Kyllä niin kiukuttaa!!

Siis nämä välinpitämättömät ihmiset, jotka matkustelevat ihan huolettomasti koronasta huolimatta !
Tullaan lentokoneella ja mennäänpä vielä sen perään junallakin. Kolutaan hotellit, kaupat ja muut yleiset tilat, vaikka pitäisi varoa mahdollisen tartunnan takia.

Eikö oikeasti kevään kurja tilanne pelästyttänyt yhtään? Itse muistan vieläkin viruksen alkuajoilta, kun kävelin iltapäivällä keskustassa ja joka paikassa oli tosi hiljaista, aivan aavemaista. Tuli todella outo fiilis, kun yleensä kaupungilla on vilskettä siihen aikaan.
Myös jatkuva pelko, että jos itse tai läheinen ihminen sairastuu, niin on ahdistavaa ja kurjaa, kaikki kun eivät selviä oireettomana tai vähillä oireilla. Pahimmassa tapauksessahan tuo virus vie hengen ja juuri siksikin on kaikkien oltava varovaisia.

Miksi ei voida vaikka yhtä vuotta olla aloillaan? Kyllä sinne ulkomaille pääsee myöhemminkin, jos on ihan pakko päästä. On ihan sama mulle, miten jokainen vaarantaa oman henkensä, mutta tässä on kysymyksessä tarttuva virus ja silloin vaarannetaan myös muut ihmiset, joten järki käyttöön!

Niin...peskää käsiänne ja pitäkää turvaväliä. Pieni teko, suuri vaikutus.

Kävipäs äsken hassusti, kun kirjoitin virus-sanaa. Ärrän paikalle löin teen.. :)))
No, lievensi mun älytöntä mun kiukkua pikkasen.

94

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onkos muita kiukuttanut tänään mikään tai ilahduttanut?

En tykännyt kyllä yhtään tuosta kissa-aloituksesta. Joskus aikoinaan oli ihan normaalia, että kissat kulkivat vapaana.
      Ei kisuja tietenkään kannata päästää yksin ulos, jos asuu jossain vilkkaasti liikennöidyllä alueella.

Usein saa kuvan, niinku kissat ei tekis ulkona mitään muuta ku jahtaavat lintuja. Tämä ei kyllä pidä ollenkaan paikkansa. Ei kissa edes saa helposti lintuja kiinni...

• Mua ei kiukuta ikinä yhtään mikään ja se johtuu ainoastaan siitä, että eräs äärettömän söpö, komea, ihana ja mulle rakas mies kutsuu mua prinsessakseen. Ja kyseessä on siis Toljanter... ♡♡♡♡(✪‿✪✿)♡♡♡♡

• Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Mua ei kiukuta ikinä yhtään mikään ja se johtuu ainoastaan siitä, että eräs äärettömän söpö, komea, ihana ja mulle rakas mies kutsuu mua prinsessakseen. Ja kyseessä on siis Toljanter... ♡♡♡♡(✪‿✪✿)♡♡♡♡

Emme toki olisi arvanneet kuka on kyseessä, joten selvennys lienee paikallaan:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Partahäiskä on taatusti rahoissaan pyörivä George Clooney klooni jopa upottaa naisensa timantteihin?

• Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Mua ei kiukuta ikinä yhtään mikään ja se johtuu ainoastaan siitä, että eräs äärettömän söpö, komea, ihana ja mulle rakas mies kutsuu mua prinsessakseen. Ja kyseessä on siis Toljanter... ♡♡♡♡(✪‿✪✿)♡♡♡♡

:)) Että ihan oli Toljanter kysymyksessä... ;)

On varmaankin todella ihana elää silleen, että on elämässä jotain sellaista, mikä saa joka aamu heräämään uuteen päivään onnellisena. Sellainen asia mikä saa elämän tuntumaan ihan mahtavalta :)

• Anonyymi kirjoitti:

Partahäiskä on taatusti rahoissaan pyörivä George Clooney klooni jopa upottaa naisensa timantteihin?

Miks ajatellaan, että naiset olis aina sellasia pinnallisia, rahan ja timanttien perässä juoksevia ihmisiä.. :{

Suurin osa naisista kumminkin arvostaa miehissä enemmän ihan muita asioita.

