Omal nirsol kissal on maistunnut erinomaisestti molemmat versiot liha ja kala, mistä olen positiivisestti yllättynyt ja kuuluu pysyvästti ruokavalioon, tilaan Zooplussat myös erinmerkkisiä märkäruokia. Olisi kiva kuulla kokemuksia tästä märkäruuasta muiltakin, jotka syöttävät/ kokeillut.
Lidil kissan märkäruoka Coshida puretaste
Anonyymi
3
888
Vastaukset
Minä Pablokissa aloitin tämän keskustelun, just rekisteröidyn tällä nimimerkillä
- Anonyymi
Välillä maistuu välillä ei meidän kissat on semmoisia...mutta tosi kiva kun ottivat viljat sms hötöt pois
ja ne herkkutikut herranjestas kisut sekoo niistä parasta ikinä! - Anonyymi
Ollakseen viljatonta, tuo 60% lihapitoisuus ei edes ole erityisen hyvä, vaikka näitä poikkeuksellisen hyvälaatuisina kehdataan mainostaakin. Lidlin omat nettisivut haluavat pitää kaiken epämääräisenä salaisuutena, joten mitä siellä pussin kyljessä kerrotaan tuosta lopusta 40%:sta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614