Järki älä jätä

Anonyymi

Olit hetkellinen järjen menetys kuten minä sinulle. Järki onneksi viimein voitti.
Sekoitimme toistemme elämän, tahattomasti. Toimme esiin toistemme hyvät ja ikävätkin puolet. Olimme hetken hyviä toisillemme. Sekaisin, onnellisia ja innostuneita.
Tunteita oli mutta niille ei anneta enään tilaa, syistä joita ei mainita koska toinen voisi loukkaantua. Järki älä enään jätä.

56

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä ja sinun järkesi painukoon sinne minne aurinko ei paista!

      • Anonyymi

        Syystä että?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syystä että?

        Tämä oli vain tunteen purkaus jonka haluaisin sanoa eräälle henkilölle. Loukannut niin paljon että näen punaista kun ajattelen koko ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli vain tunteen purkaus jonka haluaisin sanoa eräälle henkilölle. Loukannut niin paljon että näen punaista kun ajattelen koko ihmistä.

        Hyvä että sait purettua tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli vain tunteen purkaus jonka haluaisin sanoa eräälle henkilölle. Loukannut niin paljon että näen punaista kun ajattelen koko ihmistä.

        Miksi olet vihainen minulle? Sulla ei ole mitään syytä. Sen sijaan mulla on sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet vihainen minulle? Sulla ei ole mitään syytä. Sen sijaan mulla on sulle.

        On minulla syy. Senkin olet ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minulla syy. Senkin olet ei kiinnosta.

        Senkun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minulla syy. Senkin olet ei kiinnosta.

        Ja syy on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja syy on?

        Voit varmaan suoraankin minulta kysyä jos kiinnostaa tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja syy on?

        Lopetatko minun kiusaamisen. Kiitos . Johan sanoit että olen sinulle yhdentekevä eli lopeta!


    • Anonyymi

      Mutta sitten narkkari jätkä oli se järkevin vaihtoehto kuin esimerkiksi me?????? niin ja Tinder panot ovat tietenkin myös niitä järkeviä päätöksiä!!! kiitos taas kun vielä lisää tuot mulle pahaa mieltä!!!!!no onneksi olkoon nyt olet päässyt eroon minusta lopullisesti!!!! mitä muuta haluat minusta?????????? jos ei ole mitään asiaa niin kaikkea hyvää sinulle!!!!!! Next!!!!!!

      • Anonyymi

        Olen pahoillani kokemastasi kohtelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani kokemastasi kohtelusta.

        Älä vastaa trollaajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vastaa trollaajalle.

        Sori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vastaa trollaajalle.

        Mitä höpäjät, kaikkihan täällä on trolleja!


    • Anonyymi

      Osaat puhua jonkun toisen puolesta?

      • Anonyymi

        Toisen tunteet vaistoaa/tuntee eikä lopputulema muuksi muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen tunteet vaistoaa/tuntee eikä lopputulema muuksi muutu.

        Asia on piffi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on piffi.

        Mutta ei voi puhua toisen puolesta, on vaan oma kokemansa totuus.


    • Anonyymi

      Tunneasioita ei käsitellä järjellä. Ehkä säkin joskus sen opit. Nyt oli liian aikaista sille. Meidän tiemme ei kohtasivat ja onneksi myös erosivat.

      • Anonyymi

        Mikäköhän sinäkin olet sanomaan toisten oppimisesta yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Lopullisesti.


      • Anonyymi

        Niinpä niin!!!!järki se tietenkin näkyi kun otit mielummin jonkun narkkarin kuin esimerkiksi annoit minulle mahdollisuuden! mutta hyvä kun edes Nyt kerroit! ja todellakin tämä on lopullisesti ohi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäköhän sinäkin olet sanomaan toisten oppimisesta yhtään mitään.

        Jos hän tietää aina kaiken?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän tietää aina kaiken?

