Miks uskovaiset haluu ensin

Anonyymi

Naimisiin ja sit vasta tutustutaan ja rakastutaan??

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskovissa on niitäkin ketkä ovat tehneet asiat eri tavoin. Uskovaiseksi ei synny kukaan. Ei ole niin, että uskova elää täydellisen elämän alusta loppuun. Siitä hetkestä jona ihminen alkaa uskoa Jeesukseen hän menee kohti täydellisyyttä pienin askelin. Mutta avioitumiseen liittyy kristillisessä mielessä asioita joita sinä et voi koskaan ymmärtää ilman, että uskot Jeesukseen ja Jeesus on sinussa. Ei kukaan mene naimisiin tuntematta tai tutustumatta. Jos Jeesus on miehessä ja naisessa niin vaikka he eivät tunne toisiaan tuntee Jeesus kuitenkin molemmat. Jeesus on kaikkitietävä ja ajaton. Hän tuntee ihmisen paremmin kuin ihminen. Ja jos Jeesus on molemmissa, niin mies ja nainen tuntevat toisistaan kaiken oleellisen, riittää siis kun he, kumpikin haluavat toisensa. Jumalan mielen mukainen avioliitto on se, jonka Hän järjestää. Mitään tätä et voi hyväksyä ilman uskoa. Eihän Jeesus sinusta ole Jumala ihmisenä, vaan sinä koet, että Jeesukseen uskominen on tyhmää.

      • Anonyymi

        KIITOS HERRALLE TAIVAAN JUMALALLE


      • Anonyymi

        Onneksi en ole niin skitso, että uskoisin jonkun jeesuksen olevan minussa.


      • Anonyymi

        Jeesus järjesti muuten vanhempiensakin avioliiton. Siinä on pähkinää purtavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi en ole niin skitso, että uskoisin jonkun jeesuksen olevan minussa.

        Skitsofrenia on mielisairaus. Tässä puhutaan Hengestä. Henki ei ole mielessä tai aivoissa. Skitsofrenia on sitä kun autossasi on jotain vikaa, se että Jeesus on ihmisessä tarkoittaa sitä, että auton valmistanut insinööri istuu kuskin paikalla. Ei näitä asioita voi ymmärtää maailmasta käsin. Aivan kuten kukaan ei ymmärrä Henry Fordia Fordia (autoa) tutkimalla. Minusta on aika hullua se, että jotkut ajattelevat Jumalan olemassaolon olevan sidoksissa siihen mitä he voivat nähdä ja aistia maailmassa. Yhtä hullua kuin se, että yrittäisi tutustua Fordista Henry Fordiin. Pitäisitkö sinä hulluna ihmistä kuka tutkittuaan Fordin toteaisi:"En löytänyt mitään jälkiä. Ei Henry Fordia ole olemassa"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skitsofrenia on mielisairaus. Tässä puhutaan Hengestä. Henki ei ole mielessä tai aivoissa. Skitsofrenia on sitä kun autossasi on jotain vikaa, se että Jeesus on ihmisessä tarkoittaa sitä, että auton valmistanut insinööri istuu kuskin paikalla. Ei näitä asioita voi ymmärtää maailmasta käsin. Aivan kuten kukaan ei ymmärrä Henry Fordia Fordia (autoa) tutkimalla. Minusta on aika hullua se, että jotkut ajattelevat Jumalan olemassaolon olevan sidoksissa siihen mitä he voivat nähdä ja aistia maailmassa. Yhtä hullua kuin se, että yrittäisi tutustua Fordista Henry Fordiin. Pitäisitkö sinä hulluna ihmistä kuka tutkittuaan Fordin toteaisi:"En löytänyt mitään jälkiä. Ei Henry Fordia ole olemassa"?

        "Pitäisitkö sinä hulluna ihmistä kuka tutkittuaan Fordin toteaisi:"En löytänyt mitään jälkiä. Ei Henry Fordia ole olemassa"?"

        Tämän takia en ota ateistien ja muiden jumalankieltäjien uhitteluja kovin tosissani. He eivät ymmärrä (tai halua ymmärtää) asioita, jotka lapsikin ymmärtää. Lapsikin tietää, ettei häntä löydä siitä legolinnasta, jonka on kasannut. Hän on liian monimutkainen ja iso siihen. Siksi Jumala loi itsensä ihmisenä, että me voisimme käsittää Hänet ja luopua pahuudestamme kun opimme tuntemaan Hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus järjesti muuten vanhempiensakin avioliiton. Siinä on pähkinää purtavaksi.

        Kuka on Jeesuksen isä, eikö kyseessä ollut neitseellinen perisynnitön sikiäminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Jeesuksen isä, eikö kyseessä ollut neitseellinen perisynnitön sikiäminen?

        Taivaanisä on Jeesuksen Isä. Jeesuksella oli kuitenkin maallinen perhe, johon kuului isä ja äiti. Nämä Hänen vanhemmat Jeesus itse, ollen yhtä Taivaanisän kanssa, saattoi yhteen, sitä varten, että he olisivat Hänen vanhempansa maan päällä. Oikeastaan sitä varten Jeesuksella perhe oli että Jeesus täyttäisi lain, eli kunnioittaisi vanhempiaan. Tämä käykin ilmi tästä pätkästä:

        Jeesus oli eronnut vanhemmistaan Jerusalemissa ennen tätä ja he palasivat Häntä hakemaan.

        Luuk. 2.49-51
        "Niin hän sanoi heille:'Mitä te minua etsitte? Ettkö tienneet, että minun pitää niissä oleman, mitkä minun Isäni ovat?' Mutta he eivät ymmärtäneet sitä sanaa, jonka hän heille puhui. Ja hän lähti heidän kanssansa ja tuli Nasaretiin ja oli heille alamainen."

        Tässä merkittävää on "oli heille alamainen". Maailmankaikkeuden Luoja oli lapsuudessaan alamainen Hänen ihmisvanhemmilleen. :D Mietippä kuinka tottelemattomia me ihmiset olemme omille vanhemmillemme.

        Kaikki oli tarkkaan laskettu ajallisesti, Vahan testamentin profetioiden mukaan.


    • Anonyymi

      Yhdestä ”muka uskovaisesta ” on kokemusta joka oli tolla aatteella.

      Todellisuudessa se oli pannu koko ikänsä jo ennen avioitumista. Avioitunut ja eronnut. Tehnyt rikoksia ja tullut uskoon. Uskossa ollut kiroileva muista ilkeästi puhuva ja itseään kehuskeleva ihminen joka sopivassa itselleen hyödyksi olevassa tilanteessa nosti uskovaisuus-kortin esiin.

      Naimisiin piti muka mennä nopeasti koska hän rikkoi aatettaan ettei seksiä ennen avioo. Paskat. Naimisiin nopeasti meno halun taustalla oikea syy oli omistushalu ja äärimmäisen sairaalloinen mustasukkaisuus. Kihlatkin tuli vaan jotta olisi sormessani merkki muille miehille et se on varattu.

      Mitä taas tähän jumalan armoon ja uskon kautta valaistumiseen tulee.. hän oli katkerimpia ja henkisesti väkivaltaisimpia ihmisiä mitä oon ikinä tuntenut. Mennen tullen pesee monin kertaisesti kaikki tuntemani ”ei uskovat”

      Mitä seksiin tulee. Se oli hänelle vaikea juttu. Hyi mitä syntiä ja sit jos kieltäyty niin otettiin väkisin ”sä huor oot petät kumet haluu” jne

      Uskovaisuus kortti nousi pystyyn myös kun hän halusi peittää todellisen luonteensa ja lähestyä muita vaarattoman oloisesti tai peitellä tekojaan jotta näyttäisi viattomalta.

      Raamattu kädessä tuli auttamaan jumalan antaman enteen takia tai kutsusta käännyttää uskoon

      Ensin lankaan menee. Mut se on vaan naamio. Sillä piilotetaan todellisuus joka aukee vain parisuhteessa. Väkivalta, mustasukkaisuus, katkeruus kaikkia ihmisiä kohtaan.

      • Anonyymi

        Ikävää jos tämä on sinun kanta. Olen myös kohdannut tällaisia ihmisä uskomattomissa ihmisissä.
        Olen nainen enkä tekisi mitään tuollaista enkä myöskään alisitusi väkivaltaan tai muuhun ..seksitä kyllä tykkään ja jos se mies ei tykkää joutuu sen kertomaan koska muuten on petos..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää jos tämä on sinun kanta. Olen myös kohdannut tällaisia ihmisä uskomattomissa ihmisissä.
        Olen nainen enkä tekisi mitään tuollaista enkä myöskään alisitusi väkivaltaan tai muuhun ..seksitä kyllä tykkään ja jos se mies ei tykkää joutuu sen kertomaan koska muuten on petos..

        Minäkin olen nainen ja uskovainen mies seurustelusuhteemme aika raiskas mut joka kerta huorittelun ja pettämissyytösten säestämänä kun kieltäydyin Seksistä hänen ilkeyden takia.

        En halunnut seksiä koska hän haukkui mua. Meni halut. Hänestä syy oli se et mulla oli toinen mies.

        Me emme edes olleet naimisissa. Emmekä asuneet yhdessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen nainen ja uskovainen mies seurustelusuhteemme aika raiskas mut joka kerta huorittelun ja pettämissyytösten säestämänä kun kieltäydyin Seksistä hänen ilkeyden takia.

        En halunnut seksiä koska hän haukkui mua. Meni halut. Hänestä syy oli se et mulla oli toinen mies.

        Me emme edes olleet naimisissa. Emmekä asuneet yhdessä

        Ei ollut Jeesukseen uskovainen. Jeesus on asettanut kriteerit sille ketä saa kutsua Hänen seuraajakseen. Jos joku väittää seuraavansa Jeesusta mutta raiskaa naisen, tämä valehtelee. Jeesus itse sanoi:"Hedelmistään te heidät tunnette."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut Jeesukseen uskovainen. Jeesus on asettanut kriteerit sille ketä saa kutsua Hänen seuraajakseen. Jos joku väittää seuraavansa Jeesusta mutta raiskaa naisen, tämä valehtelee. Jeesus itse sanoi:"Hedelmistään te heidät tunnette."

        Joo niin sekin väitti kaikista muista uskovista.

        Jotenkin luotan enemmän ei uskoviin kuin uskoviin. Siellä on liikaa esitystä ja pahuutta piilossa.

        Ei uskovat ei esitä hyvää jos on pahoja. Ne on reilusti pahiksia ja ne osaa kiertää jos ei haluu ongelmia.

        Hyvyyden taa piilotettua pahuutta vastaan on vaikeampi suojautua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin sekin väitti kaikista muista uskovista.

        Jotenkin luotan enemmän ei uskoviin kuin uskoviin. Siellä on liikaa esitystä ja pahuutta piilossa.

        Ei uskovat ei esitä hyvää jos on pahoja. Ne on reilusti pahiksia ja ne osaa kiertää jos ei haluu ongelmia.

        Hyvyyden taa piilotettua pahuutta vastaan on vaikeampi suojautua

        Jokaisella on oikeus omiin ennakkoluuloihin, myös todella kieroihin. Toivottavasti pääset joskus tuosta katkeruudesta, katumattomuudesta ja pahuudesta joka sinussa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus omiin ennakkoluuloihin, myös todella kieroihin. Toivottavasti pääset joskus tuosta katkeruudesta, katumattomuudesta ja pahuudesta joka sinussa on.

        Toivottavasti et ole noin ilkeä narsistin uhreille.

        Sieltä se uskovaisen todellinen kasvo taas tuli.
        Uskovainen haukkuu nyt raiskattua toisen uskovaisen väkivallan kohteena ollutta siinä

        Raamatulla turpaan , ei sääliä jaeta ois hyvä iskulause.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus omiin ennakkoluuloihin, myös todella kieroihin. Toivottavasti pääset joskus tuosta katkeruudesta, katumattomuudesta ja pahuudesta joka sinussa on.

        Ja tää uskovainen mies pani ennen uskoo. Tuloo 15 muijas läpi ja uskoon tulon jälkeen ilman avioliittoa 6 lisää

        Esitystä se ei seksiä ennen avioo.

        6 niistä muijista pelkää sitä ja yks niistä olen mä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et ole noin ilkeä narsistin uhreille.

        Sieltä se uskovaisen todellinen kasvo taas tuli.
        Uskovainen haukkuu nyt raiskattua toisen uskovaisen väkivallan kohteena ollutta siinä

        Raamatulla turpaan , ei sääliä jaeta ois hyvä iskulause.

        Ja kahden sen muun exän kans oon jutellu ja ne hyssyttelee samoin et kun mä alussa et ei saa puhua ettei se ärsyynny ja käy päälle vainoon ja riehuun.

        Nykysin mä en pelkää enää puhua. Haluan että totuus tulee julki jottei lisää naisia joudu kokeen samaa kuin me 6 naista ollaan koettu.
        Eletty pelossa ja ahdistuksessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et ole noin ilkeä narsistin uhreille.

        Sieltä se uskovaisen todellinen kasvo taas tuli.
        Uskovainen haukkuu nyt raiskattua toisen uskovaisen väkivallan kohteena ollutta siinä

        Raamatulla turpaan , ei sääliä jaeta ois hyvä iskulause.

        Haukun ainoastaan sinun syntejäsi en sinua. Sinun hyökkäyksesi kohdistuu ihmisiin ei heidän tekoihinsa kuten kuuluisi. Hyökkäät uskovaisia vastaan, hyökkäät minua vastaan. Myös narsisti on syylinen synteihinsä, mutta narsisti on ihminen siinä missä sinäkin. Ei narsistia tuomita siksi, että on narsisti, vaan siksi kun ei usko Jeesukseen, ei kadu tekojaan ja rakastaa syntejään.
        En tiedä mikä on totta tarinassasi. Mutta sinä ilmaiset vihaa joka on sydämessäsi ja vastasin siihen. En ole sellaisen puolella kuka vihaa minua siksi, että joku muu on tehnyt jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukun ainoastaan sinun syntejäsi en sinua. Sinun hyökkäyksesi kohdistuu ihmisiin ei heidän tekoihinsa kuten kuuluisi. Hyökkäät uskovaisia vastaan, hyökkäät minua vastaan. Myös narsisti on syylinen synteihinsä, mutta narsisti on ihminen siinä missä sinäkin. Ei narsistia tuomita siksi, että on narsisti, vaan siksi kun ei usko Jeesukseen, ei kadu tekojaan ja rakastaa syntejään.
        En tiedä mikä on totta tarinassasi. Mutta sinä ilmaiset vihaa joka on sydämessäsi ja vastasin siihen. En ole sellaisen puolella kuka vihaa minua siksi, että joku muu on tehnyt jotain.

        Olet täällä tekipyhä saarnaan synneistä kaikkia haukkuva riehuva ei-mia-ei-ap

        Ota oppi saarnoistas ja lopeta palstoilla muiden haukkuminen ja tappelu

        Vai onko se väkivalta niiin uskovaisten juttu et opetetaan teille kaikille jumalanpalveluissa!

        Kumma juttu miten te kaikki samanlaisia

        Tullaan Niin viattomana saarnaan huomaamatta omaa pitkää syntilistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukun ainoastaan sinun syntejäsi en sinua. Sinun hyökkäyksesi kohdistuu ihmisiin ei heidän tekoihinsa kuten kuuluisi. Hyökkäät uskovaisia vastaan, hyökkäät minua vastaan. Myös narsisti on syylinen synteihinsä, mutta narsisti on ihminen siinä missä sinäkin. Ei narsistia tuomita siksi, että on narsisti, vaan siksi kun ei usko Jeesukseen, ei kadu tekojaan ja rakastaa syntejään.
        En tiedä mikä on totta tarinassasi. Mutta sinä ilmaiset vihaa joka on sydämessäsi ja vastasin siihen. En ole sellaisen puolella kuka vihaa minua siksi, että joku muu on tehnyt jotain.

        Vai väitötkö eimia et oma persees ois viaton?

        Et oo riehunu täällä tuntemattomia solvaten ilman mitään syytä!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin sekin väitti kaikista muista uskovista.

        Jotenkin luotan enemmän ei uskoviin kuin uskoviin. Siellä on liikaa esitystä ja pahuutta piilossa.

        Ei uskovat ei esitä hyvää jos on pahoja. Ne on reilusti pahiksia ja ne osaa kiertää jos ei haluu ongelmia.

        Hyvyyden taa piilotettua pahuutta vastaan on vaikeampi suojautua

        Esitystä? Niin uskomattoman kuin uskovan ihmisen paha luonto, se niin sanottu "vanha Aatami" voi tulla hänen elämässä esille. Tuosta hänen olisi tehtävä parannusta. Hän on heikko itsessään ja se näkyy pahoina sanoina ja tekoina.
        Jumala voi antaa sydämen rakkautta ja rakkauden tekoja kun sitä pyytää. On tunnettava Raamatun sanaa ja tehtävä parannusta jatkuvasti. Se ei tapahdu kerralla vaan hiljalleen. Kaikki eivät ymmärrä tätä että uskovakin on vain matkalla kohti valoa. Hän ei ole täällä koskaan täydellinen koska elää synnin maailmassa. Armo häntä kantaa kaiken aikaa.
        On myös lampaan asuun pukeutuneita susia, näistä Raamattu varoittaa. Heidän teoistaan te tunnette heidät. Hyvää puu tuottaa hyvää hedelmää, paha puu pahaa.
        Uskovakin voi langeta, ei hän täydellinen ole mutta kilvoittelu kuuluu uskovan elämään ja virheensä voi aina tuoda valoon. Rehellisyydessä on totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukun ainoastaan sinun syntejäsi en sinua. Sinun hyökkäyksesi kohdistuu ihmisiin ei heidän tekoihinsa kuten kuuluisi. Hyökkäät uskovaisia vastaan, hyökkäät minua vastaan. Myös narsisti on syylinen synteihinsä, mutta narsisti on ihminen siinä missä sinäkin. Ei narsistia tuomita siksi, että on narsisti, vaan siksi kun ei usko Jeesukseen, ei kadu tekojaan ja rakastaa syntejään.
        En tiedä mikä on totta tarinassasi. Mutta sinä ilmaiset vihaa joka on sydämessäsi ja vastasin siihen. En ole sellaisen puolella kuka vihaa minua siksi, että joku muu on tehnyt jotain.

        Et ole syyllistynyt niin kovaan väkivaltaan Täällä et jouduin laittaan niitä poliisille asti ?

        Et tietenkään. Viaton synnitön muita ehdottomasti katkeruudesta saarnaamaan kun itse ei olekaan tippaakaan katkera.
        Ehei.

        Katkeruus ei ole johtanut rikosilmoituksiin palstoilta
        Ehei

        Eihän uskova sellasta. Uskova on viaton ja hyvä
        Joo o.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitystä? Niin uskomattoman kuin uskovan ihmisen paha luonto, se niin sanottu "vanha Aatami" voi tulla hänen elämässä esille. Tuosta hänen olisi tehtävä parannusta. Hän on heikko itsessään ja se näkyy pahoina sanoina ja tekoina.
        Jumala voi antaa sydämen rakkautta ja rakkauden tekoja kun sitä pyytää. On tunnettava Raamatun sanaa ja tehtävä parannusta jatkuvasti. Se ei tapahdu kerralla vaan hiljalleen. Kaikki eivät ymmärrä tätä että uskovakin on vain matkalla kohti valoa. Hän ei ole täällä koskaan täydellinen koska elää synnin maailmassa. Armo häntä kantaa kaiken aikaa.
        On myös lampaan asuun pukeutuneita susia, näistä Raamattu varoittaa. Heidän teoistaan te tunnette heidät. Hyvää puu tuottaa hyvää hedelmää, paha puu pahaa.
        Uskovakin voi langeta, ei hän täydellinen ole mutta kilvoittelu kuuluu uskovan elämään ja virheensä voi aina tuoda valoon. Rehellisyydessä on totuus.

        Totuus on se että sun palstakäytös katkeruuksineen on johtanut siihen et oon laittanut nyt jo 86 sinun solvausta poliisille suoraa.

        Et sinuna pitäsin noi saarnat sisälläs ja korjaisit omaa käytöstä sen katkeruuden suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai väitötkö eimia et oma persees ois viaton?

        Et oo riehunu täällä tuntemattomia solvaten ilman mitään syytä!?

        "Olet täällä tekipyhä saarnaan synneistä kaikkia haukkuva riehuva ei-mia-ei-ap"

        En ole "ei-mia-ei-ap".

        Sinä syytät ihmisiä synnistä, johon heillä ei ole mitään osuutta. Jokaisella, myös minulla, on omat syntini, joita minun on aktiivisesti kaduttava, jopa pyydettävä, että Jumala ne minulle näyttäisi. Syylisten etsiminen minulle tapahtuneisiin vääryyksiin ei johda mihinkään. Jumala kostaa kyllä sinunkin puolestasi kaiken pahan mitä sinulle on tehty, kostaa vaikka et itse uskoisi, mutta toivon, ettei sinulle kosteta omia syntejäsi, koska Jumala ei katso ihmiseen, jokaiselle kostetaan tekojensa mukaan. Mikään paha mitä sinulle on tehty ei hyvitä sinun syntejäsi, ainoastaan se hyvä minkä Jeesus on tehnyt, tuomiten itse itsensä ristillä, hyvittää synnit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et ole noin ilkeä narsistin uhreille.

