Mulla on ollut alakouluikäisestä lähtien Apple iPhone 4 joka ostettiin uutena ja nyt tänään se sammui eikä enää käynnisty. Meillä on toinen samanlaiseen puhelimeen käyvä akku ja yritin myös sillä mutta ei tule virrat. Mikäköhän on hajonnut. Olen yrittänyt saada uutta puhelinta jo kauan mutta vanhemmat eivät ole suostuneet. Nytkin väittävät että oon ite rikkonut tän Applen. Onko teidän mielestänne virus vai onko puhelin vain tullut tiensä päähän? Ja laturi ei oo rikki. Sitäkin oon vaihtanut.
Mikä vikana Apple iPhone 4
Anonyymi
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa vaihtaa iPhone 11-malliin. Parempi että hajoaa laakista kuin että silloin tällöin kettuilee.
- Anonyymi
disinformaatio
- Anonyymi
Mahdollisesti on Androidille yleinen haittaohjelma ja muutenkin vaan Amdroid pohjainen kopio se sun puhelin.
Aikuisen sana, VÄLTÄ ANDROIDEJA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751284Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277- 1341147
- 79937
- 85881
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60736