Kahvi on hyvää...............
<3
😍😍😍😍
Huh...............
18
72
Vastaukset
- Anonyymi
Joka päivä on kahvi hyvää
Niin maistuu.........
Olin tossa hetkittäin juomatta kahvia yli vuoden....
Sen pituinen lakko voisi tehdä eetvarttia tupakan ja kaljankin suhteen...........
<3
🤔🤔🤔🤔- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Niin maistuu.........
Sen pituinen lakko voisi tehdä eetvarttia tupakan ja kaljankin suhteen...........
<3
🤔🤔🤔🤔Mitä veriarvot näyttää..kannataa kysyä lääkäriltä..äkkiäiset muutokset voi olla kuolemaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä veriarvot näyttää..kannataa kysyä lääkäriltä..äkkiäiset muutokset voi olla kuolemaksi.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Niin maistuu.........
<3
🤔🤔🤔🤔Olit juomatta kahvia vuoden?.... 😂 Jankutat vuodesta toiseen palstalla kahvi ja olut juttujasi... muuten ihan iha hyvä trolli 😂😂😂 plus Anne... huh-huijaa...
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Haju on käsinkosketeltava tässä ..
Anonyymi kirjoitti:
Olit juomatta kahvia vuoden?.... 😂 Jankutat vuodesta toiseen palstalla kahvi ja olut juttujasi... muuten ihan iha hyvä trolli 😂😂😂 plus Anne... huh-huijaa...
Anne on tärkeä............
<3
https://www.youtube.com/watch?v=NW9ZjJJvMAo- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Anne on tärkeä............
<3
https://www.youtube.com/watch?v=NW9ZjJJvMAoEi ole.... älä valehtele...<38 🤥🤮😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit juomatta kahvia vuoden?.... 😂 Jankutat vuodesta toiseen palstalla kahvi ja olut juttujasi... muuten ihan iha hyvä trolli 😂😂😂 plus Anne... huh-huijaa...
Mitä itw teet valehtelet olevasi juomassa et jup mitäön vaan hikoilet noine alakroppa treenien kanssa että ihanväsyy jo..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä itw teet valehtelet olevasi juomassa et jup mitäön vaan hikoilet noine alakroppa treenien kanssa että ihanväsyy jo..
Koitaha pnarkki rauhottua,älä selvitä,teikäläisen harhat on pottuilua itelles vaan senki metadon.,ole rauhassa senkin pristo kjiäh kjiäh olen täällä olen tuolla vai olenko karkki? Täh? Ps. Aikansa vietettyä perunana saa aikaan aivopierua,huutista käkä@$$ 😆🤣😂
- Anonyymi
Nikita..
- Anonyymi
Ei tuo Elton tytöistä tykkää, tuo videohan huijaa.
- Anonyymi
Kahvia täällä juodaan...
- Anonyymi
Kas kun ei viiniä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun ei viiniä 😂
Sanoppa miksi ei.. kyllä varmaan kestäis tän paremmin..ehkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoppa miksi ei.. kyllä varmaan kestäis tän paremmin..ehkä
Kestäisi minkä? Toisten kustannuksella trollailunko?...<3 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2361825- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451202Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50932- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 38727
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23702Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627