Hyvät? autoilla ja mopoilla rällääjät

Anonyymi

On varmaan kiva lukea täältä sekä puskaradiosta miten ihmisiä kiukuttaa teidän typerä käytös öiseen aikaan tuolla kylällä. Ja vit..ilessanne vaan jatkatte ja pahennatte tilannetta. Luulette olevanne niin mahtavia että kukaan ei voi teille mitään mutta... joku kaunis yö voi joltain palaa hermot totaalisesti ja silloin et voi kun syyttää itseäsi. Ymmärrän että vapaalla on kiva huudattaa niitä vehkeitä ja ei ole sellaista paikkaa missä se ei häiritsisi muita ihmisiä. Mutta koettakaa ymmärtää se että Suonenjoella asuu iäkkäitä ihmisiä jotka saattavat pelästyä aiheuttamaanne melua, työssä kävijöitä joilla on aamulla aikainen herätys, lapsiperheitä joissa lapset herää kesken unien ja itkevät pelästyessään ja paljon muita jotka vaan haluaisivat nukkua yöllä. Samoin tuolla muun liikenteen seassa ja parkkipaikoilla keuliminen on todella vaarallista. Veikkaan että vaikka teillä on taitoa ajaa niillä mopoilla niin en usko että olette niin taitavia että nuo ovat turvallisia paikkoja. Ottakaa järki käteen ja älkää enään pahentaako tilannetta. Ja jos ja kun asutte joskus kaupunki alueella aikuisina työssä kävijöinä niin tulette huomaamaan unen tarpeellisuuden. Turvallista loppu elämää meille kaikille

1

183

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei,
      suotta tänne kirjoitella, ei ne pennut mitään ymmärrä eikä mistään välitä. Ne on vielä lapsia ja autolla pärräävät nuoria aikuisia.
      He videoivat miitit ja pöljäilyt ja se jo
      ka pöljäilee eniten on porukan Kingi😁.

Kyllä sitä rahaa aina on polttoaineisiin, kun ruoka ja vaatteet vanhemmilta tai soskusta.

Suurin osa ihan kunnollisia mutta Suonenjoella ei ole paljoakaan paikkoja missä nuoret voi harrastaa, aika tylsää olisi pörräillä jossain korvessa, keskusta on luonnollinen paikka kokoontua.

Pieniä sakkolappuja olisi hyvä jaella ja ajokieltoa niin heillä olisi jotain kerskumisen aihetta. Jos rahat riittää niin mikä ettei antaa pörrätä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1376
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1013
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      556
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe