Jumalaiset pojat tappoivat meidän kissan.

Anonyymi

Olivat nämä sankarit kiduttaneet kissaa, olivat käsitelleet narun bensalla, kietoneet kissan ympärille ja sytyttäneet palamaan. Tiedoksi heille.. murha ei vanhene koskaan. Te joudutte vielä vastuuseen tuosta teosta, tavalla tai toisella.

16

1026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis juvalaiset pojat..

• Anonyymi

Mun kaveri lähettää terveisiä näille sankareille. Kylläpä kelit viilenee...

• Anonyymi

Yritä unohtaa menneet, kun sulla on nyt kaikki hyvin.

• Anonyymi

Poliisiasia.....mielisairaan tekosia......

• Anonyymi

Oliko se kissa?

• Anonyymi

Joo, semmonen vähän norsua isompi karvanen ötökkä. Olen varmaan törmännyt sellaseen katkolla olessasi.

• Anonyymi

Kiitos vastauksista. Tässä taas nähtiin juvalaisten karvanoppa-elvisten ÄO. Vielä yksi kysymys teille: Miksi juvalaiset ääliöt puhuu niin paljon p"skaa ? Vastaus: pakkohan niitten on puhua, jos eivät osaa kirjottaa.

• Anonyymi

Entisenä juvalaisena 90-luvun rappionuorena voi sanoa, että vittu tätä nykysakkia. Päässä liikkuu vähemmän kuin oman x/y-sukupolven porukalla. Olisi kiva päästä juttelemaan tällaisten tyyppien kanssa lähietäisyydeltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entisenä juvalaisena 90-luvun rappionuorena voi sanoa, että vittu tätä nykysakkia. Päässä liikkuu vähemmän kuin oman x/y-sukupolven porukalla. Olisi kiva päästä juttelemaan tällaisten tyyppien kanssa lähietäisyydeltä.

Miksi ihmeessä, selkääsi saisit kuitenkin.

• Anonyymi

Juu,uskokaa karmaan,tiedän monta tollaista paska juttua että kalahtaa omaan nilkkaan tuollainen sairas juttu, eräs koiran rääkkääjä vaikka,Äänekoski

• Anonyymi

Ihan sairas koko paikkakunta. Äkkiä ohi vaan !

• Anonyymi

Toivottavasti joku tekis samalla lailla noille jotka olivat kissalle tehneet noin hävyttömästi ja kivuluaasti!!Sairas teko!

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä!

• Anonyymi

Kuka sulle selvitti, mistä kissan vammat olivat peräisin ? Kuka heti syytti 'jotain kylän poikia ? Kuka heti keräsi itselleen säälipisteitä kertomalla teidän kissan vammoista ? Kissan henki olisi säästynyt, mutta siltä olisi jouduttu amputoimaan toinen etutassu. Olit silloin ite seitsenvuotias, ekaluokkalainen. Sinun äitisi oli "viisaampi" ja määräsi kissan lopetettavaksi. Tajuatko vihdoin ?

• Anonyymi

Muinoin varastivat pari urhoa kanan , ja tekivät paistin munivasta Leghornista.

• Anonyymi

Tekijät karkoitettava kotimaahansa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 60
      752
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      704
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      45
      653
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38