Mulla ois kysyttävää liittyen Tampereella sijaitsevaan Lola Clubiin. Oltiin 7 henkilön voimin lähdetty kauempaa Tampereelle viettämään iltaa ja olimme varanneet illaksi pöydän lolasta. Kun meidät ohjattiin pöytään niin meidät vietiin ns loossiin jossa oli 2 erillistä aika pientä pöytää ja penkki oli yhtenäinen eli siis jaoimme penkin jonkun muun porukan kanssa. Aluksi siellä istui joitain muita ihmisiä eikä pöydässä ollut mitään mistä olisi voinut muut asiakkaat tietää, että pöytä on varattu. Ei siinä mitään, henkilökunta pyysi heitä poistumaan ja pääsimme istumaan (Välillä joutui seistä, sillä istuma tilaa ei todellakaan ollut tarkoitettu niin isolle porukalle).
Saavuimme baariin klo 23 kun pöytä piti lunastaa. Siinä sitten istuttiin tovi ja noin 24 aikaan kaverille iski paniikkikohtausta väen paljoudesta ja oli pakko lähteä ulos. Pihalla oli tosi ahdasta tupakka paikalla ja kysyimme saadaanko käydä aidan ulkopuolella ja saimme luvan. Samalla sitten kävin vähän matkan päässä vaihtamassa kengät. Sillä välin paniikkikohtauksen saanut kaveri oli käsketty heti sisälle tai ei pääse enää kun oli jäänyt siihen ihan aidan viereen. Tullessani kenkien vaihto reissulta, kävelin vipin puolelle olettaen pääseväni takaisin sisälle. (josta olimme aijemminkin menneet sisään ja hetki sitten tulleet ulos). Noh järkkäri sitten vittumaisesti sano et empäs päästä sisälle ja sanoin, että ihan luvalla kävin nopeesti niin hän tokasee, että ”kenen luvalla? Minä päätän ketä tänne pääsee”. Siinä sitten yritin leimaani näyttää ja sanoa, että meillä on pöytä varaus ja kaverit oli siinä sisäpuolella odottamassa. Ei auttanut vaan käski painua pois ja mennä jonon perälle jonottamaan jos sisälle vielä haluaa.
Mietin tässä nyt siis sitä, että mikä helvetti oli ongelma, että maksan pöydästä enkä siellä sitten kerennyt olla kuin tunnin enkä sinne takasin päässy.. ilta oli vasta nuori enkä ollut kerennyt pääsemään pahaan humalatilaan. Siellä sitten istuin pihalla kauan odottaen kavereita tulevan baarista ulos.
Onko muilla vastaavia kokemuksia kyseisestä paikasta?
Terveisin 24v nainen etelä-pohjanmaalta jonka innolla odotettu reissu meni aivan päin puuta..
Tampereen lola clubilla paskaa toimintaa
Anonyymi
0
2352
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468