Mä käytän maskia enkä vähääkään välitä mitä muut ajattelee tai sanoo.
Turvaan muita ja itseäni.
Säästän yhteiskunnan eli veronmaksajien rahoja turhilta sairaanhoito kuluilta.
Jätän sairaala ja tehohoitopaikat täyttämättä.
Toivon ainakin pystyväni väistämään koronan.
Mielestäni on turhaa jurputtaa vastaan joka asiassa ihan vaan tavan vuoksi.
Maskinaama
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet fiksu ! Minäkin olen :D. Aloin käyttää maskia. Minulle on vähän raskasta
hengittää sen kanssa. Hengitykseni on aina ollut hieman "ahistavaa", vaikka ei ole astmaa tms.
Kun nenänikin on aina tukkoinen joudun hengittämään suu auki höyryä maskiin,
johon tulee saunamainen olotila. En vielä tiedä onko maskeissa eroa. - Anonyymi
Suolasuihke ( saa apteekista ) avaa tukkoisen nenän hyvin.
Minulla allergia tukkii nenän, mutta allergialääke ja suihke auttaa.
Aika pian maskin käyttöön tottuu niin ettei ollenkaan häiriste.
Jatketaan ” maskinaamoina”😀- Anonyymi
Kiitos tiedosta. En ole tiennytkään suolasuihkeesta. Suolavesikannua käytin joskus menneisyydessä. Nyt olen silloin tällöin käyttänyt nenää avaavia suihkeita,
mutta niitä ei saisi käyttää pitkäaikaisesti.
Mietin olisiko se isompi "kuonokoppamalli" parempi - vai ehkä tukkoiselle nenälle
huonompi, jos se on tiiviimpi. - Anonyymi
Peräruiskeellä saa toisenkin pään auki!
Kulkee se paha henki hyvin.
- Anonyymi
Apteekista saatava pelkästään suolaa sisältävä suihke on minulla ainakin toiminut hyvin.
Siinä ei ole mitään lääkeaineita ja siksi ei haittaa pitkäaikainenkaan käyttö.
Olisiko sinullakin siitepöly tai jokin muu allergia.
Kannattaisiko kokeilla allergialääkettä mitä saa apteekista pikkupakkauksen ilman reseptiä. Väsyttävää ei kannata päivällä käyttää..
Apteekki neuvoo.- Anonyymi
Allergiaa ei ole, on tutkittu.
Uutisia juuri luin ja muu hallitus on ihmeissään ministeri Kiurun
pakkokaranteeni-julkilausumasta.
Se tuli yllätyksenä joillekin hallituksen ministereille. Miten se on mahdollista ?
Onko se lainvoimainen ?
- Anonyymi
Koko korona on tekaistu juttu ja maskeista ei todellakaan ole hyötyä kuin niiden valmistajille! Turhaa paniikkia lietsotaan ja koko maailma jo täysin sekaisin!
- Anonyymi
Pakko taitaa olla ainut keino saada jäärät uskomaan.
Kunnolliset sakot tai 3 kk vankeutta.
Aika uskomattomia suomalaiset on. Muista ei välitetä.
Hallituksessa Henriksson taitaa olla ainut joka vieroksuu maskien käyttö suositusta.
Niinhän ruotsalaisetkin. Vaan immuniteettia ei sairastamisesta saa. Sehän jo selvisi.
Enpä haluaisi etenkään nuorten saavan sisäelinvaurioita loppu elämänsä ajaksi koronan takia.
Jospa nyt vaan sopeudutaan tilanteeseen ja tehdään kaikki voitava koronan torjumiseksi. - Anonyymi
Ei tarvitse enää lakeja uusia kun ensimmäinen korona kierros joka nyt jatkuu .
Silloin kesti määräykset lakien takia. Nyt on valmius.
Hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823706Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g60776Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745