✍️
On helmiset sadekyyneleet ja
pihlajapuu täynnä punaisia marjoja ..
Tämä on syksyn lahja!
Aurinkokulta tulee kohta jalkojen alleen ja
sadepilvet matalalla kastele sinua ..
♡
Syksy, en rakastanut sinua aiemmin,
mutta nyt rakastan sinua ..
Ihailen sinun anteliaita käsiä,
piilotat lehtien väliin makeita omenia ja
puulieden yläpuolella on kuivumassa minttua ..
Keittiöstä tulee lämpimän hillon tuoksun ja
takassa tulen kielet nuolee puuhalkoja ..
Kyllä tänään rakastan sinua. ♡
Sinussa on taikaa,
saat minut unohtamaan hänet,
kenen takia minä täällä kirjoittelen ..
Minä pidän niin hänestä! 🤗
♡
Rakas syksy, tiputit tänään syliin ensimmäisen vaahteranlehden ja
tuuli leikki minun kanssa, se vetää minua hiuksista 🙂 ..
Sinä syksy, olet tänään ystäväni!
Me niin ymmärrämme toisiamme!
.. Tämä oli myös hänelle, M***-lle
-M- huomaatko, syksy on jo tullut ..
16
<50
Vastaukset
...Ystikselle pitkästä aikaa...🌠
Hiljaisuus ei aina merkitse "kyllä".
Se voi myös tarkoittaa, että " olen väsynyt selittämään asioita niille , jotka eivät edes halua ymmärtää". (Pinterest)
Kirjoitit jälleen hänelle kauniisti. Toivottavasti hän joskus lukee kaiken kirjoittamasi...🌸🦋
Harvoin täällä, edes lukemassa. En vain tunne tarvetta. En koskaan saanut edes jutella hänen kanssaan kunnolla.
Levollista yötä Ystis. Ihanaa syksyä ja voi hyvin.
🌾🧡
🐅
..Hei Tigru 🐅
Olet kiltti ja ihana, kiitos että olet ystävä!
Kun voisit antaa minulle oman @-mail niin olisi kiva jutella joskus myös mailin avulla, mutta totta kai, sinä päätät! 🌹
Harmi kun olet ollut poissa, (minun kannalta), sinun kanssa oli kiva keskustella .. mutta totuus on myös se, että tämä saitti ei ole IRL
⭐️Tähtipöly_K kirjoitti:
Hei Tigru 🐅
Olet kiltti ja ihana, kiitos että olet ystävä!
Kun voisit antaa minulle oman @-mail niin olisi kiva jutella joskus myös mailin avulla, mutta totta kai, sinä päätät! 🌹
Harmi kun olet ollut poissa, (minun kannalta), sinun kanssa oli kiva keskustella .. mutta totuus on myös se, että tämä saitti ei ole IRL
⭐️... Ystis... ✋🦋
Parhaimmat ihmiset ovat niitä, jotka tulevat elämääsi ja saavat sinut näkemään auringon, kun itse näet vain pilviä. Ihmiset jotka uskovat sinuun niin lujasti, että alat itsekin uskomaan itseesi.
Ihmiset jotka rakastavat sinua juuri sellaisena kuin olet.
(Elämä on- tenavista Friendship images)
Tänään oon fiilistellyt Jopet-shown myötä😅 Kakkoselta on tullut maratoonilähetys.. Voi että tykkään Jopesta🥰 Rip. Huumori on kyllä elämän suola...
Minäkin tykkäsin jutella aina kanssasi.
Mielelläni kirjoittaisin kanssasi palstan ulkopuolella. En vain tiedä miten voimme vaihtaa s-postiosoitteita tämän sekametelisopan keskellä... 🙄 Jos sinä tiedät niin kerro ja neuvo minua 👋 - ihmistä... 🙃🙂
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
... Ystis... ✋🦋
Parhaimmat ihmiset ovat niitä, jotka tulevat elämääsi ja saavat sinut näkemään auringon, kun itse näet vain pilviä. Ihmiset jotka uskovat sinuun niin lujasti, että alat itsekin uskomaan itseesi.
Ihmiset jotka rakastavat sinua juuri sellaisena kuin olet.
(Elämä on- tenavista Friendship images)
Tänään oon fiilistellyt Jopet-shown myötä😅 Kakkoselta on tullut maratoonilähetys.. Voi että tykkään Jopesta🥰 Rip. Huumori on kyllä elämän suola...
Minäkin tykkäsin jutella aina kanssasi.
Mielelläni kirjoittaisin kanssasi palstan ulkopuolella. En vain tiedä miten voimme vaihtaa s-postiosoitteita tämän sekametelisopan keskellä... 🙄 Jos sinä tiedät niin kerro ja neuvo minua 👋 - ihmistä... 🙃🙂
🐅Okey ✍️
-------
1) Tein kertakäyttöisen sähköpostin os. tässä se on: [email protected]
2) Sinä nappaat sen itselleen
Tunnistusvaihe:
-----------------------
1) Sinulla on lempi biisi, (mikä koskettaa sinua tosi paljon)
2) Laitat vaikka biisin Youtube linkkinä mukana, kun eka kerran kirjoitat minulle, (minä jo tiedän sinun lempibiisi)
3) Minä vastan sinulle, mutta oma oikealla sähköpostilla ja trollit jää matkasta pois .. 🙂
⭐️Tähtipöly_K kirjoitti:
Okey ✍️
-------
1) Tein kertakäyttöisen sähköpostin os. tässä se on: [email protected]
2) Sinä nappaat sen itselleen
Tunnistusvaihe:
-----------------------
1) Sinulla on lempi biisi, (mikä koskettaa sinua tosi paljon)
2) Laitat vaikka biisin Youtube linkkinä mukana, kun eka kerran kirjoitat minulle, (minä jo tiedän sinun lempibiisi)
3) Minä vastan sinulle, mutta oma oikealla sähköpostilla ja trollit jää matkasta pois .. 🙂
⭐️Iltaa vielä ystis... ✍️
1)Kiitos tästä yhteydestä.