♡♡♡

No on tuo minunkin mies todella hyvä, tiedoksi vaan.. ❤️

• Anonyymi
        Toljanter kirjoitti:

♡♡♡

Jos et sen kummemmin välitä, päästä hänet menemään.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä myöskin komppaan et fiksuu oli kertoo ku muutoin me funtsittais et oisko toi ihmemies esim. Ressu? ;)

• Kittiechihunen kirjoitti:

No on tuo minunkin mies todella hyvä, tiedoksi vaan.. ❤️

Laittakaas skaba pystyyn et kummalla on parempi? ;)

• artagnan kirjoitti:

Okei, minäpä vähän kerron millainen mieheni on.. 😊 Hän on diplomi insinööri, kiltti, rehellinen.. Huolehtivainen, luotettava. ❤️

• Kyl noi vapaat kisulit vetää linnunpoikii naamariin et höyhenet vaan pöllyää. Mä yhden pelastin mut toista en sit kerennyt. Harmitti nii hemmetisti :(

Okei, minäpä vähän kerron millainen mieheni on.. 😊 Hän on diplomi insinööri, kiltti, rehellinen.. Huolehtivainen, luotettava. ❤️

Niin joo, hän on myös pitkä. Jostain syystä pitkät miehet ovat makuuni.. Hänellä on myös isot jalat ja myös iso.. 😉

• Anonyymi
        Kittiechihunen kirjoitti:

Niin joo, hän on myös pitkä. Jostain syystä pitkät miehet ovat makuuni.. Hänellä on myös isot jalat ja myös iso.. 😉

Käsi?

• Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

Tänään nähdään semmoinen ihme että merenneitonikki kirjoittaa 5000 merkin viestin!

• Anonyymi kirjoitti:

Käsi?

Juu. 😉

• Anonyymi

Maha tai pankkitili?;)

• Anonyymi kirjoitti:

Maha tai pankkitili?;)

Ei.. Tottakai hän pärjää paikallisesti, mutta en minä ole rahan perään.

• Anonyymi

Ei.. Tottakai hän pärjää paikallisesti, mutta en minä ole rahan perään.

Paikallisesti? Asuttekos jossain veroparatiisissa, palmujen katveessa?;)

• Anonyymi kirjoitti:

Paikallisesti? Asuttekos jossain veroparatiisissa, palmujen katveessa?;)

Sori, tarkoitin palkallisesti. Tuli kirotusvirhe.. 😀

• artagnan kirjoitti:

Kyl noi vapaat kisulit vetää linnunpoikii naamariin et höyhenet vaan pöllyää. Mä yhden pelastin mut toista en sit kerennyt. Harmitti nii hemmetisti :(

Tietysti ne sitäki tekee, mut ei siinä määrin, ku mitä annetaan ymmärtää.

Ei kissa kiipeä useinkaa mihinkään puuhun linnunpesälle erikseen tappamaan, vaan kyllä ne vähän niinku tipahtaa ku manulle illallinen.
        Lintujen pahin vihollinen on orava, joka pääsee helposti pesälle.

Ei ennen muinoin yksikään kissa ollut sisäkissa, eikä niitä pidetty remmissä niinku koiraa. Nykyään kuitenkin kissalle on vilkkaan liikenteen takia parempi olla pois autojen edestä.

Kissa on hyödyksikin, kun vähentää hiiriä ja myyriä. Itse olin iloinen, ku kisuli otti useammalta nirrin pois :{

Oli sitten orava, kissa tai joku muu, niin kaikilla on oma tarkoituksensa. Kyllä tuolla luonnossa pysyy tasapaino, kun tuo ravintoketju on olemassa.

Härregyyd!!! Oho... :○

• Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Tonttu Toljander ?

• tinttu-liina kirjoitti:

Härregyyd!!! Oho... :○

😉👍 Kyllä näitä hyviä miehiä löytyy, kun vaan etsii. Omasta en luopuisi mistään hinnasta. ❤️

😉👍 Kyllä näitä hyviä miehiä löytyy, kun vaan etsii. Omasta en luopuisi mistään hinnasta. ❤️

Juu, kyllä uskon, että hyviä miehiä on olemassa, mutta että isolla....

Taitaa sun miehes olla ihan napakymppi ;)

Sori, tarkoitin palkallisesti. Tuli kirotusvirhe.. 😀

Ai ku mäki meinasin lähtee kyläileen ku toi Manse on jo nähty ;)

No mä veikkaan sit nenää ;)

• artagnan kirjoitti:

Ai ku mäki meinasin lähtee kyläileen ku toi Manse on jo nähty ;)

No olisit vain tullut tänne, kun leivoin omenakakkua..

• artagnan kirjoitti:

No mä veikkaan sit nenää ;)

😀😀😀😀😀

• artagnan kirjoitti:

Hmmm, mitähän kertoisin mun ihanan rakkaasta Toljanterista? Ensinnäkin hän on mun sielunkumppani ja mun elämän suuri rakkaus. Vaikka mulla olisi miten kurja päivä tahansa, hän saa silti mun olon kääntymään onnelliseksi. Hän on kaikkein parasta, mitä mulle on koskaan sattunut. Ja miehenä hän omaa myös kaikki ne piirteet, joita eniten arvostan... ♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡

• artagnan kirjoitti:

No mä julistan tään skaban päättyneeksi. Kittie sit voitti nenän mitalla ;) Samalla kuittailtiin vanhoi kaunoi ku mä vieläkin venaan sitä joulalahjakärryy :(

• artagnan kirjoitti:

No mä julistan tään skaban päättyneeksi. Kittie sit voitti nenän mitalla ;) Samalla kuittailtiin vanhoi kaunoi ku mä vieläkin venaan sitä joulalahjakärryy :(

Mikäs se tommonen kärry on??

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Kärry = auto?

No tota... Ku tää joulupukin bestis lupaili et mä saan lahjaksi uuden kärryn ku entinen hyytyi pakkasilla. Tää tapahtui sit täällä palstalla vuonna kirves ja hakku ;)

• artagnan kirjoitti:

No tota... Ku tää joulupukin bestis lupaili et mä saan lahjaksi uuden kärryn ku entinen hyytyi pakkasilla. Tää tapahtui sit täällä palstalla vuonna kirves ja hakku ;)

Miten mulle tuli mieleen vaan sellanen kärry, joka on täynnä lahjoja...

No, ku kerran on joulupukin bestis, nii helppo lunastaa lupaus ;)

• artagnan kirjoitti:

Tarkistin juuri tietokannoistani ja valitettavasti lahjatoiveet ajanjaksolta 'kirves ja hakku' ovat pyyhkiytyneet vanhentuneina huitsinnevadaan toissapäivänä.

Tosi ikävä juttu tämä, olen pahoillani...;)

• Toljanter kirjoitti:

Tarkistin juuri tietokannoistani ja valitettavasti lahjatoiveet ajanjaksolta 'kirves ja hakku' ovat pyyhkiytyneet vanhentuneina huitsinnevadaan toissapäivänä.

Tosi ikävä juttu tämä, olen pahoillani...;)

No en mä ole pikkumainen ku sattuuhan sitä. Sä roudaat ens jouluna uusimman mallin nii ollaan sujut ;)

• Heidän takia muut ihmiset saa taas tottua siihen ettei normaali elämä voi alkaa...

Miksi piti ulkomaille matkustaa??

Suomessa oli heinäkuussa hyvä tilanne, muttei enää...

Sinne ulkomaille olisi joku toinen vuosi päässyt...

Turha itkeä ettette tienneet että korona toinen aalto tulee syksyllä.. Kaikki varoitti meitä.. Hallitus luopui poikkeustilasta koska sen oli silloin pakko.

Onko ihmiset oikeasti niin tyhmiä, että ilman määräystä ei osata miettiä asioita...

Mua ärsyttää erityisesti koska tämän takia monessa työpaikassa tullaan syksyllä elämään poikkeus aikaa...

Suomessakin olisi voitu ihan hyvin matkustaa ja tukea oman maan matkailu yrittäjiä...

No... Onneks nautin kesällä elämästä ja hetken sai elää melkein normaali elämää..

• Ihmiset sanoo että jos eivät olisi menny ulkomaille ni olisivat menettäneet rahansa. No ette olisi koska tehän ne matkat ostitte vasta kesäkuussa tai heinäkuussa.

Ihmiset sanoo että olisivat menettäneet kokemuksen jos ei olis matkustaneet..

No ehkä niin... Mutta sen takia me muut saamme pelätä että korona tarttuu...

Eikä se korona ollut maailmasta lähteny pois edes kesällä...

No. Ku toinen aalto on menny ni pitää alkaa varautumaan 3 aaltoon..

Montako aaltoja meinaatte kestää ennenku jokainen tajuaa että joka ikinen on vastuussa ettei aalto tule tänne.

• Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

Ihmiset sanoo että jos eivät olisi menny ulkomaille ni olisivat menettäneet rahansa. No ette olisi koska tehän ne matkat ostitte vasta kesäkuussa tai heinäkuussa.

Ihmiset sanoo että olisivat menettäneet kokemuksen jos ei olis matkustaneet..

No ehkä niin... Mutta sen takia me muut saamme pelätä että korona tarttuu...

Eikä se korona ollut maailmasta lähteny pois edes kesällä...

No. Ku toinen aalto on menny ni pitää alkaa varautumaan 3 aaltoon..

Montako aaltoja meinaatte kestää ennenku jokainen tajuaa että joka ikinen on vastuussa ettei aalto tule tänne.

Rahat ne menee aina, jos ulkomaille matkustaa. Matkan jälkeen on rahat menny, eikä mitään konkreettista ole jäänyt.
        Ihme sakkia nämä matkustajat, kun matkan jälkeen valitetaan, että nyt täytyy taas säästää, kun rahat meni matkaan ja ei oo nyt mitään varaa ostaa.
        Jos tietokone hajoaa, niin valitetaan, ettei ole rahaa hankkia uutta tai korjauttaa.
        Jos on rahaa matkustaa ulkomailla joka vuosi ja jopa monta kertaa vuodessa, niin on rahaa ostaa vaikka uusi tietokone joka vuosi.

• Anonyymi kirjoitti:

Rahat ne menee aina, jos ulkomaille matkustaa. Matkan jälkeen on rahat menny, eikä mitään konkreettista ole jäänyt.
        Ihme sakkia nämä matkustajat, kun matkan jälkeen valitetaan, että nyt täytyy taas säästää, kun rahat meni matkaan ja ei oo nyt mitään varaa ostaa.
        Jos tietokone hajoaa, niin valitetaan, ettei ole rahaa hankkia uutta tai korjauttaa.
        Jos on rahaa matkustaa ulkomailla joka vuosi ja jopa monta kertaa vuodessa, niin on rahaa ostaa vaikka uusi tietokone joka vuosi.

Kerrankin joku samaa mieltä tässä asiassa mun kanssa...

Jos on varaa matkustaa ni on varaa myös ostaa itse tavarat

• Niin totta kirjoitat...

Kirjoitin pitkän viestin, mut tietysti lähettäessä tuli teksti, että jokin meni pieleen ://
        Aina samat ongelmat tässä sivustossa!

Sen nyt sanon, että minä minä-ihmiset ei katso nenäänsä pitemmälle, kun tahtovat jotain.

• ilmannimiiä kirjoitti:

Kerrankin joku samaa mieltä tässä asiassa mun kanssa...

Jos on varaa matkustaa ni on varaa myös ostaa itse tavarat

No samoilla linjoilla mäki oon :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Konkreettista on vain tartunta niinkuin noilla Turkuun saapuneilla pauka påillå.

• Ihmiset osaa olla tyhmiä..

• No niin osaa! Kun ei ajatella kuin vaan sitä omaa mukavuutta :[

• Niin osaa. Jos tietoisesti matkustaa korona aikana ulkomaille ni se 2 viikon karenssi aikana ei pitäis saada mitään *lomarahaa*.

Palkatonta me muutkin joudumme ottamaan...

Ei työnantajan pidä joutua kärsimään ku työntekijä on itsekäs ja menee ulkomaille. Mieluummin palkataan Sijainen tekee sun työt joka matkan takia saa ylimääräisen loman.

• ilmannimiiä kirjoitti:

Niin osaa. Jos tietoisesti matkustaa korona aikana ulkomaille ni se 2 viikon karenssi aikana ei pitäis saada mitään *lomarahaa*.

Palkatonta me muutkin joudumme ottamaan...

Ei työnantajan pidä joutua kärsimään ku työntekijä on itsekäs ja menee ulkomaille. Mieluummin palkataan Sijainen tekee sun työt joka matkan takia saa ylimääräisen loman.

Äläkä tuke töihin heti matkan jälkeen.

