Mäntyharjulle tulee maskisuositus,Kertoo Ilta Sanomat tänään.

Anonyymi

Oli jo aika että suositus tulee nyt eikä myöhemmin syksyllä.
Mutta olisiko voitu suositella sen käyttöä jo heinäkuun lopussa..
Mutta tämähän on vain suositus.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arvoisat kunnan päättäjät. Onko mahdollista että kuntalaiset saisivat maskit veloituksetta. Siis pieni avun ojennus myös tavalliselle kansalaiselle.
      Arvon mekin ansaitsemme sanotaan vaikka pieni apuraha.

      • Anonyymi

        Voi ,v oi minkä takia maskien pitäisi olla ilmaisia,,, milloin ilmaisen toivojat ymmärtävät, ettei mikään ole ilmaista,, aina joku maksaa,,,


      • Anonyymi

        Tavallisella kuntalaisilla on varaa hankkia kasvonsuojus itselleen ja perheenjäsenille.
        Sosiaalipummit eivät sitä tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallisella kuntalaisilla on varaa hankkia kasvonsuojus itselleen ja perheenjäsenille.
        Sosiaalipummit eivät sitä tarvitse.

        Hei, olen kanssasi samaa mieltä, mutta valitettavasti aina löytyy vapaa matkustajia:( kaikki minulle , mutta mikään ei saa maksaa mitään.


      • Anonyymi

        Kyllä meillä löytyy myös kansalaisia ja apua tarvitsevia ilman että heitä tarvitsee kutsua sosiaalipummeiksi. Jokainen ihminen voi joskus joutua tilanteeseen jolloin eurot ovat loppu.
        Ikävä kyllä näin se vaan on.


    • Anonyymi

      Meillä on myös ihmisiä, jotka yrittävät tulla toimeen omillaan,, ovat oma aloitteisia ja käsityö taitoisia, eivätkä ensimmäisenä ole "luukulla vonkaamassa,",, kunnia heille, maan hiljaisille.

      Mutta on myos paljon porukkaa jotka tietävät mistä kannattaa hakea ja vaatia kaikki mahdollinen apu,,, siitä on tullut elämän tapa,, ja kaikki ilman vastinetta,,,eli ovat toisen kukkarolla jatkuvasti,,, joku roti tälle sakille.

      • Anonyymi

        Siis yrittävät tulla toimeen omillaan,, mutta jos ei onnistu kuka auttaa kun on nälkä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis yrittävät tulla toimeen omillaan,, mutta jos ei onnistu kuka auttaa kun on nälkä ?

        Kesä aikaan ei pääse nälkään kuolemaan,, metsät täynnä syötävää;)

        Todelliset avun tarvitsijat ovat asia erikseen,, mutta on kunnia kysymys tulla toimeen omillaan, vaikka priorisoimalla omia menojaan.


      • Anonyymi

        Nyt kukaan ei erotu joukosta eikä tarvitse käydä toisen lompakolla / kukkarolla.
        Järki voitti rokote on ilmainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kukaan ei erotu joukosta eikä tarvitse käydä toisen lompakolla / kukkarolla.
        Järki voitti rokote on ilmainen.

        Siis maski on ilmainen.


    • Anonyymi

      Itse paikkakuntalaisena joudun käyttämään maskia jo tunnistettavuuden takia. Nyt voin keskittyä omiin hommiini paremmin ei ole kaikki nykimässä kun maski suojaa.

    • Anonyymi

      Järki voitti nyt niitä jaetaan ilmaiseksi.
      Lisä tietoja saat kunnansivulta.

    • Anonyymi

      Kannattaa seurata ns. vaikuttajayksilöiden näyttämää mallikasta esimerkkiä. Lokaalit trendsetterit käyttävät maskia julkisilla paikoilla liikkuessaan. Erinomaista sanoisin.

      • Anonyymi

        Täältä myös peukkua maskin käyttäjille. Maski miehen tekee.


      • Anonyymi

        Onko tuo ihan totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo ihan totta.

        Onko mäntyharjun komeimmailla maski?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo ihan totta.

        Miehillä maski korostaa maskuliinisia piirteitä. Tätä täydentää jos maskin kuviointi on sopivasti hip. Maski istuu tyylikkäästi myös heille, joiden kampaus on virtaviivaisempaa mallia.


    • Anonyymi

      ILTA-SANOMAT
      Kertoo tänään.
      Jos matkustat Uudellemaalle käytä kasvomaskia.

    • Anonyymi

      Maskipakko on hyvä ehdotus kylän entiseltä ministeriltä.
      Jos ei ole muuta ehdotusta niin tämä on ainakin hyvä alku uudelle aikakaudelle.

      • Anonyymi

        Ihan asiallinen ehdotus.
        Hyvää joulua kaikille.


      • Anonyymi

        Kannattaa seurata sitä kylän toista mahtimiestä. Hän myös itse näyttää kuinka maskia käyttää.


    • Anonyymi

      Kyllä sille pitäisi tulla ihan muut suositukset ...

    • Anonyymi

      Ei näköjään vieläkään uskota että nyt on todella kohta myöhäistä noudattaa näitä suosituksia. Vieläkin muutama paikallinen henkilö luulee että minä olen minä.
      Kyllä me kaikki samassa liemessä ollaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe