Suzuki vai Skoda - kumman valitset?

Anonyymi

Kertokaa miten olette harkintanne tehneet kahden kovan itäisen myyntimenestyjän välillä - Suzuki vai Skoda ja perustelut valinnalle? Minulla vaaka kallistui Skoda octaviaan kilpailukykyisemmän hinnan ja odotettavissa olevan paremman luotettavuuden perusteella.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja mitähän seuraavaksi ?

• Anonyymi

oon aina ajanu länsi autolla ja skoda on länsi auto ja taas sukisuki on itä auto

• Anonyymi

Koska Tekkoslowakia on Länneksi muuttunut toki Skodassa on parempi ohjaus kuin Susukissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska Tekkoslowakia on Länneksi muuttunut toki Skodassa on parempi ohjaus kuin Susukissa

Ei tuollaista maata ole ollut aikaan olemassa ja Tsekki on Eurooppaa ja EU:ta.
        Sukisuki on taas surkea Toyota joka ei kelpaa autoilijalle joka on tottunut hyvään.

• Anonyymi

Suzukin merkkihuolto totesi, että ei riittäisi leivän päälle voita jos ei olisi volkkarii Audii ja bemarii korjattavana.
      Suzukin öljyn- ja suodattimienvaihdolla ei pääse rikastumaan korjaamonpitäjä.

• Anonyymi

Jokainen Audii volkkarii ja bemarii huolletaan ja korjataan Sukisukin merkkihuollossa, tietenkin. Onneksi et ole tyhmä, onnea siitä!

• Anonyymi

Suzuki ilman muuta, pitääkö tuota nyt edes perustella. Laatu ratkaiseen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Suzukin omapoika ilmiliekeissä. Dsg:ssä ja tsi:ssä ei ole ollut onkelmia moneen vuoteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suzukin omapoika ilmiliekeissä. Dsg:ssä ja tsi:ssä ei ole ollut onkelmia moneen vuoteen.

Toyotan omapoika elää menneisyydessä kun puhutaan parempien autojen vioista ja tässä päivässä kun hän puhuu kuin Toyotan asiakaslehti ja mainokset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toyotan omapoika elää menneisyydessä kun puhutaan parempien autojen vioista ja tässä päivässä kun hän puhuu kuin Toyotan asiakaslehti ja mainokset.

Näetkö Toyotaa myös painajaisunissasi?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe