Aina kun tunnen jotain ihmistä kohtaan ihastusta ja rakkautta se ei olekaan totta.

Anonyymi

Mietin aina miksi näin ja ikinä näiden tunteiden taustalla ei ole mitään totuutta. Useita kymmeniä kertoja saman kokeneena ja toisen osapuolen ihmetys, tai lähinnä olen saanut haukut päälle selvittäessä tunteitani. En enää usko rakkauteen, enkä tunteisiin koska ne eivät ole koskaan aitoja, vaan pelkkää kuvitelmaa. Uskoin ja luulin joskus, että tunteilla olisi jokin tarkoitus ja sekin ajatus mureni pois.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ongelma onkin siinä kun pitäisi löytää toinen joka tuntee samoin.

      • Anonyymi

        Sellaista ei ole koskaan tullut vastaan. Ehkä elän ilman rakkautta elämäni, ainakin että se olisi molemminpuolista. Turha enää mainita siitä jos tunteita, kun ne eivät koskaan kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista ei ole koskaan tullut vastaan. Ehkä elän ilman rakkautta elämäni, ainakin että se olisi molemminpuolista. Turha enää mainita siitä jos tunteita, kun ne eivät koskaan kohtaan.

        Minulle on käynyt noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on käynyt noin.

        Miten käynyt? Elänyt elämäsi ilman rakkautta vai? Samalla lailla tässä taitaa itsellekkin käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten käynyt? Elänyt elämäsi ilman rakkautta vai? Samalla lailla tässä taitaa itsellekkin käydä.

        Kertonut tunteista ja toisella ei ollut edes mitään aavistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertonut tunteista ja toisella ei ollut edes mitään aavistusta.

        Minkäänlaisiin tunteisiin en kyllä enää usko, olkoon sitten mikä tahansa tilanne rakkauden tai ihastuksen suhteen, niin täytyy vain ajatella sitä harhaksi ja täysin arvottomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäänlaisiin tunteisiin en kyllä enää usko, olkoon sitten mikä tahansa tilanne rakkauden tai ihastuksen suhteen, niin täytyy vain ajatella sitä harhaksi ja täysin arvottomaksi.

        Suureksi omassa päässä paisumaan päässeet ainakin tuntuu monesti niin käyvän. Toinen voi tuntea niin eri tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suureksi omassa päässä paisumaan päässeet ainakin tuntuu monesti niin käyvän. Toinen voi tuntea niin eri tavalla.

        Sitä on vain niin pettynyt kaikkeen elämässä. Millään ei ole mitään merkitystä, kun kaikki on vain keksittyä ilman todellisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on vain niin pettynyt kaikkeen elämässä. Millään ei ole mitään merkitystä, kun kaikki on vain keksittyä ilman todellisuutta.

        Tässä ei ole mitään hyvää, ei mitään oikeaa. En saa sellaisesta elämästä mitään. Sama kuin ei olisi elämää ollenkaan. Sitä odotta aina jotain hyvää ja joka kerta saa pettyä, ja pettymyksen taso vain kasvaa kerta kerralta.


    • Anonyymi

      Ei kai jos puhut jotain outoja ..jos tykkät jostain mitä toinen tekee ja kuitenki puhut kuin se olisi toisen huonopuoli jota et voi sietää..niin kai se ei sitten ole mielestäsi totta. En ole koskaan vaivautunut kysymään mieheltä mitä hän kokee kun hinkkaan itseäni.. ja nyt todellakaan ei vois vähenpää kiinnostaa.. kiitos tästäkin ajatuksesta.

    • Anonyymi

      Minulla sama juttu, mutta olen sen kautta löytänyt henkisen tien. Ja en ole uskovainen, vaan henkinen.

      • Anonyymi

        Mitä sitten? Miten se liittyy mihinkään, jos kaikki on vain keksittyä. Mitä hyötyä hengellisyydestä on, jos se ei tuo mitään hyvää elämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Miten se liittyy mihinkään, jos kaikki on vain keksittyä. Mitä hyötyä hengellisyydestä on, jos se ei tuo mitään hyvää elämään?

