Hei
Onko muita jotka haaveilee vastaavanlaisesta roolileikistä
https://www.seksitreffit.fi/treffit/detail.php?siteid=1215139&Paikkakunta=Uusimaa (Vantaa)
Itselläni heräsi välittömästi mielenkiinto koska olen aina haaveillut tuollaisesta. Uskaltaako toteuttaa?
Mirkku51v
Roolileikki
Anonyymi
6
96
Vastaukset
- Anonyymi
Mene pökkimään pappaas rusina
- Anonyymi
Vaikuttaa todella kiihottavalta fantasialta
- Anonyymi
Panisin
- Anonyymi
No kyllä kiihottaa, todella paljon. Täällä olisi Mirkulle (tai asiasta kiinnostuneella kypsemmälle naiselle) 38v mies pks kyseiseen leikkiin seuraksi. Juttelisin mielelläni aiheesta lisää ja kuulisin, minkälainen asetelma tarkalleen olisi juuri sinulle mieluinen.
Tuo on juuri mahtava roolileikki👌 ota yhteyttä niin voidaan vähän kokeilla😋
- Anonyymi
Olisi tosi kiva roolileikki. Vaikka ikää on jo tuon verran niin edelleen voisin olla puettavana ja kilttinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319