Outo tilanne kun tuo suuri sivusto aina toiminut moitteetta, mutta yks'kaks' eilen en enää saanut sivuja aukeamaan, jää junnamaan paikalleen, mutta kaikki muut haut toimivat normaaliin tapaan.
Yleensä olen mennyt tuolle sivustolle PaleMoonilla ja nyt kokeilin muitakin selaimia ilman tulosta.
En laita suoraa linkkiä kun ei koskaan tiedä miten s24 robotti regoi.
leboncoin.fr
Kyse on yhdestä ehkä Ranskan suurimmasta ja suosituimmasta markkinapaikasta, jossa ilmoituksia kodin kamoista autoihin ja asuntoihin ja kaikkeen mahdolliseen. Erinomainen ja vakaa sivuto.
Ps. Ainoa muutos aiempaan nähden on se, että olen reissussa toisaalla ja isäntäväellä on heikko salasanasuojaus Wifille, josta G-Datakin varoitti, mutta ainakaan IS-ohjelma ei kertonut minkään blokkauksista.
Saatteko oheisen markkinapaikan auki?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ubuntulla toimii kaapeliyhteydellä Operassa ja Foxissa.
- Anonyymi
Outoa, sillä kokeilin Winukan lisäksi eilen myös Ubuntulla ja Firefoxilla, mutta sama jumitus.
Wifi-yhteys on melko heikko ja ailahteleva ... toisinaan toki neljäkin tolppaa, useimmiten kolme ja sitten voi heiketä niin että putoaa jopa kokonaan pois. Mutta muut sivuta aukeavat, vaikka niiden lataus kuvineen voi olla hidasta, mutta ei aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa, sillä kokeilin Winukan lisäksi eilen myös Ubuntulla ja Firefoxilla, mutta sama jumitus.
Wifi-yhteys on melko heikko ja ailahteleva ... toisinaan toki neljäkin tolppaa, useimmiten kolme ja sitten voi heiketä niin että putoaa jopa kokonaan pois. Mutta muut sivuta aukeavat, vaikka niiden lataus kuvineen voi olla hidasta, mutta ei aina.Win10 ja Opera, linkki toimii. Pahus kun en osaa ranskaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Win10 ja Opera, linkki toimii. Pahus kun en osaa ranskaa....
Win 10 ja Edge, toimiihan se ihan ongelmitta. Mitä tuohon ranskan kieleen tulee, voihan sen selaimen kääntäjällä kääntää. Edgen kääntäjä tekee siistiä englantia, Suomen kielen käännös on kökköä niinkuin kaikilla muillakin kääntäjillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Win10 ja Opera, linkki toimii. Pahus kun en osaa ranskaa....
Jos englanti taipuu niin kääntäjät tekevät hyvän tuloksen. Yllätyin kun kerran kokeilin Googla-kääntäjällä suomesta ranskaan ja lopputulos oli varsin kelvollinen.
Yhden saksalaisen pienen, yhden miehen putiikin kanssa kommentoin kääntäjän avulla. Hän osasi vain saksaa. Kauppa onnistui hyvin.
- Anonyymi
Yes, vaikuttaa siltä että ongelmana on liian heikko Wifi-yhteys, mutta outoa kun se ei ole estänyt muiden sivustojen aukeamista, vaikka ei kaiken aikaa sujuvaa olekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978