Kunnioita suntyökavereitasi sen verran.
        Anna jos sun työkaverit haluaa olla varovaisia olla varovaisia.

Kiitos

• Mulla on tapana olla aina tunnollisesti kaksi viikkoa karanteenissa, kun tulen mun työmatkoilta. Koska en todellakaan halua vaarantaa kenenkään terveyttä... (◕‿◕✿)

• Sinä ootki fiksu tyttö :)

Voi ku kaikki olis tässä asiassa yhtä järkeviä, niin ei pääsis tuo ällövirus leviämään uudestaan.

• Se on hyvä. Kyllä minä asioilla ollessa noudatan turvaväliä ja käsihygieniaa.

• Magee se valkoinen suoja-asu hiukkassuodattimineen. Sä kyl vedit koronasuojan likipitäen tappiin asti :D

Sinä ootki fiksu tyttö :)

Voi ku kaikki olis tässä asiassa yhtä järkeviä, niin ei pääsis tuo ällövirus leviämään uudestaan.

Välillä mulle tulee kyllä sellainen olo, että mitä hyötyä ylipäätään on mun omasta karanteenista. Kun samaan aikaan jotkut lomamatkailevat paikoissa, joissa on hirveän paljon koronaa ja kotiin tultuaan he ryntäävät suoraan jonnekin massatapahtumaan mentaliteetilla, että "en jaksa pelätä" tai "en kuulu riskiryhmään". Monesti sanotaan, että ketju on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki. Ja koronan torjumisen kohdalla se todellakin pitää paikkaansa...

Välillä mulle tulee kyllä sellainen olo, että mitä hyötyä ylipäätään on mun omasta karanteenista. Kun samaan aikaan jotkut lomamatkailevat paikoissa, joissa on hirveän paljon koronaa ja kotiin tultuaan he ryntäävät suoraan jonnekin massatapahtumaan mentaliteetilla, että "en jaksa pelätä" tai "en kuulu riskiryhmään". Monesti sanotaan, että ketju on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki. Ja koronan torjumisen kohdalla se todellakin pitää paikkaansa...

No voit ainakin olla puhtaalla omallatunnolla, kun olet noudattanut varotoimia.
        Minä en kans ymmärrä noita joitakin ihmisiä, kun tuntuu, ettei mitenkään välitetä :(
        Tuo virus kun ei ole mikään kausiflunssa, vaan ihan kaamee tauti.
        Hirveintä minusta tuossa viruksessa on, että se vaikuttaa niin erilailla ihmisissä. Toiset pääsee oireetta tai pienillä vaivoilla, mutta jotku taas makaa teho-osastolla.

• Tuntuuko teistä muista ollenkaan siltä, että aika menee hirveen nopeasti?

Yksi kokonainen vuosi hujahtaa usein niin nopeasti, ettei perässä pysy :{

Vai onko se vain sitä, että lapsena ku odotti aina joulua, niin siksi vuosi oli pitkä...Tai odotti, että alkaa koulusta kesäloma...
      Jossain vaiheessa alkoi odottamaan, että täyttää 18v, niin saa tehdä mitä haluaa :}

No, pian sen jälkeen odotetaankin, että löytyy kumppani. Se, kun on löytynyt, niin aletaan odottamaan vauvaa. Sen synnyttyä odotetaan sen kasvavan aikuiseks jne...

Tää elämä on loppujen lopuks yhtä odotusta.
      Paitsi, ettei kukaan odota kupsahtamista :))

• Kyl se menee :) Skidi oli vasta ihan pentu ja ny se on jo melkein Artsi-sedän mitoissa. Ei sit leiki enää autoilla vaan tubettaa :)

• artagnan kirjoitti:

Kyl se menee :) Skidi oli vasta ihan pentu ja ny se on jo melkein Artsi-sedän mitoissa. Ei sit leiki enää autoilla vaan tubettaa :)

Oikein nykyajan ipana :))

• Anonyymi

Odottaminen se parasta on, ei päämäärä vaan matka.

Oikein nykyajan ipana :))

Näin on :) Mä en kuules hiffaa enää mitään skidin mukaan :D

• artagnan kirjoitti:

Näin on :) Mä en kuules hiffaa enää mitään skidin mukaan :D

Eli oot vähän niinku kalkkis :))

• Anonyymi kirjoitti:

Odottaminen se parasta on, ei päämäärä vaan matka.

Mut jos ihminen aina odottaa jotain, niin elämä lipuu ohi ilman että näkee kaiken.

Eli oot vähän niinku kalkkis :))

Eiku mä oon skidille boomer... Oon sit niinku mutsi ja faija:D

• artagnan kirjoitti:

Eiku mä oon skidille boomer... Oon sit niinku mutsi ja faija:D

No minä se kalkkis sitten olen, ku en enää ees tunne nykysanoja.

Oli pakko googlettaa tuo sana, ku olin taas pihalla :{
        Ihan niinku tuosta lahjakärrystä..

• Anonyymi

Mitä mieltä olette tuosta erään nikin kuvasta (etusivulla nyt)? Aiheuttaa puistatuksia kun näen, nainen olen.

• Enempi mietin sen nupin sisältöä...

• Anonyymi

No joo.Maailma ei voi pysähtyä .Matsustan nyt Espanjaan ja skoolaan allasbaarissa koronaa .

• Anonyymi

Lopeta juopottelu ja hengitä syvään, niin kiukku katoaa. Ehkä olisikin parempi matsustaa Espanjaan. Matti Nykänenkin sanoi kiukuspäissään, että matkustan vaikka Ruotsin Kööpenhaminaan, hah hah haaa!!!...

• Taisit kirjoittaa läpällä...

• Ajatelkaas porukat...Me ollaan aika kauan jo pompittu tällä palstalla :)

On tullu kyllä monenmoista juttua täs matkan varrella. Tosi kiva on ollu tutustua teihin näin palstalla ja toivottavasti jaksetaan kukin vielä turista täällä :)

Minä nyt oon täällä kurkkimassa heti, ku saan peffani soffalle. Kai minä täällä lorvin niin kauan, ku terveenä pysyn ja hengissä varsinkin :}
      Tää on vähän niinku aamukahvi, vaikka aamulla en kyllä täällä ehi käymään ;)

• Nii juu...piti tästäki kirjottaa, että kränääki on ollu, semmosia pahojakin. Toivottavasti ne on voitu unohtaa, koska virheitä ja mokia sattuu jokaiselle ❤

• Joo, monta vuotta ollaan täällä oltu ja toivottavasti jatkuu. 🙂

Huh! Väsyttää... Olen kotityöt tehnyt ja koiraa hoitanut.. Ja maalannut tilaustyö vesiväri kuvaa.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Nii juu...piti tästäki kirjottaa, että kränääki on ollu, semmosia pahojakin. Toivottavasti ne on voitu unohtaa, koska virheitä ja mokia sattuu jokaiselle ❤

Taitaa joku palstanikki olla tuen tarpeessa kun koittaa eron hetki. Merkit ovat olleet ilmassa jo pitkään.

Joo, monta vuotta ollaan täällä oltu ja toivottavasti jatkuu. 🙂

Huh! Väsyttää... Olen kotityöt tehnyt ja koiraa hoitanut.. Ja maalannut tilaustyö vesiväri kuvaa.

Sinähän oot ahkera ollut :)

Tuleeko siitä vesivärikuvasta iso?

Minä en ole vesiväreihin koskenu valovuosiin :}

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa joku palstanikki olla tuen tarpeessa kun koittaa eron hetki. Merkit ovat olleet ilmassa jo pitkään.

Sun viestis ei sano mulle kyllä yhtään mitään...

• Mä kai muistan hamaan vanhuuteen ku ihastuin täällä Arieliin et sukat vaan pyöri jaloissa. Se oli hemmetin magee tunne... Niinku ois juotettu taikaliemee... No kai mä vieläkin elättelen toiveita sillai snadisti ;)

Sinähän oot ahkera ollut :)

Tuleeko siitä vesivärikuvasta iso?

Minä en ole vesiväreihin koskenu valovuosiin :}

Kiitos! A4 kokoinen tulee. 🙂

• artagnan kirjoitti:

Mä kai muistan hamaan vanhuuteen ku ihastuin täällä Arieliin et sukat vaan pyöri jaloissa. Se oli hemmetin magee tunne... Niinku ois juotettu taikaliemee... No kai mä vieläkin elättelen toiveita sillai snadisti ;)

Se on ihana tunne, kun ihastuu...
        Sitä tunnetta on vaikea edes kuvailla, mutta kyllä siinä melkein ilmassa leijuu. Kohde on mielessä aamulla heti ku heräät ja illalla viimeiseksi, ennenkuin nukahdat.

Jos huonosti käy, niin ei ole enää mielessä muuta ku painajaisissa :))

Okei...
        Taitaa taiteilijasielulla olla lehmät hermot, ku jos mun pitäis maalata jollekki jotain, niin iskis ramppikuume ja olis iso kasa pilalle menneitä yrityksiä :)

Se on ihana tunne, kun ihastuu...
        Sitä tunnetta on vaikea edes kuvailla, mutta kyllä siinä melkein ilmassa leijuu. Kohde on mielessä aamulla heti ku heräät ja illalla viimeiseksi, ennenkuin nukahdat.

Jos huonosti käy, niin ei ole enää mielessä muuta ku painajaisissa :))

No kyl sä näköjään tiedät mitä mä meinaan ;) Toi irtipäästäminen on vaan hemmetin vaikeeta ku tunteet on mitä ne on.

Millaista maisemaa sä duunaat? :)

• Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

No kyl sä näköjään tiedät mitä mä meinaan ;) Toi irtipäästäminen on vaan hemmetin vaikeeta ku tunteet on mitä ne on.

Kyllä tuollaiselle namupojalle löytyy ottajia;)

• artagnan kirjoitti:

Kyllä mä tiedän. Oon kokenut sen kerran jos toisenkin.

Ei omia tunteitaan voi väkisin muuttaa. Ajan kanssa voi ehkä lientyä, mutta pakottaa ei voi.

Okei...
        Taitaa taiteilijasielulla olla lehmät hermot, ku jos mun pitäis maalata jollekki jotain, niin iskis ramppikuume ja olis iso kasa pilalle menneitä yrityksiä :)

No, minulla on sen verran taitoa, sukuvika.. että osaan hyvin maalata. Eli saan siis ihan tilaustöitä tehdä. 🙂

• artagnan kirjoitti:

Millaista maisemaa sä duunaat? :)

Kaverin äidin koirasta.. 🙂

• Anonyymi

Kaverin äidin koirasta.. 🙂

Hienoa, vitsi että jotkut pörröiset koirat on hienoja. Varmaan tulee siisti maalaus.

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, vitsi että jotkut pörröiset koirat on hienoja. Varmaan tulee siisti maalaus.

Kiitos! Tänään sain valmiiksi ja ilmoitin kaverille ja hänen äidilleen siitä ja laitoin valokuvan. Olivat hyvin tyytyväisiä. 🙂 Ovat tilanneet jo usean maalauksen.

No, minulla on sen verran taitoa, sukuvika.. että osaan hyvin maalata. Eli saan siis ihan tilaustöitä tehdä. 🙂

Ajattele, jos susta tulee joskus tunnettu ja kuuluisa taiteilija? ;)

Muista silloin, että sulla oli kamuja täällä ;))

• Anonyymi kirjoitti:

No onnistui kyllä ja kaveri ja äitinsä olivat maalaukseen tyytyväisiä, nyt se lähti heille postitse. 🙂

YouTube:ssa näkee sen maalauksen, käykääs katsomassa.

Ajattele, jos susta tulee joskus tunnettu ja kuuluisa taiteilija? ;)

Muista silloin, että sulla oli kamuja täällä ;))

Heh! Juu, muistan! ❤️🙂👍

• Anonyymi

Rokotetta ei ole tulossa ei ainakaan vuoteen ja sitten tulee toinen virus.Jos näitä viryksia säikytään,koko maailma pysähtyy .

• Sun mielestäkö koronavirusta ei kannata varoa?

• Anonyymi

Mitä järkeä pitää muualla kuin tiiviisti asutetussa Helsingissä, jossa tauti jyllää aivan eri määrissä kuin muualla Suomessa. Siellä maskien käyttö perusteltua taudin leviämisen rajoittamiseksi. Muualla Suomessa voidaan koronatilanne pitää vakaana aikaisemmilla keinoilla.

• Onhan suositus vain osassa maata.
        Kaikkinensa on hyvä varautua ajoissa, ettei virus edes pääse taas leviämään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7840
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2019
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1960
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe