Jumalaiset pojat tappoivat meidän kissan.

Anonyymi

Olivat nämä sankarit kiduttaneet kissaa, olivat käsitelleet narun bensalla, kietoneet kissan ympärille ja sytyttäneet palamaan. Tiedoksi heille.. murha ei vanhene koskaan. Te joudutte vielä vastuuseen tuosta teosta, tavalla tai toisella.

16

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis juvalaiset pojat..

      • Anonyymi

        Mun kaveri lähettää terveisiä näille sankareille. Kylläpä kelit viilenee...


    • Anonyymi

      Yritä unohtaa menneet, kun sulla on nyt kaikki hyvin.

    • Anonyymi

      Poliisiasia.....mielisairaan tekosia......

    • Anonyymi

      Oliko se kissa?

      • Anonyymi

        Joo, semmonen vähän norsua isompi karvanen ötökkä. Olen varmaan törmännyt sellaseen katkolla olessasi.


    • Anonyymi

      Kiitos vastauksista. Tässä taas nähtiin juvalaisten karvanoppa-elvisten ÄO. Vielä yksi kysymys teille: Miksi juvalaiset ääliöt puhuu niin paljon p"skaa ? Vastaus: pakkohan niitten on puhua, jos eivät osaa kirjottaa.

      • Anonyymi

        Entisenä juvalaisena 90-luvun rappionuorena voi sanoa, että vittu tätä nykysakkia. Päässä liikkuu vähemmän kuin oman x/y-sukupolven porukalla. Olisi kiva päästä juttelemaan tällaisten tyyppien kanssa lähietäisyydeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entisenä juvalaisena 90-luvun rappionuorena voi sanoa, että vittu tätä nykysakkia. Päässä liikkuu vähemmän kuin oman x/y-sukupolven porukalla. Olisi kiva päästä juttelemaan tällaisten tyyppien kanssa lähietäisyydeltä.

        Miksi ihmeessä, selkääsi saisit kuitenkin.


    • Anonyymi

      Juu,uskokaa karmaan,tiedän monta tollaista paska juttua että kalahtaa omaan nilkkaan tuollainen sairas juttu, eräs koiran rääkkääjä vaikka,Äänekoski

    • Anonyymi

      Ihan sairas koko paikkakunta. Äkkiä ohi vaan !

    • Anonyymi

      Toivottavasti joku tekis samalla lailla noille jotka olivat kissalle tehneet noin hävyttömästi ja kivuluaasti!!Sairas teko!

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Kuka sulle selvitti, mistä kissan vammat olivat peräisin ? Kuka heti syytti 'jotain kylän poikia ? Kuka heti keräsi itselleen säälipisteitä kertomalla teidän kissan vammoista ? Kissan henki olisi säästynyt, mutta siltä olisi jouduttu amputoimaan toinen etutassu. Olit silloin ite seitsenvuotias, ekaluokkalainen. Sinun äitisi oli "viisaampi" ja määräsi kissan lopetettavaksi. Tajuatko vihdoin ?

    • Anonyymi

      Muinoin varastivat pari urhoa kanan , ja tekivät paistin munivasta Leghornista.

    • Anonyymi

      Tekijät karkoitettava kotimaahansa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe