Olen kivan mökin ja vuokrapalstan haltija Kotkan Korelassa. Kivaa on puuhastella keväällä aikaisin, kesällä ja syksyllä. Hauskaa ja rentouttavaa on illalla saunassa mullan tomut huuhdella. Yksi ja harmittava asia mikä ainakin Kotkan/Korelassa on todella ikävää ja harmittavaa. Aika monta naisihmistä kiinnostaa valtavasti muiden asiat. Ollaan ystäviä keskenään, mutta sitten kun ystävä ei ole paikalla, niin selän takana puhutaan pahaa. Sitten, kun sattumalta tämä ystävä tulee siihen paikalle, niin maireasti todetaan. Onpa hauskaa, kun nähdään. Kiva, kun tulit. Ai, että minua pistää vihaksi, kun kieli ruskeana valehdellaan. Toinen on sitten nämä ilkeämieliset puuttuvat toisten palstalaisten rikkakasveihin tai nurmikon pituuleen. Tullaan aidan tai portin pieleen todella huutamaan hyvin kiihtyneenä naama punaisena ja suu vaahdossa valittamaan kun ei ole hoidettu pihaa siivosti. Ei kylläkään minun nurmikosta, mutta serkkuni nurmikosta, kun oli päässyt ylipitkäksi. Hän ei päässyt ajamaan ruohoa, kun sairastui yllättäen tosi rajuun flunssaan. Sitä minä en ymmärrä, miksi pitää huutaa ja kälättää hirveällä äänellä. Minä sain kerran voikukista sanomista. Niitä ei ollut paljon. Ehkä 10-20 kpl. En tiedä onko ainoastaan Kotkalaisten tapa, kun muissakin asioissa pitää huutaa asioista. Miksi ei voida asiaa sanoa rauhallisesti.
Siirtolapuutarha Korela/Kotka
Anonyymi
1
990
Vastaukset
- Anonyymi
Kateellisia paskoja kaikki. Toista ei tunneta kuin prrseestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901