Hei!
Harkitsen spynks-kissanpennun hankkimista, ongelmana on vain se että olen lievästi kissoille allerginen.
Olen kuullut että monille allergisille karvaton kissa kuitenkin sopii, en vain tahdo ottaa riskiä hankkimalla pennun jos joutuisinkin heti etsimään sille uuden kodin.
Elikkä tarvitsisin karvattoman kissan luokseni hoitoon kokeeksi, vain siten varmistuisi pystynkö kissan kanssa allergian puolesta elämään.
Hoitaisin siis mielelläni huolella ja ohjeidesi mukaan karvatonta kissaasi vaikka lomamatkasi ajan ilmaiseksi.
Kissa saisi lomasi ajan paljon aikaa ja hellyyttä, olen paljon kotona ja äärimmäisen eläinrakas.
Minulla on ollut koiria ja muita eläimiä elämäni varrella, kissakin rescue-tapauksena jonkin aikaa.
Tuttavapiirissäni ei ole ketään karvattoman kissan omistajaa joten "allergia testaus" ei ole tällä tapaa onnistunut.
Jos voisimme auttaa toisiamme kirjoittele tähän!
Tiina
Karvaton kissa ja allergia
Anonyymi
0
150
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316336- 394062
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 133044
- 292332
- 122317
- 1621926
- 251842
- 281594
- 1051392