kaipaa alaikäistä tai jotain lukiolaispoikaa.

        Pojat ehkei oo valmiita vielä parisuhteeseen nuoruuden takia. Onkohan aloittajalla lapsia?

        Lukiota käyvät pojat ei ehkä isäpuoliksi istu vielä.


    • Anonyymi

      Se on tietenkin seuraava askel lähteä mahdottomaan varatun vonkaamiseen kun kaikki miehet joita kohtaa on ikäloppuja tai deekiksellä.
      Pilllushortsit ylle.

    • Anonyymi

      Voihan se olla myönteinenkin vastaus.

      • Anonyymi

        Niin se voi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se voi...

        deekiksellä voi saada koronaan liittyviä, elintärkeitä selviytymisohjeita, tulevaisuutta varten varautuen, deekis on ihan vain kirosana.
        "naisen on hyvä olla pildensä kanssa keskenään, määrätyn ajan, kypsyessään ohi murrosikänsä, jolloin oli huolta wolkkarin öljyistä, huolten, kaiken huolensa pillahtaen, nyt naisen kypsentyneen ohi 25vee rajapyykin, voi huomata, naisen kirjoitustaidoista, mitä ei sovelleta käytännössä, VAIKKA OLISI YDINKÄRKI LÄPI YLIHÄPÄSTÄ, kärsän pyykki, gyproc-naula?"
        https://www.youtube.com/watch?v=QHUuG2Dcxnk


    • Anonyymi

      Minne päin menee? Missä merkeissä nähdään?

      • Anonyymi

        Ollaan nähty kahdessa eri paikassa, ammatillisissa merkeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan nähty kahdessa eri paikassa, ammatillisissa merkeissä.

        Jos asut paikkakunnalla joka alkaa H kirjaimella ja miehen nimi alkaa Jiillä, niin laita viestiä. Kyll sä mun numeron tai facebookin halutessas saat. Olet säkin pyöriny mielessä. Jos ei mene metsään nää niin sanottakoon vielä että viime tapaaminen ammatillisissa merkeissä oli hieman erikoisissa olosuhteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asut paikkakunnalla joka alkaa H kirjaimella ja miehen nimi alkaa Jiillä, niin laita viestiä. Kyll sä mun numeron tai facebookin halutessas saat. Olet säkin pyöriny mielessä. Jos ei mene metsään nää niin sanottakoon vielä että viime tapaaminen ammatillisissa merkeissä oli hieman erikoisissa olosuhteissa.

        Ohi meni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi meni

        Kaikkiko? Meneekö kuitenkin Jiille, sun nimesi alkaa Teellä ja paikkakunta jossa asut alkaa Peellä? Ikäänkuin "jaettu työpaikka"mut toisaalta työkavereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkiko? Meneekö kuitenkin Jiille, sun nimesi alkaa Teellä ja paikkakunta jossa asut alkaa Peellä? Ikäänkuin "jaettu työpaikka"mut toisaalta työkavereita?

        Kaikki ohi


    • Anonyymi

      Jätkä on slangi sana pojalle. Et siis kaipaa aikuista miestä vaan pojan jullikkaa?

      • Anonyymi

        Yhdyssanat kirjoitetaan yhteen. Perehdy sana-analyysin sijaan oikeinkirjoitukseen.


    • Anonyymi

      Tutun tuntuinen mies hlö tässä alustalla makailen rennosti ja hän istuu tuolilla lehtiö ja kynä kädessä pää puolessani...katselee ikkunasta ulos pilviä ja taivasta..taas yksi tylsä tunti tiedossa täällä tornitalossa

    • Anonyymi

      Mitäs grillaat? Ananasta, parsaa, mitä?

      • Anonyymi

        Lihaa, parsaa, munakoisoa, kesäkurpitsaa, tomaattia😉


    • Anonyymi

      Täst tuli mielee yks. Hän on usein kyllä mielessäni.
      Hänellä vaan taitaa olla joku muu hunajakarhu.

      • Anonyymi

        Oot surkea trolololllololol. Eikö hävetä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot surkea trolololllololol. Eikö hävetä?

        Miksi otat trollauksena?


      • Anonyymi

        Haittaako se, toinen karhu? Voi olla vanha mörkö😬


    • Anonyymi

      Oliko Suomessa hellettä eilen muka hä? Ai juu jossain Vaasassa tsorppa.

    • Anonyymi

      Minullakin on ikävä sinua. 😊

      • Anonyymi

        Toivottavasti hän riutuis ikävissä😁


    • Anonyymi

      Minneppäin tämä menee? Kerro tän jätkän alkukirjain...

    • Anonyymi

      Tänäänkin ikävä😭 6 km lenkki, pseudopuuhia 9 tuntia, Nyt päivän eka vapaahetki, ja taas se sama naama mielessä🤕 on vaan niin ihana❤

      • Anonyymi

        Minullakin on ikävä ja toivottavasti joskus ymmärrät että kykenen tosiaan ihmetekoihin, olet fiksu. Sinä tajuat sen, haluan vain parantaa ihmisiä vaivoistaan. Ja, olet tällä hetkellä ainoa linkkini joka uskoo siihen. Toivon sitä kaikesta sydämestäni. Aikaa on kulutettu liian paljon, minun on joskus aika saada ihmisiä toden teolla kuntoon, ja haluan sitä todella palavasti. Vaikka, sinun omaisiasi, jos vain saisin nähdä heitä. 🤔 Se, miten vain vakuuttaa ihmiset mihin kykenen? Se on haastavaa.


      • Anonyymi

        Missä sun grilli on? Oma on uunin toimintona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sun grilli on? Oma on uunin toimintona.

        Terassilla tietysti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sun grilli on? Oma on uunin toimintona.

        ❤️ ei minua tarvitse pelätä, vaan iloita, että hän on keskuudessamme. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terassilla tietysti

        Terassilla? Juu baarien terasseilta löytyy mutta ei kai nyt kotona mitään terasseja kun kenellä on aikaa tai edes halua hoitaa pihaa, taloa ja terassia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terassilla? Juu baarien terasseilta löytyy mutta ei kai nyt kotona mitään terasseja kun kenellä on aikaa tai edes halua hoitaa pihaa, taloa ja terassia.

        Tää on julmaa touhua aloittajalta..
        Toivon, että parannut itse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe