Olo oli noustessa hieman korni. Kello oli vasta 8 jotain ja kroppa kävi Suomen aikaa. Latasin rantakassin, pujotin varvassandaalit ja tepsuttelin Maken mestoilta rannalle.
Vakipaikkani on siinä heti rannan alkupäässä. Mamma iloisesti tervehti, kiepsahti kaulaani ja sanoi että tervetuloa Nazi! Muisti vielä nimenikin mokoma. Jo vain pyyhkeeni tuoliin taitteli, pöydän eteeni asetti ja mukavia höpötteli.
Pidän niistä telttatuoleista; nämä nykyiset muovialustat ovat mielestäni pyllystä. Venyttelin ja huokaisin; aallot ne laiskasti rantaan läpsähtelivät. Tilasin kylmän kaljan ja pikku pullon viskiä. Mamma nauroi että samaako kuten aina? Pisti likkasen juoksujalkaa ostamaan sitä kadun toiselta puolelta.
Kyselin että mikäs likka se tuo oli, söpö ja sirpakka kaikin puolin. Kertoi että joku sukulaistyttö maalta, en siitä oikein saanut selvää.
Pikkupiru jo vain mielessäni kolkutteli ja kysyin että saisinko hänestä seuralaisen? Mamma tokaisi että jo toki tuo joutaa vaikka on hyvänä apuna rantapalstan tarjoilussa. Teimme toistaiseksi voimassaolevan sopimuksen vuokrauksesta.
Likan tultua takaisin höpöttelivät kovin ja minuun päin viittilöivät. Tyttö tuli viereeni esittäytymään ja pyysin viereeni istumaan. Aurinkoinen oli hymynsä mutta ja englantinsa parempi kuin minun thaini.
Jo vain alkoi rantamyyjiä vaellella ja likka tilasi rapuja ja kaikenlaista purtavaa ja hedelmiä pöydän täyteen.
Mussutteli sitten posket pullollaan kuin ei olisi koskaan ruokaa nähnytkään. Herttainen tapaus kaiken kaikkiaan.
Iltapäiväsängyssä rupatteli että olin ensimmäinen farangi hänelle ja nauroi suurelle nenälleni sitä sormeillen.
Aloituspäivänä Pattayan rannalla.
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos kakskasi lämminhenkisistä aidoista tarinoistasi! Ne ovat syy miksi viitsin tänne katsella ja vähän kirjoitellakin. Saatoin tämän kertoakin aiemmin, kun apinaa koijattiin kunnolla. Lähdin erään tyttösen pyynnöstä yhtämatkaa maalle Isaniin käymään kotipuolessaan. Maaseudun rauhaan. Hän kovasti halusi esitellä paikkoja ja tilasi hovikuljettajansa, joka oli kylän taksikuski.
Ihan ekaksi paineltiin autohuoltoon. Pirssi piti huoltaa. Pikahuollon jälkeen tyttöni katseli minua sen näköisenä, että voit mennä maksamaan huollon. No ei se ollut kuin jotakin tonnin verran niin mikä ettei. Seuraavaksi mentiin tankkaamaan. Ojensin lompakkoni taksikuskille, eikä hän vastaan hangoitellut. Tankki täyteen!
Sitten haettiin kaupasta matkaeväät ja paineltiin katsomaan alueen nähtävyyksiä. Arvaat varmaan kuka maksoi pääsyliput ja eväät. Myös matkamuistot.
Oli ihan antoisa päivä kuitenkin, enkä mitenkään valita kulueriä!
Toisena päivänä tyttöni sanoi että huvittaiskos sinua lähteä uimaan järvelle? Tottakai! Taisi olla lauantai. No ei muuta ku koko tytön suku pakkautui kolmeen autoon ja järvelle! Aavistelin jo pahaa.. Siellähän olikin komea rantaravintola odottelemassa. Meitä oli yhteensä jotakin 16 henkilöä. Kymmenen oli lapsia.
Ei uimisesta puhettakaan vaan pöperöä pöytään! Ja paljon! Lapsetkin söi kuin nälkiintyneet hevoset ja tilasivat lisää ja lisää.. Laskukone rullasi päässäni. Aina kun luulin että ne lopettaa syömisen, niin sieltä kannettiin uusia annoksia pöytään. Padat porisi ja keitot kiehui liekkikattiloissaan. Aikuiset kiskoi olutta ja pullo viskiäkin tuotiin pöytään, josta minulle anteliaasti kaadettiin aina muki täyteen.
Arvasin toki jo kuka maksaa laskun. Pelotti, koska minulla ei ollut lompakossa kuin jotakin 7 tonnia käteistä. Lasku oli 7800 ja se ojennettiin minulle. Kun sanoin että ei taida mun rahat riittää, niin räjähtivät nauruun. Luulivat että vitsailen. Jäin tonnin shortiksi mutta tyttöni kaivoi lompakostaan tonnin ja sanoi että annoit eilen mulle kolme niin hän laittaa sen yhden tähän. Lupasin maksaa takaisin kun päästään automaatille ja niin tein.
Tokana päivänä teemana oli että mennäänkös kuuntelemaan musaa ruokapaikkaan? Mennään vaan! Kohta oli sama poppoo kasassa ja eikun syömään, syömään ja syömään. Juomaan myös ja vielä kerran syömään. Ajattelin että tällä kertaa ne ei kehtaa minulle laskua ojentaa. Mutta niin se vaan käteeni ilmestyi. Olin automaatista nostanut onneksi juuri 20 tonnia. Lasku oli vajaan kymppitonnin.
Kolmipäiväinen vierailu maaseudun idyllissä maksoi reilut 20 tuhatta patia plus kyydit sinne ja takaisin. Mutta kuten sanoin, ei se minua haitannut. Se on pelin henki että apinaa koijataan. He oikeasti luulivat minua rikkaaksi. Tyttöni oli varmaan kertonut satuja minusta kehuskellakseen rikkaalla poikakaverilla.- Anonyymi
Ai niin PS! Tyttöni jäi sinne maalle ja annoin hänelle kaikki tonniset lompakosta läksiäislahjaksi. Sattuipa vielä tyttärensä siinä kyselemään kouluruokaan kolikoita äidiltään niin annoin viimeisetkin sataset lompakostani hänelle!
- Anonyymi
Mukavia ja lämminhenkisiä matkamuisteteloita molemmilta herroilta, kiitos.
- Anonyymi
Korjaan: matkamuisteloita.
- Anonyymi
Sotanorsu eli sikaamalia on viisas eläin, kakkii harvoin jaloilleen ja sen tehdessään ei paljon siitä välitä.
- Anonyymi
Täällähän on oikein naistenmies.
Sinisiä nappeja tainnut mennä useita kun rakas tuonut jätesäkin verran tavaroita ja hammasharjankin herra normaali heteron sossuläävään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinisiä nappeja tainnut mennä useita kun rakas tuonut jätesäkin verran tavaroita ja hammasharjankin herra normaali heteron sossuläävään.Osuiko pilkka laitokseen majoitetun läskiliisan nilkkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinisiä nappeja tainnut mennä useita kun rakas tuonut jätesäkin verran tavaroita ja hammasharjankin herra normaali heteron sossuläävään.HeH Heee poju poju, poistuiko kaunis rakkaustarinasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HeH Heee poju poju, poistuiko kaunis rakkaustarinasi?
Voin kertoa sen lyhennöksenä uudelleen pyynnöstäsi. Suomalainen laardisäkki vaati köyrimään itseään seinää vasten. Sanoin etten mä mikään Hulk ole ja heitin kamoineen päivineen pellolle niin että selluliitti vaan tutisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kertoa sen lyhennöksenä uudelleen pyynnöstäsi. Suomalainen laardisäkki vaati köyrimään itseään seinää vasten. Sanoin etten mä mikään Hulk ole ja heitin kamoineen päivineen pellolle niin että selluliitti vaan tutisi.
Itse seurasi valitset edustamastasi kastista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse seurasi valitset edustamastasi kastista.
Kokeeko sensei olevansa jonkinlaisessa yläkastissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hupaisaa, alakastin alhaisin pullistelee tuollaisilla naiskokemuksillaan anona anoille PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA, onhan surkeeta populaa nämä Pattayan rakkaat ja seuraavaksi odotettavissa varmaankin NEIDIN näkemyksiä, että on vain elämänkokemusta naippasta kaikkea liikkuvaa, sekä kaikki on katkeria ja kateellisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hupaisaa, alakastin alhaisin pullistelee tuollaisilla naiskokemuksillaan anona anoille PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA, onhan surkeeta populaa nämä Pattayan rakkaat ja seuraavaksi odotettavissa varmaankin NEIDIN näkemyksiä, että on vain elämänkokemusta naippasta kaikkea liikkuvaa, sekä kaikki on katkeria ja kateellisia.
Kirjoitin tuossa että yleensä säälin vaikeasti vammautuneita hoivalaitoksiin sijoitettuja ihmisiä. Sinua en sääli yhtään. Samasta syystä kaikki ovat hylänneet sinun. Syynä on erittäin häiriintynyt ja ihmisvihaajan käytös. Syynä on vammautumisesi, mutta itse et sitä ymmärrä vaan kuvittelet että jokin mielikuvitushahmo "pattajaboi" netissä on vihollisesi ja syynä ongelmiisi. Tuossa tilassa olevalle ei ole enää mitään tehtävissä. Siellä lukee varmuudella hoitajienkin kansiossa että toivoton tapaus.
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin tuossa että yleensä säälin vaikeasti vammautuneita hoivalaitoksiin sijoitettuja ihmisiä. Sinua en sääli yhtään. Samasta syystä kaikki ovat hylänneet sinun. Syynä on erittäin häiriintynyt ja ihmisvihaajan käytös. Syynä on vammautumisesi, mutta itse et sitä ymmärrä vaan kuvittelet että jokin mielikuvitushahmo "pattajaboi" netissä on vihollisesi ja syynä ongelmiisi. Tuossa tilassa olevalle ei ole enää mitään tehtävissä. Siellä lukee varmuudella hoitajienkin kansiossa että toivoton tapaus.
Resupetteri voin vakuuttaa että olen ollut toivoton jo kauan.. topi lähti jo 90 luvulla ja vei ladan ja puoli valtakundaa mennessään. Meni samassa puuguula penkki ja nahka ratti.
Nyt syön hesan parhaassa ravintolassa pekan pupissa kaalilörtsyä ja juon maailman parasta piimää päälle. Ohoh sitä on rinnuksillanikin maailman kalleimmalla tee paidalla jossa lukee suber alko tikku kirjaimilla. Pyyhin sen pois maailman kalleimmalla nenä liinalla ja päästän hesan parhaaksi valitun kaalilörtsypierun tosi hienoihin housuihin.Anonyymi kirjoitti:
Kohta on vappukin taas syys kuussa. Se on Suomessa peruna kauden avajais juhla.
Hyvin tärkeä juhla bresidentille ja etenkin yleisperunan, kesäperunan, kiinteä maltoisen perunan, aikaisen kesäperunan, Rosamundan ja jauhoisen talviperunan viljelijöille. Bresidentti siunaa pellon ja laittaa sinne potun itämään.
Sitten lauletaan maamme laulu ja ollaan linnan juhlissa hameissa. Minut on sinne kutsuttu koska olen kasti järjestelmässä tosi korkeella. Vappuna pidetään tonttu lakkia päässä ja syödään höyry nakkeja. Suomessa lakitetaan joka vuosi marskin patsas tonttu lakilla. Se pitää ensin pestä se pää fairilla kun pulut käyttää sitä toilettinaan. Lakittaessa lauletaan laulu tiukut sammuu.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiskunta on yliarvostettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiskunta on yliarvostettua.
Juu. Vittumaisen miehen misantropia on ollut tiedossa jo vuosikymmenen verran. Et ole ainoa. Suomessa on paljon nykyään kaltaisiasi luusereita, jotka toivovat pahaa Suomelle ja suomalaisille. Ihmisille yleensäkin.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Kohta on vappukin taas syys kuussa. Se on Suomessa peruna kauden avajais juhla.
Hyvin tärkeä juhla bresidentille ja etenkin yleisperunan, kesäperunan, kiinteä maltoisen perunan, aikaisen kesäperunan, Rosamundan ja jauhoisen talviperunan viljelijöille. Bresidentti siunaa pellon ja laittaa sinne potun itämään.
Sitten lauletaan maamme laulu ja ollaan linnan juhlissa hameissa. Minut on sinne kutsuttu koska olen kasti järjestelmässä tosi korkeella. Vappuna pidetään tonttu lakkia päässä ja syödään höyry nakkeja. Suomessa lakitetaan joka vuosi marskin patsas tonttu lakilla. Se pitää ensin pestä se pää fairilla kun pulut käyttää sitä toilettinaan. Lakittaessa lauletaan laulu tiukut sammuu.Sensei selkeästi tietää. Se on ollut täällä jo kauan ja voi vakuuttaa sen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797