Tämä kesä on ollu yksi

Anonyymi

tunteiden vuoristorata. En ole ikinä riutunut tällä tavalla aiemmin. Oikeesti luulin kaikkee ihanaa sulle ja mulle, mut ei. Koskee niin kovasti. Olisit puhunu mulle, olisinpa mä uskaltanut puhua sulle ihan kunnolla. Sori, kun en uskaltanu, nyt on jo liian myöhäistä. Vitsit, jos olisi aikakone mä kääntäisin aikaa taaksepäin siihen missä mä aloin sooloilla sun suhteesi, tekisin kaiken niin eri tavalla..

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastauskone täällä hei. Minulle ei ole koskaan liian myöhäistä. Odotan kuten lupasin. En vain voi nyt lähestyä sinua kun sinun pitää kokea olevasi vallan kahvassa eikä painostettuna. Hyvää yötä vuoristoradan ajuri!

    • Anonyymi

      Parempi myöhään kun ei milloinkaan 🥰
      N-M

    • Anonyymi

      Tää kevät ja kesä on olleet koronaa, ja näyttää siltä vahvistuva korona on tulossa takaisin. Tää on preesensissä nyt!
      Trollien ja sekopäiden konditionaalit joutaa syvimpiin koronaoireisiin vaikka en sitä toivo kellekkään. Konditonaalit hankkikoot peilin ja saavat syyttää itseään, por favor.

      Mä en kadu tältäkään kesältä mitään. <3

    • Anonyymi

      Miten täällä joku voi pyöritellä ihan samoin sanoin minun viime päivien ajatuksiani??!! Olemmeko me kummatkin aivan saman tilanteen äärellä, kesä meni odotellen "tilaisuutta" jutella, ja tavata, ja tilaisuudet tuli, ja meni. Ja nyt kaikki on ohi. Voi miten tuntuu haikealle, ja ikävä on. Sinut minä olisin halunnut, elämääni mukaan. En nimeäsi edes tiedä, mutta siitä huolimatta olet niin minun oloinen.

      • Anonyymi

        Tämä kommentti kuuluu 17:43:lle
        En tiedä. Näitä tilanteita näyttää olevan täällä useammalla.
        Kiva kuulla, et joku kokee yhteyttä. Sitä aivot haluaa uskoo, et tää se on, oishan se siistii. Mut tääl ei voi koskaan olla täysin varma. Loppujen lopuks ne todelliset tilanteet ja puheet merkkaa enemmän kun nämä. Tietysti omia rehellisiä tunteitani mä tuon julki, ne on ihan aitoja. Yritän vielä uskaltautuu lähipäivinä selvittämään tilannetta, kuumottaa ja pelottaa, jos mut torjutaan....tsemppii sulle tilanteeseen kuka oletkin, kiitos vertaistuesta!

        Mun aloitus oli tarkoitettu tosiaan Naiselta, miehelle Helsinkiin jos joku kyselee

        T:ap


    • Anonyymi

      Miksi et puhunut mies minulle kunnolla?

      • Anonyymi

        Sivusta. Ajattelen että se on hänen vuoro tehdä aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Ajattelen että se on hänen vuoro tehdä aloitus.

        Olisitko antanut vihjeitä ettei kannata yrittää -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Ajattelen että se on hänen vuoro tehdä aloitus.

        Teen kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen kyllä.

        Ihmettelen vain, että olin aiemmin sinulle vain ilmaa. Sitten yhtäkkiä kiinnostuit minusta ja lähestyit. Mitä siinä välissä kävi mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen vain, että olin aiemmin sinulle vain ilmaa. Sitten yhtäkkiä kiinnostuit minusta ja lähestyit. Mitä siinä välissä kävi mies?

        Ja sitä kanssa, että tarkoititko todella mitä sanoit minulle silloin kahden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen vain, että olin aiemmin sinulle vain ilmaa. Sitten yhtäkkiä kiinnostuit minusta ja lähestyit. Mitä siinä välissä kävi mies?

        Mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen vain, että olin aiemmin sinulle vain ilmaa. Sitten yhtäkkiä kiinnostuit minusta ja lähestyit. Mitä siinä välissä kävi mies?

        Eksyin tänne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksyin tänne

        Joka johti kiinnostukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka johti kiinnostukseen.

        Miten tämä palsta voi johtaa kiinnostukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä palsta voi johtaa kiinnostukseen?

        Miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten?

        Kerrotko mies miten tämä palsta voi johtaa kiinnostukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitä kanssa, että tarkoititko todella mitä sanoit minulle silloin kahden?

        Mies, minä tarkoitin mitä olen puhunut sinulle kahden ja todellakin haluan sinua ja sinut kokonaisuudessaan elämääni, tiedät sen! Mutta säälittävästi sanon että esteitä molemmilla koska oletan sinun olevan varattu ja minulla jälkipolvea yksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, minä tarkoitin mitä olen puhunut sinulle kahden ja todellakin haluan sinua ja sinut kokonaisuudessaan elämääni, tiedät sen! Mutta säälittävästi sanon että esteitä molemmilla koska oletan sinun olevan varattu ja minulla jälkipolvea yksi..

        Miehelle meni tuokin kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, minä tarkoitin mitä olen puhunut sinulle kahden ja todellakin haluan sinua ja sinut kokonaisuudessaan elämääni, tiedät sen! Mutta säälittävästi sanon että esteitä molemmilla koska oletan sinun olevan varattu ja minulla jälkipolvea yksi..

        En ole varattu vaan sinkku. Sinusta kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, minä tarkoitin mitä olen puhunut sinulle kahden ja todellakin haluan sinua ja sinut kokonaisuudessaan elämääni, tiedät sen! Mutta säälittävästi sanon että esteitä molemmilla koska oletan sinun olevan varattu ja minulla jälkipolvea yksi..

        Älä varatun elämään sotkeudu. Sen olettaisi olevan selvää.


    • Anonyymi

      Miksi nyt olisi myöhäistä?

    • Anonyymi

      Meidän loppu oli vasta kaiken yhteisen alku.. jos noin voi sanoa ja ainakin toivon noin.

    • Anonyymi

      Niin minullekin.

    • Anonyymi

      Mää tossa sateella ryyppäsin.

      Hyvät fiilikset..

      Kotiin tulin puolen yön aikoon zouliinista, tuli laulettua karaokea,samoin kuin ampiaisessa.

      Oli vuoden kohokohta ilta mut syöpää kai tässä alkoo sairastamaan.....

      Vuoteen en oo nukkunu,ruokahalu kadoksissa

      Psykoosipotilas tämmönen mutta kuten laitoit yhteen viästiin hyvän biisin tai moneenkin

      Mutt se on totta et loppua mä odotan

      Lapsi mikä lapsi.

      Kuolisin häpeästä ilman aurinkolaseja.

      Mutta,mitä sinä

      Mutta,älä puhu psykoosipotilaalle..

      Huomenna keuhkokuvaan, suopa nähä mitä näyttee.

    • Anonyymi

      Oktopussi voi ottaa monta ronkeloa lonkeroillaan.

    • Anonyymi

      Tunteille ei mahda mitään.
      Järki auttaa?

      • Anonyymi

        Näkemykseen luottaminen?
        Onko apua?


    • Anonyymi

      Mites jos olis joku muu ihminen kyseessä. Miettisitkö silloin sitä kuinka sinun olisi pitänyt toimia toisin?

      • Anonyymi

        Onkohan aloittaja kadonnut vai miksi ei ole tullut vastausta kysymykseen?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe