Alan nyt ryyppäämään..........
<3
https://www.youtube.com/watch?v=_AwaV-lwDmc
A-nainen.........
18
53
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö oo jo vähän myöhässä tälle illalle? darraa taas ikävä..
- Anonyymi
Mitäpä muuta sinä teetkään kun ryyppäät ja notkut tällä palstalla tilittämässä syömisiä, juomisia ja kas kun ei paskomisiakin! Kannattaisi nyt ensin lopettaa se ainainen ryyppääminen ja sulkea tämä palsta ja hankkia ihan oikea elämä! Juopot miehet ei varsinaisesti ole naisten mieleen
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
En usko, että naiset syrjii mua juomisen takia....
Se on jotain muuta, mitä en tiedä..
<3Tietysti jos samanlaista viinaan menevää naista katselet, niin heitä se ei haittaa, mutta kyllä minua ainakin haittaisi joka päivänen juominen. Sehän tarkoittaa, ettet töissäkään voi silloin käydä.
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti jos samanlaista viinaan menevää naista katselet, niin heitä se ei haittaa, mutta kyllä minua ainakin haittaisi joka päivänen juominen. Sehän tarkoittaa, ettet töissäkään voi silloin käydä.
Ei mulla olisi syytä juoda joka päivä, jos olisin onnellisesti suhteessa....
<3Risto_ kirjoitti:
<3Ja en nyt ihan joka päivä juo nytkään....
<3- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
<3Ikävä kyllä sitä suhdetta ei täältä palstalta löydy. On mentävä "ihmisten ilmoille" tai tehtävä vaikka treffiprofiili jos sen kokee enemmän omakseen
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä sitä suhdetta ei täältä palstalta löydy. On mentävä "ihmisten ilmoille" tai tehtävä vaikka treffiprofiili jos sen kokee enemmän omakseen
En mä ainakaan ihmisten ilmoile pääse....
Enkä pystyisi ketään tuntematonta edes lähestymään.....
<3
Pimpsu vois laittaa biisin tähän väliin, jos haluaa/jaksaa.....
<3
^^- Anonyymi
Samoin
terveisin Anu nainen - Anonyymi
RIPE EIIIIIII!!!!!!!!
- Anonyymi
Ryyppään.
T. Anne - Anonyymi
Muista sitten jättää Nissan Qashqai parkkiin. Korttikin taitaa olla kuivumassa.
- Anonyymi
Kariniemen kananpoika broileri
- Anonyymi
Kuka on broilerina...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2462219- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471319Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41826
- 14810
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647