Haikuputaalla jäähallin kulmalla on tasa-arvoinen risteys, jossa on paljon liikennettä mm. Virpiniemestä Haukiputaalle tuleva liikenne ja rekkaliikenne Runteliin. Tasa arvoisessa risteyksessä "oikealta tuleva on oikeassa" ja sitä kuuluu odottaa.
Syy miksi kirjoitan tästä on että eilen olin tulossa säästökuopalta siihen risteykseen ja kääntymässä Virpiniemeen päin vasemmalle, niin vasemmalta tuleva auto ajoi suoraan hidastamatta edestäni. Tööttäsin merkiksi, että tiedostaisi risteyksen jatkossa, mutta en nähnyt pään kääntyvän. Häntä seurannut auto kuitenkin huomasi pysähtyä sääntöjen mukaisesti.
Siinä on myös jatkuva rekkaliikenne, joten olisi hyvä laittaa edes sinne virpiväylälle varoitusmerkki risteyksestä. Siinä jos on lapsiakin kyydissä ja luullaan ajavan etuajo-oikeutettuna "päätietä" pitkin niin nousee maalliset ongelmat ihan uuteen potenssiin jos joku mäjäyttää hidastamatta suoraan oveen.
Olen nähnyt samassa risteyksessä kolarinkin ja samanlaisia tasa-arvoisuuden unohtamisia ennenkin.
Tasa arvoinen risteys - vaaran paikka
Anonyymi
0
93
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693