Aihe

En tiiä kuulkaas...

Anonyymi

Mulla taitaa viirata päässää.! ei tunnu siltä, että tulevaisuutta olisi mulla ollenkaan. Viillään itteeni nytkin pullon sirpaleilla ja haluan näännyttää itteni laihaks luikuks. välil kääyn ulkona seikkailemassa milloin missäkin hetken mieleijohteesta. kaiken lisäks taidan olla homo tai enemmän poikiin suuntautunut bi, siitäkään en oo varma. enkä tiiä miten saisin frendei tai poikaystävää . vähän perseestä. välillä tulee ihan helkutin euforinen olo yhtäkkiä ja välillä semmonen ahistus ettei tiedä miten päin ois. juuh enkä tiedä miks kirjotin tästä tänne mut ihasama.

4

<50

Vastaukset

• Ekaksi poista kaikki terävät jutut yms millä voit vahingoittaa ittees roskiin tai lukkojen taa sitten jos vaikka menisit jonnekin tukiryhmään? Tai seurakunnan kerhoon tms? Nuokku?
      Missä asustelet?

• Lahden seudulla asun. Juu mulla on kontakti nuorisotyöntekijän ja psykiatrian kanssa. Viiltely lievittää pahaa oloa, sen takia teen sitä. Ei mulla mitään konkreettisia itsemurha-ajatuksia ole. välillä vaan tulee ihme ahdistuskohtauksia, niin kuin eilen kun kirjoitin ton viestin.

• Olet ainutlaatuinen ihminen ja Sinulla on tulevaisuus ja toivo.
      Jumalalla on Sinulle tehtävä ja tarkoitus elämällesi. Rukoile Jumalalta johdatusta elämääsi. Jeesus on tullut että meillä olisi elämä ja yltäkylläisyys.

• sanoin olevani homo tai bi ja että poikaystävää kaipailen. eikös se ole syntiä? Ei taida Jumala tai Jeesus auttaa mua nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      394
      25397
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      16367
    3. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      400
      15115
    4. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      12700
    5. Uskotteko että kumppaninne on teille se oikea

Haluaisin kuulla, että kuinka moni oikeasti on sellaisessa parisuhteessa jossa kumppanina on se ”elämä rakkaus”? Että pystyisi sanomaan rehellisesti e
      Parisuhde
      84
      1923