Johanna Kuvajan uusi biisi kuunneltu, kaunis nainen ja seksikäs musiikki. Iltasanomat
kirjoittaa että myös Playboy on mukana. Kauniit suomalaiset ottaa vauhtia lehden sivuilta.
Johanna Kuvaja
17
1213
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka helvetin Kuvaja!?
- Anonyymi
Etkö seuraa aikaasi, kuuntele Back for Good YouTubessa niin tiedät
- Anonyymi
Kuka on tämä Johanna Kuvaja??? Joanna Kuvajan tiedän, juontaja radiossa ja telkassa.
Kauniita naisia riittää, ei kaikki esiinny Playboyn sivuilla :D- Anonyymi
Etkö seuraa aikaasi, kuuntele Back for Good YouTubessa niin tiedät ,plus valtava klassinen osaaminen plus rintsikoissa roikkuu "hintalappu"takataskussa" maisterinpaperit
- Anonyymi
Tykkään! Nämä pari biisiä mitkä julkaistu on kuunneltavia. Seksiä tihkuu mutta sehän on tarkoitus.
- Anonyymi
Asiaa, osittain muistetaan kyseessä eritt paljon musiikillista koulutusta saanut Johanna Kuvaja
- Anonyymi
Eihän se osaa edes laulaa hyvin! Laulaa jatkuvasti nuotin vierestä ja äänikin on ihan hirveä!
- Anonyymi
Ei muuten laula nuotin vierestä laulaa aivan oikein. Ihan kohdalleen LAULAA. Oon nimittäin🎵🎶nuottikorvaa saanut. Oikein samenttinen pehmeä ääni . Käypä YouTubessa sieltä biisi BACK FOR GOOD Johanna Kuvaja🙂🙂 ja ihastu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten laula nuotin vierestä laulaa aivan oikein. Ihan kohdalleen LAULAA. Oon nimittäin🎵🎶nuottikorvaa saanut. Oikein samenttinen pehmeä ääni . Käypä YouTubessa sieltä biisi BACK FOR GOOD Johanna Kuvaja🙂🙂 ja ihastu
Et nähtävästi ole,
Minulla absoluuttine AAA sävelkorva, ja kuulen selvästi
Kuinka mennään nuotin vierestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et nähtävästi ole,
Minulla absoluuttine AAA sävelkorva, ja kuulen selvästi
Kuinka mennään nuotin vierestä.Nykyään kaikki laulut viritetään, joten korvissas on vikaa, tonttu!
- Anonyymi
Spotifystä löysin toisenkin kipaleen,on kuunneltavaa musiikkia.
Johannasta kuullaan vielä.
Kaunis ja seksikäs nainen on hetkessä huipulla, omia avujaan on lupa käyttää.- Anonyymi
Oot perehtynyt asiaan, oot mainio týyppi, HYVÄLLÄ
- Anonyymi
Kivoja biisejä. Tykkään.
- Anonyymi
Samaa mieltä on raudan luja mimmi toi Johanna
- Anonyymi
Katsoin Johannan instatarinat, ja täytyy sanoa, että on kyllä fiksun oloinen tyttö. Ja soitti pianoa tunteella ja taidolla. Harvalla artistilla on tälläista karismaa. Tälläista Suomi tarvitsee. Kun tulis vaan lisää biisejä, mutta ymmärrän, että se on kallista hommaa, jos itse kustantaa. Menisin kyllä keikalle heti. Onko kellään tietoa esiintyykö missään?
- Anonyymi
Mä tuun sun mukaan , edes korona ei voi estää
- Anonyymi
Viime vuonna jo taisi olla jotain juttua Johannasta. Onko laulunopettaja vai soiton?
Tilaa riittää kauniille naisartistille, älkää olko noin katkeria toisten pyrkimyksille.
Unelmia ja tavoitteita saa olla ja pitää olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125