Mulla taitaa viirata päässää.! ei tunnu siltä, että tulevaisuutta olisi mulla ollenkaan. Viillään itteeni nytkin pullon sirpaleilla ja haluan näännyttää itteni laihaks luikuks. välil kääyn ulkona seikkailemassa milloin missäkin hetken mieleijohteesta. kaiken lisäks taidan olla homo tai enemmän poikiin suuntautunut bi, siitäkään en oo varma. enkä tiiä miten saisin frendei tai poikaystävää . vähän perseestä. välillä tulee ihan helkutin euforinen olo yhtäkkiä ja välillä semmonen ahistus ettei tiedä miten päin ois. juuh enkä tiedä miks kirjotin tästä tänne mut ihasama.
En tiiä kuulkaas...
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ekaksi poista kaikki terävät jutut yms millä voit vahingoittaa ittees roskiin tai lukkojen taa sitten jos vaikka menisit jonnekin tukiryhmään? Tai seurakunnan kerhoon tms? Nuokku?
Missä asustelet?- Anonyymi
Lahden seudulla asun. Juu mulla on kontakti nuorisotyöntekijän ja psykiatrian kanssa. Viiltely lievittää pahaa oloa, sen takia teen sitä. Ei mulla mitään konkreettisia itsemurha-ajatuksia ole. välillä vaan tulee ihme ahdistuskohtauksia, niin kuin eilen kun kirjoitin ton viestin.
- Anonyymi
Olet ainutlaatuinen ihminen ja Sinulla on tulevaisuus ja toivo.
Jumalalla on Sinulle tehtävä ja tarkoitus elämällesi. Rukoile Jumalalta johdatusta elämääsi. Jeesus on tullut että meillä olisi elämä ja yltäkylläisyys.- Anonyymi
sanoin olevani homo tai bi ja että poikaystävää kaipailen. eikös se ole syntiä? Ei taida Jumala tai Jeesus auttaa mua nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797