Minä tulen kirjoittamaan sinulle sillä ainoalla s-postilla joka minulla on. Töissä ja privaattina. Ei ole tarvetta muihin.
2) On minulla yksi lempibiisi. En vain osaa linkittää. En oo koskaan tehnyt sitä.
Laitan sen biisin sulle tekstinä.
Miten niin tiedät lempparini? 🙃
Vähän alkoi jänskättämään tämä yhteys. On niin uutta mulle. Sinä kuitenkin oot kuin vanha tuttu. YSTÄVÄ🤝
Milloin toivot postia?
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
Iltaa vielä ystis... ✍️
1)Kiitos tästä yhteydestä.
Minä tulen kirjoittamaan sinulle sillä ainoalla s-postilla joka minulla on. Töissä ja privaattina. Ei ole tarvetta muihin.
2) On minulla yksi lempibiisi. En vain osaa linkittää. En oo koskaan tehnyt sitä.
Laitan sen biisin sulle tekstinä.
Miten niin tiedät lempparini? 🙃
Vähän alkoi jänskättämään tämä yhteys. On niin uutta mulle. Sinä kuitenkin oot kuin vanha tuttu. YSTÄVÄ🤝
Milloin toivot postia?
🐅Huomenta Tigru ☕ ✍️
Ihana ne sinun 1) .. 2) .. 🤣
Sinun lempibiisi, mikä koskettaa sinua syvästi on (********** Man) en paljasta enemmän ..
Tärkeä on, että sinä tiedät 🙂
Sinä kerroit joskus minulle, on kyllä tosi kaunis biisi 🎵 (On nyt myös minulla soittolistassa)
Minä toivon että, kaikki meidän välinen yhteys toimisi helposti, kivuttomasti, vapaaehtoisesti ja luottamuksellisesti.
Kirjoittaa voi ihan milloin halua, ei ole mitään aikarajaa ja ei ole mitään "pakkopullia" .. (vähän kuin sillä tavalla, että nyt on pakko kirjoittaa) .. Oh-ei .. Kaikki pitäisi tuntua hyvältä ja on täysin vapaaehtoista! 🙃Tähtipöly_K kirjoitti:
Huomenta Tigru ☕ ✍️
Ihana ne sinun 1) .. 2) .. 🤣
Sinun lempibiisi, mikä koskettaa sinua syvästi on (********** Man) en paljasta enemmän ..
Tärkeä on, että sinä tiedät 🙂
Sinä kerroit joskus minulle, on kyllä tosi kaunis biisi 🎵 (On nyt myös minulla soittolistassa)
Minä toivon että, kaikki meidän välinen yhteys toimisi helposti, kivuttomasti, vapaaehtoisesti ja luottamuksellisesti.
Kirjoittaa voi ihan milloin halua, ei ole mitään aikarajaa ja ei ole mitään "pakkopullia" .. (vähän kuin sillä tavalla, että nyt on pakko kirjoittaa) .. Oh-ei .. Kaikki pitäisi tuntua hyvältä ja on täysin vapaaehtoista! 🙃😅😁... Ystis moi✋
Oon siis hurmannut Sinut mellevillä atk-taidoillani😇..... Lähtemätön vaikutus👋
Oot oikeassa tuon kirjoittamisen suhteen. Silloin kun on "henki päällä ja intuitio kohdallaan"....
Tuosta musasta tuli vähän🐇 housuun..
En millään kyllä muista, että oisin kertonut lempibiisini... Ja on niitä useampikin🎵🎶
Lähden nyt asioille ja toivotan mukavaa pyhäpäivän jatkoa🌸🍀
ystäväsi
🐅
- Anonyymi
Vai, että tähtipöly k tällä kertaa, onko tämä provohahmo niitä hengellisiä?
- Anonyymi
Katkeruus näkyy tossa ja mitä se sinua haittaa jos ihmiset vaihtaa nimimerkkejä?
T: Sivullinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkeruus näkyy tossa ja mitä se sinua haittaa jos ihmiset vaihtaa nimimerkkejä?
T: SivullinenKatkeruudestako tämä harrastuksesi siis on peräisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkeruudestako tämä harrastuksesi siis on peräisin?
Onko tämä sinun harrastus, pitääkö aina ilkeillä ja tehdä kiusaa?
Sivullinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä sinun harrastus, pitääkö aina ilkeillä ja tehdä kiusaa?
SivullinenOvatko provohahmot sitten erityisen hyväntahtoisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko provohahmot sitten erityisen hyväntahtoisia?
Nyt kurppa vollottaa, kun kukaan ei edes ikävöi vanhoja akkoja
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko provohahmot sitten erityisen hyväntahtoisia?
No-noh .. nyt voisi pikkuhiljaa loppua tuollainen itkuvirsi, en tiedä kuka olet ja .. hyvän päivän jatkoa! 🥱
- Anonyymi
Tähtipöly_K kirjoitti:
No-noh .. nyt voisi pikkuhiljaa loppua tuollainen itkuvirsi, en tiedä kuka olet ja .. hyvän päivän jatkoa! 🥱
Tähtipöly Kalle 😉
Anonyymi kirjoitti:
Tähtipöly Kalle 😉
*Huokaus* nii-i .. kyllä jokainen näyttää millä tasolla hän on, onneksi olkoon ..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.15016897Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1583648Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k192707- 681957
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2541737- 811669
- 2611239
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast351070Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.421063Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim501039