Kulta mua nukuttaa nyt

Anonyymi

Tuutko viereen ihan lähelle? Ai et ole täällä nyt lukemassa tätä? Ei se mitään, otan viereen kuitenkin. Mulla on vilkas mielikuvitus eli kohta mennään mies aika lähekkäin ..

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivon ettei nainen ota mua kainaloonsa edes kuvitelmissaan, ainakaan pitkäksi aikaa, ennenkuin ollaan mies ja hänen vaimonsa.

      • Anonyymi

        Nyt on jokainen menossa naimisiin..🥰


      • Anonyymi

        Kyllä mä oon jo ehtinyt kuvitella kaikenlaista ja vähän muutakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä oon jo ehtinyt kuvitella kaikenlaista ja vähän muutakin.

        Mutta haluan, että et kaipaa unelmaa minusta vaan minua. Usko nyt minua. Älä unelmoi liian paljoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta haluan, että et kaipaa unelmaa minusta vaan minua. Usko nyt minua. Älä unelmoi liian paljoa.

        Hyvä on, en unelmoi liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on, en unelmoi liikaa.

        Nöyryys on niin suloista. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nöyryys on niin suloista. Kiitos.

        Mutta jos ihan vähän kuitenkin saisin unelmoida, kun et sä varmaan hän oo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos ihan vähän kuitenkin saisin unelmoida, kun et sä varmaan hän oo :)

        Unelmoi vähän jos tahdot. Mä haluan tuntea surua ja murhetta ja elää totuutta. Karu totuus on: meen nukkumaan yksin. Ei hän odota mua kotona. Ei hymyile mulle. Ei kerro murheitaan, että saisin ne jakaa hänen kanssaan. En tiedä saanko vielä häntä pitää lähellä. Huomenna saatan olla poissa tai hän saatta olla poissa. Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unelmoi vähän jos tahdot. Mä haluan tuntea surua ja murhetta ja elää totuutta. Karu totuus on: meen nukkumaan yksin. Ei hän odota mua kotona. Ei hymyile mulle. Ei kerro murheitaan, että saisin ne jakaa hänen kanssaan. En tiedä saanko vielä häntä pitää lähellä. Huomenna saatan olla poissa tai hän saatta olla poissa. Öitä.

        Surullista. Pakkohan nyt on haaveilla enemmänkin kun sä noin kirjoitit. Että poissa jompikumpi olisi :( Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista. Pakkohan nyt on haaveilla enemmänkin kun sä noin kirjoitit. Että poissa jompikumpi olisi :( Hyvää yötä.

        Minä tarkoitan tällä vain hyvää. Anteeksi, mutta ihminen ei tiedä päiviensä määrää, eikä rakkaittensa päivien määrää. Tämä kipuilu ajaa kuitenkin kohti parempaa. On ihan hyvästä olla surumielinen oikeista asioista. Kun luulot on poissa niin rakkaus tulee täydelliseksi. Yhdessäkin ollessa minä olisin murheellinen, siksi että osaisin halata lujasti naista aina tilaisuuden tullen.


    • Anonyymi

      Nainen, sinäkö se olet Lempi? Usko uskoo meihin.

      • Anonyymi

        Mikä lempi kuka usko? Mä uskon meihin, en siis tarkoita sua vaan mua ja häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä lempi kuka usko? Mä uskon meihin, en siis tarkoita sua vaan mua ja häntä.

        Tämä viesti riittää vastaukseksi!!!!me emme enää edes keskustele meidän välejä kuntoon mutta selvitetään tämä asia loppuun asti irl! Nyt sitten vaan olet hänen kanssaan jolle kirjoittelet täällä!!!!!!! onneksi löytyi sun isän tiedot! eipä taida olla Risto!no hyvä että huomasin!!!!!!!nyt vaan teen kaikkeni jotta löydän sinut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä viesti riittää vastaukseksi!!!!me emme enää edes keskustele meidän välejä kuntoon mutta selvitetään tämä asia loppuun asti irl! Nyt sitten vaan olet hänen kanssaan jolle kirjoittelet täällä!!!!!!! onneksi löytyi sun isän tiedot! eipä taida olla Risto!no hyvä että huomasin!!!!!!!nyt vaan teen kaikkeni jotta löydän sinut

        Isäni ei ole Risto? Sä taidat kirjoitella ihan lämpimiksesi.
        Mulle ei tulis mieleenkään olla muiden kuin sen kanssa, jolle täällä oon kirjoitellut.