        Kyllä se vain niin on, että ilman hengellisyyttä ihminen voi huomattavasti paremmin. Silloin ei ole turhia haaveita ja toiveita, jotka eivät koskaan pidä paikkansa. Todellisuus on se missä on paras elää. Jokainen tietenkin mieltää asian parhaakseen. Tämä mitä koen ei ainakaan kiinnosta yhtään, pelkkää huonoa oloa pahaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Miten se liittyy mihinkään, jos kaikki on vain keksittyä. Mitä hyötyä hengellisyydestä on, jos se ei tuo mitään hyvää elämään?

        Ensin pitää kokea pahaa, jotta erottaisit mikä elämässäsi on hyvää.
        Jos olisi koko ajan hyvää, niin mihin olisit tyytyväinen? Et mihinkään, vaatisit kokoajan lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin pitää kokea pahaa, jotta erottaisit mikä elämässäsi on hyvää.
        Jos olisi koko ajan hyvää, niin mihin olisit tyytyväinen? Et mihinkään, vaatisit kokoajan lisää.

        No siksi en halua olla missään tekemisissä koskaan hengellisyyden kanssa. Se ei ole itseäni varten. Jokainen voi tietenkin tuhlata elämästään pelkkään huonoon vuosia ja mitään hyvää ei kuitenkaan koskaan tule vastaan. Olen paljon onnellisempi omana itsenäni verrattuna hengelliseen, joka ei ole koskaan tarjonnut mitään hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siksi en halua olla missään tekemisissä koskaan hengellisyyden kanssa. Se ei ole itseäni varten. Jokainen voi tietenkin tuhlata elämästään pelkkään huonoon vuosia ja mitään hyvää ei kuitenkaan koskaan tule vastaan. Olen paljon onnellisempi omana itsenäni verrattuna hengelliseen, joka ei ole koskaan tarjonnut mitään hyvää.

        Mietinkin että missä se raja tulee vastaan?
        Joutuuko lapsemmekin kokea rankkaa, jotta he ymmärtäisivät mikä on hyvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietinkin että missä se raja tulee vastaan?
        Joutuuko lapsemmekin kokea rankkaa, jotta he ymmärtäisivät mikä on hyvää?

        Mikä on hyvää? Rakkaustarinat jotka ei koskaan ole totta, elämä joka ei ole elämisen arvoista. Mikä se hyvä on, missä se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on hyvää? Rakkaustarinat jotka ei koskaan ole totta, elämä joka ei ole elämisen arvoista. Mikä se hyvä on, missä se on?

        Omasta mielestäni kaikki tuollainen ei ole mitään muuta kuin haitallista ja tuo pahaa oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on hyvää? Rakkaustarinat jotka ei koskaan ole totta, elämä joka ei ole elämisen arvoista. Mikä se hyvä on, missä se on?

        Hyvä on siinä että opit tuntemaan itsesi, tiedät mitä haluat elämältäsi. Ja tiedät kenet haluat. Ei mitään baarista bongattua yhden yön suhdetta, vaan todellakin ymmärrät mitä sinä kaipaat.
        Ja sinähän kaipaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on siinä että opit tuntemaan itsesi, tiedät mitä haluat elämältäsi. Ja tiedät kenet haluat. Ei mitään baarista bongattua yhden yön suhdetta, vaan todellakin ymmärrät mitä sinä kaipaat.
        Ja sinähän kaipaat?

        En kaipaa yhtään mitään. Ainoa mitä odotan on, kun muutan muutaman viikon päästä ihan toiseen maahan, siellä on ehkä sellaista hengellisyyttä, joiden pohjimmainen ajatus on hyvä. Täällä siitä ei ainakaan ole saanut minkäänlaista merkkiä. Uskon vakaasti elämäni olevan moninkertaisesti parempi heti kun tämän maan rajan ylittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaipaa yhtään mitään. Ainoa mitä odotan on, kun muutan muutaman viikon päästä ihan toiseen maahan, siellä on ehkä sellaista hengellisyyttä, joiden pohjimmainen ajatus on hyvä. Täällä siitä ei ainakaan ole saanut minkäänlaista merkkiä. Uskon vakaasti elämäni olevan moninkertaisesti parempi heti kun tämän maan rajan ylittää.

        Ja siksi miksi täällä kirjoitan, syy siihen löytyy siitä, että puran oloani, koska tässä maassa ei ole mitään hyvää. Ei kertakaikkiaan yhtään mitään. Kaikki on pelkkää ja huonoa ja sekundaa joka tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaipaa yhtään mitään. Ainoa mitä odotan on, kun muutan muutaman viikon päästä ihan toiseen maahan, siellä on ehkä sellaista hengellisyyttä, joiden pohjimmainen ajatus on hyvä. Täällä siitä ei ainakaan ole saanut minkäänlaista merkkiä. Uskon vakaasti elämäni olevan moninkertaisesti parempi heti kun tämän maan rajan ylittää.

        Minulla on pohjimmainen ajatus hyvä. OIlen nähnyt elämän huonot ja hyvät puolet, olen ottanut opikseni.
        Et ole löytänyt omanlaistasi, en minäkään.
        Tosi harmi.
        Mutta olen nyt oma itseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on pohjimmainen ajatus hyvä. OIlen nähnyt elämän huonot ja hyvät puolet, olen ottanut opikseni.
        Et ole löytänyt omanlaistasi, en minäkään.
        Tosi harmi.
        Mutta olen nyt oma itseni.

        Jokainen tyylillän. Tähän maahan en ainakaan jää odottamaan jotain mitä ei koskaan saa. Kaikesta on jäänyt niin paha mieli ettei voi muuta sanoa. Olen elänyt niin kauan, että varmasti tunnen itseni ja siihen en tarvitse ulkopuolista tahallisia haittatekijöitä mukaan. Jokainen asia elämässäni olisi täydellistä, ellei kukaan olisi alkanut käpelöimään sitä. Ja mitä nyt on? Kukaan ei ole vastannut siihen, koska ei ole mitään hyvää, ei palkintoa, ei oppimista, ei kykyjä, pelkkää saatanan jumittamista ja sellaisten asioiden kelaamista, mistä ei ole paskaakaan iloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tyylillän. Tähän maahan en ainakaan jää odottamaan jotain mitä ei koskaan saa. Kaikesta on jäänyt niin paha mieli ettei voi muuta sanoa. Olen elänyt niin kauan, että varmasti tunnen itseni ja siihen en tarvitse ulkopuolista tahallisia haittatekijöitä mukaan. Jokainen asia elämässäni olisi täydellistä, ellei kukaan olisi alkanut käpelöimään sitä. Ja mitä nyt on? Kukaan ei ole vastannut siihen, koska ei ole mitään hyvää, ei palkintoa, ei oppimista, ei kykyjä, pelkkää saatanan jumittamista ja sellaisten asioiden kelaamista, mistä ei ole paskaakaan iloa.

        Kaiken maailman turhaa naisista unelmiin kyllä on, mutta kaikki on vain pelkästään kiusaksi kirjoitettu. Tahallista tutkimusta jostain, mille ei ole päämäärää. Kaikki on ollut täysin turhaa alusta lähtien ja sitä se on vieläkin. Kuka jää tänne katselemaan edes kuukaudeksi enää tätä kaikkea turhaa paskaa, jolla ei ole mitään tekemistä hyvän elämän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken maailman turhaa naisista unelmiin kyllä on, mutta kaikki on vain pelkästään kiusaksi kirjoitettu. Tahallista tutkimusta jostain, mille ei ole päämäärää. Kaikki on ollut täysin turhaa alusta lähtien ja sitä se on vieläkin. Kuka jää tänne katselemaan edes kuukaudeksi enää tätä kaikkea turhaa paskaa, jolla ei ole mitään tekemistä hyvän elämän kanssa.

        Vai onko kaikki vain ollut tämän ”rakasta minut terveeksi” porukan aikaansaannosta? Noh? Totuus kuitenkin on se, että todellinen nimi voisi olla ”rakasta minut sairaaksi” niin se paremminkin on mennyt. Voiko enempää tämä kaikki vituttaa, varmasti jollei äkkiä lähde toiseen maahaan, täältä pelkästään pahaa ajattelevien ihmisten tyyssijasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4157
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      63
      2958
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2508
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe