Kertokaa miten olette harkintanne tehneet kahden kovan itäisen myyntimenestyjän välillä - Suzuki vai Skoda ja perustelut valinnalle? Minulla vaaka kallistui Skoda octaviaan kilpailukykyisemmän hinnan ja odotettavissa olevan paremman luotettavuuden perusteella.
Suzuki vai Skoda - kumman valitset?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mitähän seuraavaksi ?
- Anonyymi
oon aina ajanu länsi autolla ja skoda on länsi auto ja taas sukisuki on itä auto
- Anonyymi
Koska Tekkoslowakia on Länneksi muuttunut toki Skodassa on parempi ohjaus kuin Susukissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska Tekkoslowakia on Länneksi muuttunut toki Skodassa on parempi ohjaus kuin Susukissa
Ei tuollaista maata ole ollut aikaan olemassa ja Tsekki on Eurooppaa ja EU:ta.
Sukisuki on taas surkea Toyota joka ei kelpaa autoilijalle joka on tottunut hyvään.
- Anonyymi
Suzukin merkkihuolto totesi, että ei riittäisi leivän päälle voita jos ei olisi volkkarii Audii ja bemarii korjattavana.
Suzukin öljyn- ja suodattimienvaihdolla ei pääse rikastumaan korjaamonpitäjä.- Anonyymi
Jokainen Audii volkkarii ja bemarii huolletaan ja korjataan Sukisukin merkkihuollossa, tietenkin. Onneksi et ole tyhmä, onnea siitä!
- Anonyymi
Suzuki ilman muuta, pitääkö tuota nyt edes perustella. Laatu ratkaiseen.
- Anonyymi
https://autobild.fi/uutinen/suzuki-vitara--aina-hybridi-ja-aiempaa-edullisempi-6.182.160039.56ea94446b
tässä ainakin moottori ja vaihteisto pitäisi kestää?
Toisin on VW öljynsyöntimännät ja DSG- Anonyymi
Suzukin omapoika ilmiliekeissä. Dsg:ssä ja tsi:ssä ei ole ollut onkelmia moneen vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suzukin omapoika ilmiliekeissä. Dsg:ssä ja tsi:ssä ei ole ollut onkelmia moneen vuoteen.
Toyotan omapoika elää menneisyydessä kun puhutaan parempien autojen vioista ja tässä päivässä kun hän puhuu kuin Toyotan asiakaslehti ja mainokset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan omapoika elää menneisyydessä kun puhutaan parempien autojen vioista ja tässä päivässä kun hän puhuu kuin Toyotan asiakaslehti ja mainokset.
Näetkö Toyotaa myös painajaisunissasi?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892