Kahvi on hyvää...............
<3
😍😍😍😍
Huh...............
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joka päivä on kahvi hyvää
Niin maistuu.........
Olin tossa hetkittäin juomatta kahvia yli vuoden....
Sen pituinen lakko voisi tehdä eetvarttia tupakan ja kaljankin suhteen...........
<3
🤔🤔🤔🤔- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Niin maistuu.........
Sen pituinen lakko voisi tehdä eetvarttia tupakan ja kaljankin suhteen...........
<3
🤔🤔🤔🤔Mitä veriarvot näyttää..kannataa kysyä lääkäriltä..äkkiäiset muutokset voi olla kuolemaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä veriarvot näyttää..kannataa kysyä lääkäriltä..äkkiäiset muutokset voi olla kuolemaksi.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Niin maistuu.........
<3
🤔🤔🤔🤔Olit juomatta kahvia vuoden?.... 😂 Jankutat vuodesta toiseen palstalla kahvi ja olut juttujasi... muuten ihan iha hyvä trolli 😂😂😂 plus Anne... huh-huijaa...
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Haju on käsinkosketeltava tässä ..
Anonyymi kirjoitti:
Olit juomatta kahvia vuoden?.... 😂 Jankutat vuodesta toiseen palstalla kahvi ja olut juttujasi... muuten ihan iha hyvä trolli 😂😂😂 plus Anne... huh-huijaa...
Anne on tärkeä............
<3
https://www.youtube.com/watch?v=NW9ZjJJvMAo- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Anne on tärkeä............
<3
https://www.youtube.com/watch?v=NW9ZjJJvMAoEi ole.... älä valehtele...<38 🤥🤮😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit juomatta kahvia vuoden?.... 😂 Jankutat vuodesta toiseen palstalla kahvi ja olut juttujasi... muuten ihan iha hyvä trolli 😂😂😂 plus Anne... huh-huijaa...
Mitä itw teet valehtelet olevasi juomassa et jup mitäön vaan hikoilet noine alakroppa treenien kanssa että ihanväsyy jo..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä itw teet valehtelet olevasi juomassa et jup mitäön vaan hikoilet noine alakroppa treenien kanssa että ihanväsyy jo..
Koitaha pnarkki rauhottua,älä selvitä,teikäläisen harhat on pottuilua itelles vaan senki metadon.,ole rauhassa senkin pristo kjiäh kjiäh olen täällä olen tuolla vai olenko karkki? Täh? Ps. Aikansa vietettyä perunana saa aikaan aivopierua,huutista käkä@$$ 😆🤣😂
- Anonyymi
Nikita..
- Anonyymi
Ei tuo Elton tytöistä tykkää, tuo videohan huijaa.
- Anonyymi
Kahvia täällä juodaan...
- Anonyymi
Kas kun ei viiniä 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun ei viiniä 😂
Sanoppa miksi ei.. kyllä varmaan kestäis tän paremmin..ehkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoppa miksi ei.. kyllä varmaan kestäis tän paremmin..ehkä
Kestäisi minkä? Toisten kustannuksella trollailunko?...<3 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3912490V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914291Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1104023- 513658
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533351- 1163304
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul482235- 392143
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul271968On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva131661