Olen kivan mökin ja vuokrapalstan haltija Kotkan Korelassa. Kivaa on puuhastella keväällä aikaisin, kesällä ja syksyllä. Hauskaa ja rentouttavaa on illalla saunassa mullan tomut huuhdella. Yksi ja harmittava asia mikä ainakin Kotkan/Korelassa on todella ikävää ja harmittavaa. Aika monta naisihmistä kiinnostaa valtavasti muiden asiat. Ollaan ystäviä keskenään, mutta sitten kun ystävä ei ole paikalla, niin selän takana puhutaan pahaa. Sitten, kun sattumalta tämä ystävä tulee siihen paikalle, niin maireasti todetaan. Onpa hauskaa, kun nähdään. Kiva, kun tulit. Ai, että minua pistää vihaksi, kun kieli ruskeana valehdellaan. Toinen on sitten nämä ilkeämieliset puuttuvat toisten palstalaisten rikkakasveihin tai nurmikon pituuleen. Tullaan aidan tai portin pieleen todella huutamaan hyvin kiihtyneenä naama punaisena ja suu vaahdossa valittamaan kun ei ole hoidettu pihaa siivosti. Ei kylläkään minun nurmikosta, mutta serkkuni nurmikosta, kun oli päässyt ylipitkäksi. Hän ei päässyt ajamaan ruohoa, kun sairastui yllättäen tosi rajuun flunssaan. Sitä minä en ymmärrä, miksi pitää huutaa ja kälättää hirveällä äänellä. Minä sain kerran voikukista sanomista. Niitä ei ollut paljon. Ehkä 10-20 kpl. En tiedä onko ainoastaan Kotkalaisten tapa, kun muissakin asioissa pitää huutaa asioista. Miksi ei voida asiaa sanoa rauhallisesti.
Siirtolapuutarha Korela/Kotka
Anonyymi
1
910
Vastaukset
- Anonyymi
Kateellisia paskoja kaikki. Toista ei tunneta kuin prrseestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103045
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172741Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671449Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211364- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681041Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621025- 131942