        No kun hän trollaa aloituksensa itse täyteen niin siinä mielessä kyllä joo. Mutta ettehän te halua realiteetteja realiteetteina.


      • Anonyymi

        Kyllä käsitellään, ehkä säkin sen joskus opit?


    • Anonyymi

      Mulla on kai järki jo jättänyt..

      On se ainakin tänään..

      Piäsit ehkä avullani ENSIN irtaantumaan suhteestasi.

      Kunnes tuas koitti joku epäonnen päivä.

      Minulla siis.

      Voi olla että sinullakin oli surkea olo,jos minulla oli

      Mutta koska tosiaan puhutaan jo pitkistä suvuista

      Helvistä


      Mummokin
      MINÄ......

      Tämä on ihana tunne kun saa pelastoo vaikeasti vammautuneita.

      Usko pois.

      Mulla kun on niin paljon rahhoo tilillä nyt

      Niin arvaa mitä teen.

      Pesen perseen

      Juon viiniä ja väkevempöökin

      Laulan Jeesuksesta tai ainakin pyhitän monta pyhää,viikkoa ja kuukautta sille tunteelle.
      Tiedän että minussa on vahvuutta karhua enemmän

      Kun kuulin että olit lähtenyt Sortavalaan

      Olin hetken pala kurkussa.

      Enoseni.

      Miten se poiko pärjää

      No olihan se seuramatka.

      Viimeks olisin kyllä sinnä menny mutta kai halusit minua muistoo❤❤❤

    • Anonyymi

      Syyt, joista toinen voisi loukkaantua? Kuulostaa siltä, ettei ollut tarpeeksi rikas/kaunis/komea/menestynyt ollakseen rakas. Pinnallista hei.

      • Anonyymi

        En ollut riittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut riittävä.

        Olit napakymppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut riittävä.

        Mulle jäi samanlainen fiilis miehestä. Tunteita oli molemmilla, mutta en ollut tarpeeksi kaunis tai naisellinen tai jotain.


      • Anonyymi

        Minusta tämä lause saattaa myös tarkoittaa sitä, että ap:lla voi olla toinen jo kiikarissa, ja siksi "tuo toinen" saattaa loukkaantua...

        jokusivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle jäi samanlainen fiilis miehestä. Tunteita oli molemmilla, mutta en ollut tarpeeksi kaunis tai naisellinen tai jotain.

        Syy jää aina epäselväksi koska kadotaan mielummin kuin kerrotaan miten asiat on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tämä lause saattaa myös tarkoittaa sitä, että ap:lla voi olla toinen jo kiikarissa, ja siksi "tuo toinen" saattaa loukkaantua...

        jokusivusta

        Ap ei anna enään tunteille valtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle jäi samanlainen fiilis miehestä. Tunteita oli molemmilla, mutta en ollut tarpeeksi kaunis tai naisellinen tai jotain.

        Minulle jäi tuollainen kuva naisesta. En ollut tarpeeksi rikas tai jännittävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap ei anna enään tunteille valtaa.

        Sehän nyt vain on yksinkertaisesti tyhmää. Jätät elämässäsi jotain hyvin arvokasta elämättä ja miksi? Onko syynä omaisuus, raha, joku lupaus, jonka täyttäminen tekee pitkällä tähtäimellä sinut onnettomaksi ja huomaat sitten myöhemmin, että virheen teit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän nyt vain on yksinkertaisesti tyhmää. Jätät elämässäsi jotain hyvin arvokasta elämättä ja miksi? Onko syynä omaisuus, raha, joku lupaus, jonka täyttäminen tekee pitkällä tähtäimellä sinut onnettomaksi ja huomaat sitten myöhemmin, että virheen teit?

        Elämä antaa, elämä ottaa
        Se kantaa ja voi pudottaa
        Jos jotain haluut niin älä jää odottaan
        Koska hetken voi kadottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit napakymppi.