        Sieltä se uskovaisen todellinen kasvo taas tuli.
        Uskovainen haukkuu nyt raiskattua toisen uskovaisen väkivallan kohteena ollutta siinä

        Raamatulla turpaan , ei sääliä jaeta ois hyvä iskulause.

        Juuri näin😡💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olet täällä tekipyhä saarnaan synneistä kaikkia haukkuva riehuva ei-mia-ei-ap"

        En ole "ei-mia-ei-ap".

        Sinä syytät ihmisiä synnistä, johon heillä ei ole mitään osuutta. Jokaisella, myös minulla, on omat syntini, joita minun on aktiivisesti kaduttava, jopa pyydettävä, että Jumala ne minulle näyttäisi. Syylisten etsiminen minulle tapahtuneisiin vääryyksiin ei johda mihinkään. Jumala kostaa kyllä sinunkin puolestasi kaiken pahan mitä sinulle on tehty, kostaa vaikka et itse uskoisi, mutta toivon, ettei sinulle kosteta omia syntejäsi, koska Jumala ei katso ihmiseen, jokaiselle kostetaan tekojensa mukaan. Mikään paha mitä sinulle on tehty ei hyvitä sinun syntejäsi, ainoastaan se hyvä minkä Jeesus on tehnyt, tuomiten itse itsensä ristillä, hyvittää synnit.

        Täällä on yks vakikirjoittaja joka on uskossa ja aina muita haukkumassa eikä tunne mitään empatiaa.

        Hänen tyypillinen käytös on riehaantua vaikka tarinan ihmiset ei kosketa häntä mitenkään. Hän silti ottaa tekstin henk.koht ja riehuminen haukkuen alkaa.

        Olet aivan varmasti se lahopää ja hänestä olen tehnyt useita ilmoituksia ylläpitoon ja suoraan netissä poliisille kun turpaan hakkaa raamatullaan joka välissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olet täällä tekipyhä saarnaan synneistä kaikkia haukkuva riehuva ei-mia-ei-ap"

        En ole "ei-mia-ei-ap".

        Sinä syytät ihmisiä synnistä, johon heillä ei ole mitään osuutta. Jokaisella, myös minulla, on omat syntini, joita minun on aktiivisesti kaduttava, jopa pyydettävä, että Jumala ne minulle näyttäisi. Syylisten etsiminen minulle tapahtuneisiin vääryyksiin ei johda mihinkään. Jumala kostaa kyllä sinunkin puolestasi kaiken pahan mitä sinulle on tehty, kostaa vaikka et itse uskoisi, mutta toivon, ettei sinulle kosteta omia syntejäsi, koska Jumala ei katso ihmiseen, jokaiselle kostetaan tekojensa mukaan. Mikään paha mitä sinulle on tehty ei hyvitä sinun syntejäsi, ainoastaan se hyvä minkä Jeesus on tehnyt, tuomiten itse itsensä ristillä, hyvittää synnit.

        Alkaa riittään toi uskovaisten väkivallankohteena olo.

        Milloin saa henkistä väkivaltaa milloin fyysistä ja milloin seksuaalista ja aina uskova on syytön ja jos häntä vastuuttaa tulee vastaus

        ” jeesus on syntieni anteeksiantamuksen tähden kuollut ristille”

        No vaikka omatunto ei rankaise niin valtiomme lakien mukaan rikoksen kriteerit täyttyy ja rikosoikeudellisesti saa rangaistuksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut Jeesukseen uskovainen. Jeesus on asettanut kriteerit sille ketä saa kutsua Hänen seuraajakseen. Jos joku väittää seuraavansa Jeesusta mutta raiskaa naisen, tämä valehtelee. Jeesus itse sanoi:"Hedelmistään te heidät tunnette."

        💟⚓risti


    • Anonyymi

      Ovat ne kirkon miehet tappaneetkin, kun ovat vaimostaan tahtoneet eroon, uuden tullessa kuvioon. Koska he eivät voi erota. Vain kuolema meidät erottaa.

      • Anonyymi

        Eiköhän, jos vaimonsa tappaa, ota samalla eron ja tee huorin. Oikea Raamatun opetus on, että älä mene naimisiin jos et ota sitä sillä vakavuudella kuin mitä loppuelämä yhdessä tuo tullessaan. En ole ikinä kuullut tuollaisista tapauksista, mutta saatanan puolestahan sinä käyt valehtelemassa ja yleistämässä.


    • Anonyymi

      Mikäs siinä jos tuntuu oikeelta kaikin puolin, en pistäisi vastaan.

    • Anonyymi

      Tottakai hekin haluaa ensin tutustua ja rakastua.

    • Anonyymi

      Halvatustako sinö sen tiedöt

      • Anonyymi

        Se o kaappi uskis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se o kaappi uskis

        Kuunnelkaa sydäntenne ääntä. Mikä tuntuu sydämmessä oikealta on oikein. Mikä väärältä on väärin.siellä on omatunto.sienne on raamattu kirjoitettu. Siinä on lapsenusko.ellette tule tyköni kuin lapset ette peri taivaanvaltakuntaa💎


    • Anonyymi

      Kummallista keskuskustelua..ihan ällöä..mitähän luurankoja uskomattomien omissa kaapeissa on..KOHTA LÄHTEE nimittäin olen ollut aidan molemmilla puolilla..
      JEESUS on rakkaus...
      Kiitos Jeesus Aamen Sinun Ihanassa nimessä Rukoilen Jumalan siunausta

    • Uskovaisten seksitodellisuus on nykyisin melko samanlaista kuin muidenkin, mutta ilmaisunvapautta ei kannata käyttää harkitsematta. Jo takavuosina aktiivisten uskovien nuorten keskuudessa tehty tutkimus kertoi, että puolet oli ollut sukupuoliyhteydessä.

      Seurustellessaan ne nuoret, jotka eivät vielä ole olleet yhdynnässä, ovat yleensä hyväilleet toistensa sukupuolielimiä orgasmiin asti. Kun menevät naimisiin, on perin harvinaista, jos eivät ole ottaneet ennakkoa.

      Uskovien nuorten tilanne on suunnilleen sama kuin koko väestöllä 70 vuotta sitten. Yleisesti hyväksytty oli oppi, että minkäänlaista seksiä, ei edes itsetyydytystä saa harjoittaa ennen avioliittoa. Kihlausaikana oli lupa suudella. Kuitenkin kun tehtiin tutkimus ihmisten todellisista seksikäytännöistä, avioituneistä naisista kertoi 99 % ja miehistä 98 % olleensa yhdynnässä jo ennen avioliittoa.

      Teoreettista ihannetta ei siis noudattanut juuri kukaan, mutta vasta seuraava sukupolvi ryhtyi kapinaan.

      Viimeinen seksitutkimus kertoi, että parinvaihto oli tullut koko väestön enemmistön hyväksymäksi, sekä miesten että naisten enemmistön. Se ei tarkoita vielä sitä, että näin moni harjoittaisi parinvaihtoa. Netin seksipalstalla jo uskova pari, joka kertoi harrastavansa paria vaihtaen toisen uskovan parin kanssa sukupuolielimien hyväilyä, haki kontaktia uskovaan pariin, joka haluaisi myös yhdyntää.

      Kaikki, mikä on muuttunut yhteiskunnan arvostuksissa, muuttuu myös uskovien käytännöissä, mutta noin 70 vuoden viipeellä.

      Toivotamme uskovat samaan seksi-iloon, johon olemme jo aikaisemmin itse rohkaistuneet. 🌹

      • Anonyymi

        Tjaa.. no sinun sanomisesi on pornosivuilta ja teinityttöjen tiirailuista että enpä nyt laittais tietämyksiesi valossa mitään totuutta. Itsekkun kuitenkin lahkoon synnyin niin sen voin sanoa ettei sielläkään mitään oikeaa ole.pelkkä sattuma.jos nuoruuttasi tai typeryyttäsi erehdyt sekoileen niin siihen sinut sidotaan eikä muuta vaihtoehtoa ole. Ei ole mitään Jumalan sinulle antamaa. Ei olr mitään loppuelämän rakkautta ja kymmentä lasta sen vuoksi että rakastaa. Ja pöh. Äitini vanhoillislestadiolainen sanoi kun siskoni erosi miehestään siksi ettei rakastanut,että no eihän hänkään ole isääsi rakastanut enää kymmeniin vuosiin. Valetta ja valhettelua on lahkot.silmänlumetta💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tjaa.. no sinun sanomisesi on pornosivuilta ja teinityttöjen tiirailuista että enpä nyt laittais tietämyksiesi valossa mitään totuutta. Itsekkun kuitenkin lahkoon synnyin niin sen voin sanoa ettei sielläkään mitään oikeaa ole.pelkkä sattuma.jos nuoruuttasi tai typeryyttäsi erehdyt sekoileen niin siihen sinut sidotaan eikä muuta vaihtoehtoa ole. Ei ole mitään Jumalan sinulle antamaa. Ei olr mitään loppuelämän rakkautta ja kymmentä lasta sen vuoksi että rakastaa. Ja pöh. Äitini vanhoillislestadiolainen sanoi kun siskoni erosi miehestään siksi ettei rakastanut,että no eihän hänkään ole isääsi rakastanut enää kymmeniin vuosiin. Valetta ja valhettelua on lahkot.silmänlumetta💎

        Mutta samalla sanon tämänkin puolen. Seksistä ja seksuaalisuudesta on tehty kaikkea muuta suurempi jumala. Toisena tulee maine ja mammona. Noilla kahdella asiallako me enää maanpäällä kauan tallaillaan.?💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta samalla sanon tämänkin puolen. Seksistä ja seksuaalisuudesta on tehty kaikkea muuta suurempi jumala. Toisena tulee maine ja mammona. Noilla kahdella asiallako me enää maanpäällä kauan tallaillaan.?💎

        Koronan opetus on se että meidän täytyy toimia yhdessä ja yhteiseksi hyväksi. Jos ei tämä viesti mene läpi niin tulee toinen viesti. Meistä on kiinni jatkuuko elämä täällä telluksella nimeltään maapallo. Sinusta ja minusta. 💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronan opetus on se että meidän täytyy toimia yhdessä ja yhteiseksi hyväksi. Jos ei tämä viesti mene läpi niin tulee toinen viesti. Meistä on kiinni jatkuuko elämä täällä telluksella nimeltään maapallo. Sinusta ja minusta. 💎

        Uskon että korona on osa ns. väkevää eksytystä, samoin kuin ilmastonmuutos, jonka Jumala itse lähettää. Sillä ihmiset ajetaan vastaanottamaan Antikristus kun todellinen Kristus ei kelpaa.

        Johanneksen ilmestys 17.17
        "Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät."

        Maailman johtajat tulevat antamaan valtansa yhdelle kuninkaalle. Tämä on mahdollisesti tuleva Ison-Britannian kuningas, todennäköisimmin onkin, mutta voi olla myös joku poliitikko, kuka kruunataan.
        Uskokaa Jeesukseen niin pelastutte, muuta tietä Taivaanisän luokse ei ole.

        Johanneksen evankeliumi 10.11
        "Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä."

        Johanneksen evankeliumi 11.25-26
        "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että korona on osa ns. väkevää eksytystä, samoin kuin ilmastonmuutos, jonka Jumala itse lähettää. Sillä ihmiset ajetaan vastaanottamaan Antikristus kun todellinen Kristus ei kelpaa.

        Johanneksen ilmestys 17.17
        "Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät."

        Maailman johtajat tulevat antamaan valtansa yhdelle kuninkaalle. Tämä on mahdollisesti tuleva Ison-Britannian kuningas, todennäköisimmin onkin, mutta voi olla myös joku poliitikko, kuka kruunataan.
        Uskokaa Jeesukseen niin pelastutte, muuta tietä Taivaanisän luokse ei ole.

        Johanneksen evankeliumi 10.11
        "Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä."

        Johanneksen evankeliumi 11.25-26
        "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole."

        On yleistä tietoa, että myös kaikki Englannin kuninkaalliset ovat reptiliaaneja. Tulossa on uusi maailmanjärjestys kun antikristus nousee valtaan. Todistusaineistoa on kertynyt paljon. Valokuvissa tulevat mm. esiin liskoille ominaiset viirumaiset pupillit, ja nopearefleksyys esim kärpästen pyydystämisessä. Barack Obama erehtyi tekemään tuon kameroiden edessä. Todistusaineisto on kiistaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että korona on osa ns. väkevää eksytystä, samoin kuin ilmastonmuutos, jonka Jumala itse lähettää. Sillä ihmiset ajetaan vastaanottamaan Antikristus kun todellinen Kristus ei kelpaa.

        Johanneksen ilmestys 17.17
        "Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät."

        Maailman johtajat tulevat antamaan valtansa yhdelle kuninkaalle. Tämä on mahdollisesti tuleva Ison-Britannian kuningas, todennäköisimmin onkin, mutta voi olla myös joku poliitikko, kuka kruunataan.
        Uskokaa Jeesukseen niin pelastutte, muuta tietä Taivaanisän luokse ei ole.

        Johanneksen evankeliumi 10.11
        "Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä."

        Johanneksen evankeliumi 11.25-26
        "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole."

        Niin totta tuokin puoli. Vaikea tietää mikä loppupeleissä on oikeaa ja mikä oikealta tuntuva muka jotenki väärää.se että rakastat lähimmäistäsi ja kaikkea eläväistä.tahdot kunnioittaa lahjaksi saatua maapalloa. Ja se sitten olisikin väärin??? Miksi Jumala tällaisia kommerverkkejä ihmisen elämään tekisi? Rakkaudestako ihmistä kohtaan? Ehkäpä Jumalalle ihminen on pelkkä pelinappula hyvän ja pahan shakkilaudalla.💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin totta tuokin puoli. Vaikea tietää mikä loppupeleissä on oikeaa ja mikä oikealta tuntuva muka jotenki väärää.se että rakastat lähimmäistäsi ja kaikkea eläväistä.tahdot kunnioittaa lahjaksi saatua maapalloa. Ja se sitten olisikin väärin??? Miksi Jumala tällaisia kommerverkkejä ihmisen elämään tekisi? Rakkaudestako ihmistä kohtaan? Ehkäpä Jumalalle ihminen on pelkkä pelinappula hyvän ja pahan shakkilaudalla.💎

        Jumala on vihainen. Hän antautui itse nöyryytettäväksi ja tapettavaksi, eivätkä ihmiset silti Häntä huoli. Ihmisen ei pidä pohtia hyvää ja pahaa liikaa. Jeesus sanoi, että Jumala yksin on hyvä. Loppu on sitä, että turvataan kaikessa Jeesukseen. Muuta ei tarvita.

        1 Mooseksen kirja 3.4
        "Ette suinkaan kuole; vaan Jumala tietää, että sinä päivänä, jona te siitä syötte, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan."

        Tämän on valhe ja ihminen uskoi sen ja haluaa yhä uskoa. Meidän tulee uskoa Jeesukseen. Emme me edelleenkään tiedä hyvää ja pahaa. Meillä on ymmärrys sen olemassaolosta, mutta meitä ei luotu sen käsittelemiseen. Vai kuka tässä maailmassa osaa tehdä aina oikein ja tuomita aina oikein? Ei kukaan. Se että luulemme tietävämme vain suututtaa Jumalaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta samalla sanon tämänkin puolen. Seksistä ja seksuaalisuudesta on tehty kaikkea muuta suurempi jumala. Toisena tulee maine ja mammona. Noilla kahdella asiallako me enää maanpäällä kauan tallaillaan.?💎

        <<Seksistä ja seksuaalisuudesta on tehty kaikkea muuta suurempi jumala.>>

        Kiihkouskovaisuudesta luopunut noudattaa usein itsekin huomaamattaan eräitä kiihkouskovaisuuden ajatuksia. Biologian käsitys on, että seksi on suvullisen evoluution välttämätön ehto, ja että sen määrä on jo geneettisestikin vakiintunut optimitasolle. Vähempi ei riitä, runsaampi tuottaisi jo haittaa.

        Emme siis voisi ajatella suvullista evoluutiota, joka toteutuisi vähemmällä seksuaalisuudella. Se johtaisi ihmissuvun kuolemaan sukupuuttoon. Se, että kuljettaa asenteitaan entisestä elämästään, näkyy juuri väitteenä, että seksistä on tullut jumala. Väite on hyvin tavallinen, mutta biologian valossa ei tosi.

        Kun ennen uskonnollinen teoria oli sanellut sananvapauden rajat, ei juuri kukaan uskaltanut lausua pitävänsä pornosta, ja pornoa pidettiin erittäin synkkänä, pervona, sairaana ja syntisenä. Sillä oli todella huono maine, mutta myös huono laatu ja huono saatavuus.

        Jo aikoja sitten kyselytutkimuksissa on ilmennyt, että pornoa pitää sekä miesten että naisten enemmistö hyvänä ja kiihottavana seksifantasioiden ryydittäjä. Koska pornoa katselee jo väen enemmistö, kyse onkin siitä, kuka kertoo tai ei kerro pornon tuomasta nautinnosta.

        Niiden, jotka puhuvat avoimesti, leimaaminen pornoilijoiksi ja perverteiksi, on kaikuja menneestä maailmasta, maailmasta jota hallitsi pornonvastainen ideologia, mutta jolloin suurin osa harrasti pornoa joko näkyvästi, tai myös sen puutteessa salaisissa fantasioissaan.

        Ihmisen seksuaalimaailma ei ole paljon muuttunut, mutta sen ilmaiseminen sanallisesti ja kuvallisesti valtavasti. Sananvapaus on kasvanut niin, että nykyisin tiedämme, mitä MUUTKIN ajattelevat, eikä kenenkään tiedon puutteessa tarvitse enää luulla itseään poikkeavaksi.

        Mutta, kuten sanoin, ihminen salakuljettaa osan vanhoista asenteistaan.


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        <<Seksistä ja seksuaalisuudesta on tehty kaikkea muuta suurempi jumala.>>

        Kiihkouskovaisuudesta luopunut noudattaa usein itsekin huomaamattaan eräitä kiihkouskovaisuuden ajatuksia. Biologian käsitys on, että seksi on suvullisen evoluution välttämätön ehto, ja että sen määrä on jo geneettisestikin vakiintunut optimitasolle. Vähempi ei riitä, runsaampi tuottaisi jo haittaa.

        Emme siis voisi ajatella suvullista evoluutiota, joka toteutuisi vähemmällä seksuaalisuudella. Se johtaisi ihmissuvun kuolemaan sukupuuttoon. Se, että kuljettaa asenteitaan entisestä elämästään, näkyy juuri väitteenä, että seksistä on tullut jumala. Väite on hyvin tavallinen, mutta biologian valossa ei tosi.

        Kun ennen uskonnollinen teoria oli sanellut sananvapauden rajat, ei juuri kukaan uskaltanut lausua pitävänsä pornosta, ja pornoa pidettiin erittäin synkkänä, pervona, sairaana ja syntisenä. Sillä oli todella huono maine, mutta myös huono laatu ja huono saatavuus.

        Jo aikoja sitten kyselytutkimuksissa on ilmennyt, että pornoa pitää sekä miesten että naisten enemmistö hyvänä ja kiihottavana seksifantasioiden ryydittäjä. Koska pornoa katselee jo väen enemmistö, kyse onkin siitä, kuka kertoo tai ei kerro pornon tuomasta nautinnosta.

        Niiden, jotka puhuvat avoimesti, leimaaminen pornoilijoiksi ja perverteiksi, on kaikuja menneestä maailmasta, maailmasta jota hallitsi pornonvastainen ideologia, mutta jolloin suurin osa harrasti pornoa joko näkyvästi, tai myös sen puutteessa salaisissa fantasioissaan.

        Ihmisen seksuaalimaailma ei ole paljon muuttunut, mutta sen ilmaiseminen sanallisesti ja kuvallisesti valtavasti. Sananvapaus on kasvanut niin, että nykyisin tiedämme, mitä MUUTKIN ajattelevat, eikä kenenkään tiedon puutteessa tarvitse enää luulla itseään poikkeavaksi.

        Mutta, kuten sanoin, ihminen salakuljettaa osan vanhoista asenteistaan.

        Tehdään kysely jumalattomille (koska uskovia ei kiinnosta vastata seksikyselyihin, joissa kyselyn tekijät määrittelevät vastauksen asettamillaan alkuehdoilla). Sen jälkeen esitetään tämän kyselyn tulokset kuin niillä olisi jotain totuudellista arvoa. Psykoosi se on joukkopsykoosikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään kysely jumalattomille (koska uskovia ei kiinnosta vastata seksikyselyihin, joissa kyselyn tekijät määrittelevät vastauksen asettamillaan alkuehdoilla). Sen jälkeen esitetään tämän kyselyn tulokset kuin niillä olisi jotain totuudellista arvoa. Psykoosi se on joukkopsykoosikin.

        ... ja evoluutioteoria on myös jumalattomille lähetetty eksytys, että he ylpeydessään tulisivat täydellisesti nöyryytetyiksi kun eivät tahdo uskoa Jeesukseen.


    • Anonyymi

      Muuten hyvä, mutta toisin päin! Terv. Uskovainen.

      • Anonyymi

        Uskomaton..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe