Porin pullapojat

Anonyymi

Mikä tää juttu on? 5/2020 ilmestynyt facebookiin, kuvaus on "2poitsua äitin valvonnassa porissa". Mikä on virallinen firma, nimi, y-tunnus? Keitä nää tyypit on? Ei taida maksaa alv:ia tai veroja, kun ei mitään tietoa löydy googlessa. Onko hygieniapassit ja onko tila, missä touhuavat, kaupalliseen elintarvikkeiden valmistamiseen ja säilyttämiseen tarkastettu/hyväksytty? Epäilen. Harmaa talous jyllää. Samoin, kuin Sampon tehtaalla ruokalaksi avattu tila....missä lain mukaiset pisarasuojat? Yök.

14

1176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pulleilla pojilla on luomurinnat

• Anonyymi

Oikeen nisutisut :D

• Anonyymi

Näytti niiku olis vähä pumpattu silikoonii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytti niiku olis vähä pumpattu silikoonii.

Saattavat pumppailla muutakin samalla kun vatkaavat ja vaivaavat :D hyhhyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattavat pumppailla muutakin samalla kun vatkaavat ja vaivaavat :D hyhhyh

Kyllä vaivaamalla ja vatkaamaalla syntyy metodisti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea Häyhtiö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se leivoksesi nimi?

• Anonyymi

Antakaa linna aikaa näille!!

• Anonyymi

Antaakohan tuo linna näille aikaa?

• Anonyymi

Mene sä vaan hakemaan avustuksia kun et viitsi mitään tehdä. Jos pojat tekevät rehellisesti töitä niin onko sulta pois??! Miks helvetissä pitää olla niin kateellinen kyttåäjä??

• Anonyymi

Mun mielestä tollaset pitäisi kieltää lailla harmaata taloutta on vähän niinku liikenteessä pojat ovat vasta alaikäisiä eikä riittävästi ammattitaitoa työvaatetuskin vääränlainen tosi epävarmaa työtä, yrittäjyydestä ei tietoa, epä hygieenistä työt näyttää olevan täyt sontaa tekevät.

• Anonyymi

Hmm, ulkopuolisen "korvaan" kuulostaa kateellisen kilpailijan suunsoitolta. Nämä postaukset ovat sillä tavalla hankalia, että täällä saa vapaasti muka ulkopuolisena kehua omaa firmaansa tai vastaavasti aivan surutta haukkua perättömillä väitteillä kilpailijaa; ei näistä ota selvää. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Pitää paikkansa elintarvikeyritystä ei saa pitää kotona jos siihen ei ole pyydetty lupaa valvonta viranomaisilta tuo on harmaata taloutta eikä makseta veroja.

• Anonyymi

Puhut löysiä, kyllä kotileipomo on täysin sallittu. Mutta se porilaisten kusipäisyys ja kateus.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      178
      3442
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      374
      2186
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      55
      2137
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      2018
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      413
      1129
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1029
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      52
      936
    Aihe