Olen kivan mökin ja vuokrapalstan haltija Kotkan Korelassa. Kivaa on puuhastella keväällä aikaisin, kesällä ja syksyllä. Hauskaa ja rentouttavaa on illalla saunassa mullan tomut huuhdella. Yksi ja harmittava asia mikä ainakin Kotkan/Korelassa on todella ikävää ja harmittavaa. Aika monta naisihmistä kiinnostaa valtavasti muiden asiat. Ollaan ystäviä keskenään, mutta sitten kun ystävä ei ole paikalla, niin selän takana puhutaan pahaa. Sitten, kun sattumalta tämä ystävä tulee siihen paikalle, niin maireasti todetaan. Onpa hauskaa, kun nähdään. Kiva, kun tulit. Ai, että minua pistää vihaksi, kun kieli ruskeana valehdellaan. Toinen on sitten nämä ilkeämieliset puuttuvat toisten palstalaisten rikkakasveihin tai nurmikon pituuleen. Tullaan aidan tai portin pieleen todella huutamaan hyvin kiihtyneenä naama punaisena ja suu vaahdossa valittamaan kun ei ole hoidettu pihaa siivosti. Ei kylläkään minun nurmikosta, mutta serkkuni nurmikosta, kun oli päässyt ylipitkäksi. Hän ei päässyt ajamaan ruohoa, kun sairastui yllättäen tosi rajuun flunssaan. Sitä minä en ymmärrä, miksi pitää huutaa ja kälättää hirveällä äänellä. Minä sain kerran voikukista sanomista. Niitä ei ollut paljon. Ehkä 10-20 kpl. En tiedä onko ainoastaan Kotkalaisten tapa, kun muissakin asioissa pitää huutaa asioista. Miksi ei voida asiaa sanoa rauhallisesti.
Siirtolapuutarha Korela/Kotka
Anonyymi
1
1085
Vastaukset
- Anonyymi
Kateellisia paskoja kaikki. Toista ei tunneta kuin prrseestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741710Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 551304
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083- 471075