Ollaan tulossa venetsialaisiin ja haluttaisiin ostaa isoja rapuja, onko tiedossa kuka myy?
Tuleeko Päijänteestä hyvin rapuja?
8
987
Vastaukset
- Anonyymi
Pihamaa Auvo
- Anonyymi
Varmaan tulee, jos on kunnon syötit. Sysmän kunnanvaltuuston puheenjohtajasta ja kouluvalittajasta ei tule hyvää syöttiä. Se karkottaa kaikki ravutkin kuivalle maalle. Paska mikä paska.
- Anonyymi
Olet täysin oikeassa, ei se kelpaa edes ravun syötiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet täysin oikeassa, ei se kelpaa edes ravun syötiksi.
Onkohan kukaan kokeillut onkimista? Eikös kaloja narrata lieroilla?
- Anonyymi
Rapu rapu rapurapurallaa.
- Anonyymi
Nyt kun tyhjentää 4 krt vuorokaudessa merrat, on keskiarvo 14 kpl à 12cm / vrk.
Vaatii tiuhaa tyhjentämistä, ovat niin nälkäisiä että syövät muutamassa tunnissa syötit ja häipyvät sitten etsimään muualta syötävää.- Anonyymi
saman olen hoksannut, liukkaasti lähtevät jos syötti loppuu. varsinkin rapurosvoista pääsevät hyvin pois, itsellä muutama semmottinen merta missä pyöreät hapsuiset sisääntulot, niistä eivät niin helposti lähde, tämmöttiset: https://www.tavaratalohurrikaani.fi/media/catalog/product/cache/8c74ed6d8eb8aa2bde09eaa409ac86a8/r/a/rapumerta-64-cm-tavaratalohurrikaani.jpg
- Anonyymi
Ihan kohtalaisesti tulee ja merratkin pysyvät paikoillaan kun laittaa min. 500 gr painon ja pari metriä löysiä naruun, eikä liian kantavaa kohoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807