    • Anonyymi

      Sun vilkas mielikuvitus sais olla nii hyvä et se tarrais musta kii ja heittäis mut sinne vieree.

      • Anonyymi

        Ei uskalla tuota kokeilla ihan näillä tunnisteilla. Muuten kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei uskalla tuota kokeilla ihan näillä tunnisteilla. Muuten kyllä.

        Ahaa, mielikuvituksesi siis riittäisi siihen? Ajattelin jo jättäväni sut ku ajattelin et sul ei oo tarpeeks hyvä mielikuvitus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, mielikuvituksesi siis riittäisi siihen? Ajattelin jo jättäväni sut ku ajattelin et sul ei oo tarpeeks hyvä mielikuvitus...

        Riittää, ja riittää siitäkin pitemmälle kun sut on ensin viereen tuupattu.
        Mielikuvituksen takia mut olit valmis hylkäämään, niiskutus. Hyvää yötä mun hylkijälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää, ja riittää siitäkin pitemmälle kun sut on ensin viereen tuupattu.
        Mielikuvituksen takia mut olit valmis hylkäämään, niiskutus. Hyvää yötä mun hylkijälle.

        En malta odottaa mitä mielikuvituksesi keksii.
        No hei... mielikuvitukseton elämä on tylsää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En malta odottaa mitä mielikuvituksesi keksii.
        No hei... mielikuvitukseton elämä on tylsää.

        Enkä mä malta odottaa miten pitkälle sun ymmärrys riittää mun mielikuvituksen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä mä malta odottaa miten pitkälle sun ymmärrys riittää mun mielikuvituksen kanssa.

        No voihan jukranpujut! Kumpihan loppuu ensimmäisenä? Ymmärrys vai mielikuvitus? Ja onko se sitten se piste missä vaihdetaan osapuolia? Sen jälkeen minä mielikuvittelen ja sinä ymmärrät?

        T: 12.08.2020 01:42


    • Anonyymi

      Kulta join aamukahvia viideltä iltapäivällä.

      • Anonyymi

        Niin monta kultaa ja tärkeää . . .
        Sun elämä on varmaan ihanaa kaikkien näiden kultien ja tärkeiden keskellä vai kuinka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin monta kultaa ja tärkeää . . .
        Sun elämä on varmaan ihanaa kaikkien näiden kultien ja tärkeiden keskellä vai kuinka.

        On kyllä vain:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin monta kultaa ja tärkeää . . .
        Sun elämä on varmaan ihanaa kaikkien näiden kultien ja tärkeiden keskellä vai kuinka.

        Täällä näkee ihmisten elämästä vieroittuneisuuden, silloin vieraskin ihminen on kulta, aika surullista.


      • Anonyymi

        Kuis sä silleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä näkee ihmisten elämästä vieroittuneisuuden, silloin vieraskin ihminen on kulta, aika surullista.

        Rakas, et sä voi mulle noin sanoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas, et sä voi mulle noin sanoa

        En tietenkään. Musta siinä näkee ihmisten elämästä vierottuneisuuden kun ne tulee tänne ihan tosissaan kirjoittelemaan siitä miten muut ovat vierottuneet elämästä. Jos näitä ei lue pilke silmäkulmassa niin kannattaa jättää lukematta. Enkä sano sulle noin rakas, vaan mietin tuota kommenttia johon viittaat.


    • Anonyymi

      Juu tosi ihanaa, kun on niin paljon ihania ystäviä, joiden kanssa peuhata.

    • Anonyymi

      Uskon tuon kyllä täysin. Varmasti toteutuu vielä, jos ei vielä ole toteutunut.

      • Anonyymi

        Ei ole vielä toteutunut paitsi noissa kuvitelmissa.


    • Anonyymi

      No ei täällä joka päivä tuu oltuu lukemassa.

      • Anonyymi

        Kyllähän mä sen tiedän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe