Lestahomoja

Anonyymi

Löytyykö lesta tai exlestahomoja. Olis mukava vaihtaa ajatuksia.

16

2095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yritätkö houkutella uskovaa syntiin. Hos olet itse lesta, tiedät sen olevan synti ja häpeä. Jo olet ex, niin houkutteliko synti. Sinä vout kuitenkin tehdä parannuksen.

    • Anonyymi

      Oon aika myöhässä mut täällä on yks lesbo! Oon 17, kaapissa vanhemmille ja koko yhteisölle ylipäätään. Tällä hetkellä tuntuu mahottomalta pysyä lestadiolaisuudessa mukana, mut pelon takia esitän uskovaa. Vastaan mielellään, jos joku haluaa vaihtaa ajatuksia/kysyä jotai (asialliseen sävyyn...).

    • Anonyymi

      Täälläkin ex-lesta lesbo. Tunnen monta samalla taustalla olevaa sateenkaarevaa. Onnea ja voimia teillekin

    • Anonyymi

      Maistuu kundi lesatllekin ja onhan se syntiä,mut liha on niin heikkua.Haluaisin tutustua toiseen kundiin ja aluks vain keskustella salaa asiasta.

      • Anonyymi

        Moikka,todella salaa ,ei edes mitään vinkkiä,mist oot,miekin haluun salaa ihan vaan keskustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka,todella salaa ,ei edes mitään vinkkiä,mist oot,miekin haluun salaa ihan vaan keskustella.

        Onpa kurjaa, että ette voi olla avoimesti sellaisia kuin olette. Jumalan silmissä, oikeasti Jumalan, eikä niiden ihmisten, jotka väittävät puhuvansa Jumalan nimissä - Jumalan edessä kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita ja täydellisiä.


    • Anonyymi

      Aluksi salaa ,mut laittakaa Kik ,jot saa kontaktia.Tavataanko jo tänään.

    • Anonyymi

      Mä pian 50 v ex-lesta.
      Löytyisipä saman taustan omaava miehekäs, rehti mies kaveriksi...
      Lestaa minusta ei tule enää tekemälläkään. Valitettavasti ko. lahko on jättänyt kuitenkin jälkensä niin hyvässä kuin pahassakin. Ja sitä ei moni ymmärrä.

      • Anonyymi

        Moi
        Kiinnostais kuulla lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Kiinnostais kuulla lisää

        Mitäpä lisätietoja haluaisit?


    • Anonyymi

      Mitenkä aloittajan kanssa voisi vaihtaa ajatuksia?

    • Anonyymi

      Ajatuksen siivin?

    • Anonyymi

      Laittakaa vaikka Kik tai kui muuten voi anonyymina keskustella ,lestagayt ja bit sekä lesbot.Telegram tai Snap

    • Anonyymi

      Lisää vain Kik tänne.

      • Anonyymi

        Kik


    • Anonyymi

      jeppe74vs

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe