Hei
Onko muita jotka haaveilee vastaavanlaisesta roolileikistä
https://www.seksitreffit.fi/treffit/detail.php?siteid=1215139&Paikkakunta=Uusimaa (Vantaa)
Itselläni heräsi välittömästi mielenkiinto koska olen aina haaveillut tuollaisesta. Uskaltaako toteuttaa?
Mirkku51v
Roolileikki
Anonyymi
6
65
Vastaukset
- Anonyymi
Mene pökkimään pappaas rusina
- Anonyymi
Vaikuttaa todella kiihottavalta fantasialta
- Anonyymi
Panisin
- Anonyymi
No kyllä kiihottaa, todella paljon. Täällä olisi Mirkulle (tai asiasta kiinnostuneella kypsemmälle naiselle) 38v mies pks kyseiseen leikkiin seuraksi. Juttelisin mielelläni aiheesta lisää ja kuulisin, minkälainen asetelma tarkalleen olisi juuri sinulle mieluinen.
Tuo on juuri mahtava roolileikki👌 ota yhteyttä niin voidaan vähän kokeilla😋
- Anonyymi
Olisi tosi kiva roolileikki. Vaikka ikää on jo tuon verran niin edelleen voisin olla puettavana ja kilttinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174526
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281470Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 201091
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon211058- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914