On ikävä yhtä

Anonyymi

Yhtä on ikävä!
Yhtä naista :)
Jos kävisin uimassa🤔
Hyvää iltaa naiselle :)

T.mies

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iltaa.
      Ihan mahtavaa mennä illalla ex tempore uimaan kesällä, vaatteet pois ja järveen. :).

      • Anonyymi

        Juurikin näin ;)


      • Anonyymi

        Tai mereen.


      • Anonyymi

        Ite asiassa lampeen uimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite asiassa lampeen uimaan.

        Jäetten sekkaanko?


    • Anonyymi

      Tuo hymiöitä tehtaileva on se naismies! Kirjoitustyylikin on sama.

      • Anonyymi

        Kyä näin on.


      • Anonyymi

        Voi rassukkaa luuloinesi. Kyllä täällä yhdellä sun toisella on sama kirjoitustyyli kun kerran suomea kirjoitetaan 😅hyniötkin on nykyaikaa koeta nyt vaan tottua niihin 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rassukkaa luuloinesi. Kyllä täällä yhdellä sun toisella on sama kirjoitustyyli kun kerran suomea kirjoitetaan 😅hyniötkin on nykyaikaa koeta nyt vaan tottua niihin 😅

        Olet nainen ja esiinnyt miehenä. Sinut tiedetään!

        Turha tulla länkyttämään taas, että joku luulee, että naiset esiintyvät miehenä. Täällä jotkut naiset tekevät sitä ja se on tosi juttu eikä mikään keksitty, sellaiseen törmäsin täällä. Ennen sitä en ajatellut niin.


    • Anonyymi

      Laita nimikirjaimet

    • Anonyymi

      Sinä taidat tykätä uimisesta? Olenko minä se nainen? Kyllä minäkin taidan yhtä miestä ikävöidä ja toivottaa hänelle hyvää iltaa :)

      • Anonyymi

        Tykkään. Sitä minä en tiedä. Noh .. jos minulle niin Kiitos :)


    • Anonyymi

      Ihana naismies menee uimaan ❣mun kaa. Noi sanoo että olet naismies. Mun mies

    • Anonyymi

      Oletko mies jolle laitoin tänään henkilökohtaisen viestin uimisesta? ;) Et kai sentään......

      • Anonyymi

        Ei ole kulee sinun henkilökohtainen vaan minun..


    • Anonyymi

      Taitaa jäädä yhteen kertaan uimiset tälle kesälle.

      • Anonyymi

        Sinilevää?


    • Anonyymi

      Laita tekstiviesti tai watsappia kaivatullesi.

      • Anonyymi

        Ei ne uskalla kun kaivattu on vain niiden mielikuvituksissa


      • Anonyymi

        Hänelle voisin laittaa kyllä, mutta en usko että se olisi suotavaa🤔 En halua aiheuttaa ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle voisin laittaa kyllä, mutta en usko että se olisi suotavaa🤔 En halua aiheuttaa ongelmia.

        Kyllä voi laittaa. Vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle voisin laittaa kyllä, mutta en usko että se olisi suotavaa🤔 En halua aiheuttaa ongelmia.

        Viestittelyllä on hyvä aloittaa.
        Puhelin kädessä odottelen täällä, lähellä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle voisin laittaa kyllä, mutta en usko että se olisi suotavaa🤔 En halua aiheuttaa ongelmia.

        Minkälaisia ongelmia? Ei kai puoliso (ainakaan tällä palstalla) ole mikään ongelma?


    • Anonyymi

      Aloittajalle hyvää iltaa! Ilta on mitä kaunein ja lämmin❣️ Uiminen kuulostaa hienolta, varsinkin auringon laskiessa Järven / metsän taakse. Harmi ettei oma iho kestä kovinkaan hyvin järvivettä. Myönnän, erästä on ikävä😊

    • Anonyymi

      Iltayön uinti?
      Lähellä useita kohteita, ehkä Humuspitoinen sopii illan viileyteen. Vielä elokuussa, trooppinen yö?

    • Anonyymi

      Kiva, että käyt uimassa, niin kävin minäkin ja vesikin on lämmintä. Ehkä se lievittää tätä ikävää, kun on jotain yhteistä. Olet ajatuksissani. N>M

      • Anonyymi

        Kiitos :)
        M>N


    • Anonyymi

      Nyt vaihtu päivä.

      Juon ulkona.

      Älä mäne uimoon, tai en tiedä voihan sinne taretakkin männä....

      Kylmältä vuoan tuntus kattoo jos kuivatatkin ittes vaikka tuulessa???

      Houkuttoo kyllä ilma kietoa pyyhe ympärille,itelles kävis ainakin niin

      .....

      Ollaanko myö vähän sekaannuttu tunteisiin..

      Muþta vaikoota tämä on

      Ainnai

    • Anonyymi

      Mennäänkö uimaan sinne missä ensimmäistä kertaa tavattiin? Ota rohkeasti yhteyttä, sulla on mun numero. Minäkin ajattelen sinua.😊

    • Anonyymi

      Mä en oo uinu ehkä viiteen vuoteen.

      Kaikki sammui.

      Ajattelin että nyt tästä eteenpäin männään omilla tunteilla.

      Kun lopetin kuntouttavan työtoiminnan,ajattelin vain että osaan kaikenlaista.

      Sain suhteutettua asioita ja tuntui että järkenikin toimi

      Nyt lähtöö ylimääräinen työnteko piästä ,ei tässä elämässä sillä ole miteen virkoo tytölle.

      Se on suuri helpotus.

    • Anonyymi

      Tää vissiin kaipaa sitä Hanna nimistä..

      • Anonyymi

        Se on sitte varmaan Tuomo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7894
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4646
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3321
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1546
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1108
    Aihe