Olen kivan mökin ja vuokrapalstan haltija Kotkan Korelassa. Kivaa on puuhastella keväällä aikaisin, kesällä ja syksyllä. Hauskaa ja rentouttavaa on illalla saunassa mullan tomut huuhdella. Yksi ja harmittava asia mikä ainakin Kotkan/Korelassa on todella ikävää ja harmittavaa. Aika monta naisihmistä kiinnostaa valtavasti muiden asiat. Ollaan ystäviä keskenään, mutta sitten kun ystävä ei ole paikalla, niin selän takana puhutaan pahaa. Sitten, kun sattumalta tämä ystävä tulee siihen paikalle, niin maireasti todetaan. Onpa hauskaa, kun nähdään. Kiva, kun tulit. Ai, että minua pistää vihaksi, kun kieli ruskeana valehdellaan. Toinen on sitten nämä ilkeämieliset puuttuvat toisten palstalaisten rikkakasveihin tai nurmikon pituuleen. Tullaan aidan tai portin pieleen todella huutamaan hyvin kiihtyneenä naama punaisena ja suu vaahdossa valittamaan kun ei ole hoidettu pihaa siivosti. Ei kylläkään minun nurmikosta, mutta serkkuni nurmikosta, kun oli päässyt ylipitkäksi. Hän ei päässyt ajamaan ruohoa, kun sairastui yllättäen tosi rajuun flunssaan. Sitä minä en ymmärrä, miksi pitää huutaa ja kälättää hirveällä äänellä. Minä sain kerran voikukista sanomista. Niitä ei ollut paljon. Ehkä 10-20 kpl. En tiedä onko ainoastaan Kotkalaisten tapa, kun muissakin asioissa pitää huutaa asioista. Miksi ei voida asiaa sanoa rauhallisesti.
Siirtolapuutarha Korela/Kotka
Anonyymi
1
1075
Vastaukset
- Anonyymi
Kateellisia paskoja kaikki. Toista ei tunneta kuin prrseestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621