Oli jo aika että suositus tulee nyt eikä myöhemmin syksyllä.
Mutta olisiko voitu suositella sen käyttöä jo heinäkuun lopussa..
Mutta tämähän on vain suositus.
Mäntyharjulle tulee maskisuositus,Kertoo Ilta Sanomat tänään.
23
69
Vastaukset
- Anonyymi
Arvoisat kunnan päättäjät. Onko mahdollista että kuntalaiset saisivat maskit veloituksetta. Siis pieni avun ojennus myös tavalliselle kansalaiselle.
Arvon mekin ansaitsemme sanotaan vaikka pieni apuraha.- Anonyymi
Voi ,v oi minkä takia maskien pitäisi olla ilmaisia,,, milloin ilmaisen toivojat ymmärtävät, ettei mikään ole ilmaista,, aina joku maksaa,,,
- Anonyymi
Tavallisella kuntalaisilla on varaa hankkia kasvonsuojus itselleen ja perheenjäsenille.
Sosiaalipummit eivät sitä tarvitse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallisella kuntalaisilla on varaa hankkia kasvonsuojus itselleen ja perheenjäsenille.
Sosiaalipummit eivät sitä tarvitse.Hei, olen kanssasi samaa mieltä, mutta valitettavasti aina löytyy vapaa matkustajia:( kaikki minulle , mutta mikään ei saa maksaa mitään.
- Anonyymi
Kyllä meillä löytyy myös kansalaisia ja apua tarvitsevia ilman että heitä tarvitsee kutsua sosiaalipummeiksi. Jokainen ihminen voi joskus joutua tilanteeseen jolloin eurot ovat loppu.
Ikävä kyllä näin se vaan on.
- Anonyymi
Meillä on myös ihmisiä, jotka yrittävät tulla toimeen omillaan,, ovat oma aloitteisia ja käsityö taitoisia, eivätkä ensimmäisenä ole "luukulla vonkaamassa,",, kunnia heille, maan hiljaisille.
Mutta on myos paljon porukkaa jotka tietävät mistä kannattaa hakea ja vaatia kaikki mahdollinen apu,,, siitä on tullut elämän tapa,, ja kaikki ilman vastinetta,,,eli ovat toisen kukkarolla jatkuvasti,,, joku roti tälle sakille.- Anonyymi
Siis yrittävät tulla toimeen omillaan,, mutta jos ei onnistu kuka auttaa kun on nälkä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis yrittävät tulla toimeen omillaan,, mutta jos ei onnistu kuka auttaa kun on nälkä ?
Kesä aikaan ei pääse nälkään kuolemaan,, metsät täynnä syötävää;)
Todelliset avun tarvitsijat ovat asia erikseen,, mutta on kunnia kysymys tulla toimeen omillaan, vaikka priorisoimalla omia menojaan. - Anonyymi
Nyt kukaan ei erotu joukosta eikä tarvitse käydä toisen lompakolla / kukkarolla.
Järki voitti rokote on ilmainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kukaan ei erotu joukosta eikä tarvitse käydä toisen lompakolla / kukkarolla.
Järki voitti rokote on ilmainen.Siis maski on ilmainen.
- Anonyymi
Itse paikkakuntalaisena joudun käyttämään maskia jo tunnistettavuuden takia. Nyt voin keskittyä omiin hommiini paremmin ei ole kaikki nykimässä kun maski suojaa.
- Anonyymi
Järki voitti nyt niitä jaetaan ilmaiseksi.
Lisä tietoja saat kunnansivulta. - Anonyymi
Kannattaa seurata ns. vaikuttajayksilöiden näyttämää mallikasta esimerkkiä. Lokaalit trendsetterit käyttävät maskia julkisilla paikoilla liikkuessaan. Erinomaista sanoisin.
- Anonyymi
Täältä myös peukkua maskin käyttäjille. Maski miehen tekee.
- Anonyymi
Onko tuo ihan totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo ihan totta.
Onko mäntyharjun komeimmailla maski?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo ihan totta.
Miehillä maski korostaa maskuliinisia piirteitä. Tätä täydentää jos maskin kuviointi on sopivasti hip. Maski istuu tyylikkäästi myös heille, joiden kampaus on virtaviivaisempaa mallia.
- Anonyymi
ILTA-SANOMAT
Kertoo tänään.
Jos matkustat Uudellemaalle käytä kasvomaskia. - Anonyymi
Maskipakko on hyvä ehdotus kylän entiseltä ministeriltä.
Jos ei ole muuta ehdotusta niin tämä on ainakin hyvä alku uudelle aikakaudelle.- Anonyymi
Ihan asiallinen ehdotus.
Hyvää joulua kaikille. - Anonyymi
Kannattaa seurata sitä kylän toista mahtimiestä. Hän myös itse näyttää kuinka maskia käyttää.
- Anonyymi
Kyllä sille pitäisi tulla ihan muut suositukset ...
- Anonyymi
Ei näköjään vieläkään uskota että nyt on todella kohta myöhäistä noudattaa näitä suosituksia. Vieläkin muutama paikallinen henkilö luulee että minä olen minä.
Kyllä me kaikki samassa liemessä ollaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2445811Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304254Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212460Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3072255Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1391253Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331237- 351014
- 171944