        Tämä sai hymyilemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän nyt vain on yksinkertaisesti tyhmää. Jätät elämässäsi jotain hyvin arvokasta elämättä ja miksi? Onko syynä omaisuus, raha, joku lupaus, jonka täyttäminen tekee pitkällä tähtäimellä sinut onnettomaksi ja huomaat sitten myöhemmin, että virheen teit?

        Tyhmää oli edes alottaaa


    • Anonyymi

      Eikö kannattaisi valita hänet, jota oikeasti rakastaa? Jos vaatimuksena on rikas, nuori, kaunis/komea, menestynyt, ihminen on hyvin pinnallinen, ei fiksu.

      • Anonyymi

        Aina ei voi valita. Ei se ulkonäkö, status tai maallinen omaisuus ole missään yhteydessä tunteiden kanssa.


    • Anonyymi

      Osittain noin, osittain ei.
      Mutta se kyllä - molemmat puolet on nähty.

      • Anonyymi

        Sen takia kaikki loppuikin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen takia kaikki loppuikin..

        Niin teki, ainakin minun puoleltani.


    • Anonyymi

      Tulee mieleen kysymys mitä itse teit? Vaikka toinen hetken peilaisi tunteita, ei voi olettaa että tuntisi? Ajattelisi, kuin sinä? Suhteet ovat vastavuoroisia, niin hyvässä kuin pahassa?

      • Anonyymi

        Olin ihastunut hölmö, lyhyesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin ihastunut hölmö, lyhyesti.

        Samoin. Valitettavasti ei vieläkään imperfektissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Valitettavasti ei vieläkään imperfektissä.

        Pakon edessä muuttuu..


    • Anonyymi

      Tahattomasti?

      • Anonyymi

        Niin?


      • Anonyymi

        Molemmilla varmaan tarkoitus edetä asioissa rauhallisesti kuten järkevillä ihmisillä tapana. Kävi toisin ja jälki oli rumaa.


    • Anonyymi

      Yäk mulla meinasi tulla oksennus kun luin aloituksen... Tuli mieleen kaiken maailman ällöttäviä ihmisiä. Äkkiä täältä pois..

    • Anonyymi

      Melkoisesti keskustelua aiheuttanut.. Annoin hetken elämässäni tunteiden viedä ja siinä olikin hyvä olla. Toinen hyväksyi virheineen päivineen mitä en koskaan aikaisemmin ole elämässäni saannut kokea. Kuten kaikki mikä vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta niin asia meni juurikin niin. Oli liian hyvää ollakseen totta.

      Nyt en voi kuin nauraa kun oletin että minulle olisi joskus tarjolla jotain hyvää ja aitoa. Tiesin sen että ei voi olla näin mutta hetken se huonouden tunne ei ollut läsnä. Menin sokeasti tunteiden mukana. Vaikka se ilmeisesti oli vain oman mielikuvituksen tuotosta, toinen ei tuntenutkaan samoin, olin hetken aidosti onnellinen.

      • Anonyymi

        Voi kuule, mulla on täysin samat ajatukset/ fiilikset... Oletko nainen vai mies?
        Voisin toimia vertaistukena, kun tiedän miten paljon nämä kaikki epäselvät, oliko kiinnostunut vai oliko taas mielikuvitusta jne voivat satuttaa ihmistä. Laita vaikka sähkäri tänne, niin voidaan kirjoitella. Itse olen nainen...


      • Anonyymi

        Mistä tiedät, että se toinen ei tuntenut samoin? Kysyitkö? Puhuitko omista tunteistasi suoraan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että se toinen ei tuntenut samoin? Kysyitkö? Puhuitko omista tunteistasi suoraan?

        Olettamus on että jossain vaiheessa tunteet kolahti ja kunnolla. Tunteistani ei voinnut jäädä epäselvyyttä, sen olisi huomannut sokeakin. Toiselta ne tunteet vissin katosi..
        Mitä oli, jos oli, ei ole olemassa enään joten kunkin tunteet toista kohden siinä mielessä merkitsemättömiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe