Miehelle erityiselle, naiselta jonka tunnet

Anonyymi

Sinä ihana mies, jonka alkukirjain, ikä ja muut tunnisteet jätettäköön kirjoittamatta. Täällä kun muille tulee niin paha mieli, kun tunnisteet eivät osu heihin.😡 Kierrämme toisiamme ja pohdimme varmasti molemmat sitä, onko toinen peluri vai tosissaan🤔 kiinnostusta ja uteliaisuutta on puolin toisin. Sinä yrität käyttäytyä hyvin, ja mahdollisesti myös tehdä tilanteessa oikein. Moraalisi saattaa olla korkeampi kuin minulla. Uskoakseni olet tilanteessa myös epävarma, tunteistasi, soveliaisuuden rajoista ja etenkin minun ajatuksista ja tarkoitusperistä. Mahdollisesti pelkäät myös polttavasi itsesi. Kuten tiedät, kevään loputtua minun ei enää tarvitse miettiä mitä teen/ voin tehdä. Minun ei tarvitse miettiä enää muuta kuin tunteitani. Rakastan sinua ja en ikinä haavoittaisi sinua. En myöskään ole peluri, en testaa viehätysvoimaani sinuun, enkä muihinkaan. Se mitä tästä voi tulla/ tulee on meistä kiinni. Tiedät että liikun yleensä yksin tai kääpiöiden seurassa😉 ja sekin kertoo omasta tilanteestani paljon. Kumpa uskaltaisimme selvittää välimme. Ainoa suora vihje: kätesi kosketus noin viikko sitten polttaa edelleen vasemmassa olkavarressani😊

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä viesti jollekkin..............
      <3

    • Anonyymi

      Itse käyttäytymiselläsi rikoit kaiken, lisäksi olen kiinnostunut jo toisesta aidommasta sopivammasta ihmisestä, joka on joutunut nousemaan vaikeuksista samoilla tavoin. Eräälle.

      • Anonyymi

        Eipä ollut kyllä mulle.


    • Anonyymi

      Romahdin. Nyt itken ja tajuan. Ei saatana minkä pellen olen itsestäni tehnyt..
      Tuo sattuu enemmän kuin osaat ikinä kuvitellakkaan.
      Ja väität vielä ettet leiki ihmisten tunteilla.
      T: se toinen samalla alkukirjaimella. Se joka lauantaina sössi asiat.

      Jos nyt kuitenkin erehdyin, niin puhutaan asiat halki tänään sunnuntaina illalla. Tiedät miten otat yhteyttä.

    • Anonyymi

      Ensi vuoden kevään jälkeen olet sitten vapaa kuin taivaan lintu? Ja kääpiöiden seurassa eli olet pitkä daami, Joo, häkkilintujen juttuja, tsirp tsirp tsirp.

      Vieraita juttuja mulle onneksi.

    • Anonyymi

      Tämä on taas tämä käänteisen sanajärjestyksen tyyppi.

      Miehelle ihanalle, miehelle erityiselle ...

      Sinut tunnistaa kyllä, siitä mitä kirjoitat, mitä sanoja valitset ja mikä on niiden järjestyt

      • Anonyymi

        Perustrollero se on, kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustrollero se on, kyllä.

        Sama järjestys sillä myös naisille kirjoitetuissa jaakauksissa on.


      • Anonyymi

        Ymmärrätkö , että sekin voi olla osa viestiä?!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe