Kulkijalle

Anonyymi

Olet ollut jotenkin tavallista lähempänä sydäntäni viime päivinä, onkohan sinulla kaikki hyvin?
Tämä tunne on saanut minut kirjoittelemaan enemmän, vaistoan että sinulla on huolia.
Tein tuossa juuri unisieppareita ja laitoin niihin kauniita sulkia.
Toivon että painajaiset pysyvät poissa sinunkin mielestäsi, toivon rauhaisia unia ja levollista mieltä.
Kulje turvassa, olet rakas.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos, työni loppuu mutta kaikki hyvin. En ois jaksanutkaan enää, kohtalon evää.

    • Anonyymi

      Iltaa. Minulla on kaikki hyvin ja toivottavasti myös sinulla. Elämä on hyvää, vaikka kaikenlaista tapahtuu. Olen ymmärtänyt tämän kirjoittelun täällä olevan kaukana todellisuudesta. Tästä ei synny mitään, ei edes kaverisuhdetta. Mielestäni kuitenkin tulen kanssasi kohtalaisen hyvin toimeen. Ymmärrän sinua. Ehkä meistä jonakin päivänä tulee kaverit. Toivon niin. Tähänkin olit kirjoittanut niin kauniisti. Hyvää yötä😊

      • Anonyymi

        Hyvää yötä sinnekin. Totta puhut että kaukana tämä on todellisuudesta, tämä on aikuisten rakkauden ja haaveiden leikkikenttä. Ei kuitenkaan niin pahaa, ettei hyvääkin. Ja hieman kuitenkin tottakin, niitä murusia löytää, kun on silmät auki ja avoin mieli ☺


    • Anonyymi

      Hänelle myös. Suojelusenkeli mukaan.

      • Anonyymi

        Kiitos. Sitä samaa sinulle.


    • Anonyymi

      Kiitos unisiepparin tekemisestä. Ripustan sen tänne virtuaaliseen seinääni pitämään pahat henget poissa nukkuessani. Ellei sitten sisälläni jo asuvat möröt niitä pelota pois, niissä on voimaa.

      -Kulkumies, kulkija kesäillasta

      • Anonyymi

        Toivon että mörkösi pysyvät koloissaan. Tiedän kyllä että niillä on salakavalat taipumuksensa luikerrella ihmismieliin heikkoina hetkinämme, yön synkimpinä tunteina.
        Unisieppari toivottavasti pitää painajaisesi poissa, tuo uniisi rauhaa ja kauneutta.
        Hyvää yötä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon että mörkösi pysyvät koloissaan. Tiedän kyllä että niillä on salakavalat taipumuksensa luikerrella ihmismieliin heikkoina hetkinämme, yön synkimpinä tunteina.
        Unisieppari toivottavasti pitää painajaisesi poissa, tuo uniisi rauhaa ja kauneutta.
        Hyvää yötä

        Kiitokset sinulle. Ja hyvää sekä rentouttavaa yötä.


    • Anonyymi

      Tää aloitus on ku itselle kudottu lohtupeitto ja perinteisesti kivat feikkikeskustelut erämaan uumenissa, kyllä ne painijaiset pois pysyy kun killuttelee niitä sieppareita

      • Anonyymi

        Hyvää yötä sinnekin.


    • Anonyymi

      Ei mitään hätää, kun maskeeraan vaan joutuessa liian lähelle. Haittaakse.

    • Anonyymi

      Oli kuule hienosti kirjoitettu ja uskoisin että aidolla tunteella,aito huoli kosketti vanhempaa miestä.Kirjoittaisipa mulle joku noin,olisin todella otettu.

      • Anonyymi

        Kiitos. Olet oikeassa, tunteet ovat vahvat ja olen huolissani hänestä.
        Hyvää yötä sinullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Olet oikeassa, tunteet ovat vahvat ja olen huolissani hänestä.
        Hyvää yötä sinullekin.

        Samoin hyvät yöt,lähesty häntä jos koet tunteita häntä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin hyvät yöt,lähesty häntä jos koet tunteita häntä kohtaan.

        No joo voisin lähestyäkin, jos hän olisi läsnä.Taitaa olla haihattelua.


    • Anonyymi

      Kaikki on vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun, eli normi meininki.

      • Anonyymi

        Juuri näin,ja näin saa jatkuakin,joku ilmeisesti oikeasta rakkaudesta kade olkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin,ja näin saa jatkuakin,joku ilmeisesti oikeasta rakkaudesta kade olkoon.

        Asutko säkin siis huvikummussa? En tiennytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutko säkin siis huvikummussa? En tiennytkään.

        No en, kun Outokummussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en, kun Outokummussa.

        Mutta et kuitenkaan Outolassa.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä sinulle. Vaikka tuskin minulle kun painajaisia en muista näähneeni aikoihin, märkiä unia on ollut lähiöinä mulla.

    • Anonyymi

      Olipa erikoinen yö unineen. Alkuyöstä jouduin kolmasti demonien kouriin, unet olivat todella pelottavan mustia luonteeltaan. En uskaltanut pelkojani kohdata vaan jouduin pakenemaan sysimustaan yöhön. Unessa tunsin syvää kauhua ja sitten helpotusta kun pääsin niiden otteesta.
      Loppuyön uneni oli taas aivan toista laatua. Soitin kaipaamalleni miehelle ja juttelin pitkään hänen kanssaan puhelimessa.
      En tiedä oliko enne- vai toiveuni.. 😉

      • Anonyymi

        Olisi hyvä käsitellä entisten elämien traumat ja nykyisen elämän asiat mitä et kehtaa muille sanoa, vaikka unissaan. Se helpottaa oloasi.
        Minulla olisi aikaa jutella puhelimessa vaikka kuinka ja mikä olisi mukavempaa kuin vastakkaisen sukupuolen kanssa vaihtaa näkemyksiä asioista tai jutella niitä näitä.
        Ihminen kun kaipaa ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hyvä käsitellä entisten elämien traumat ja nykyisen elämän asiat mitä et kehtaa muille sanoa, vaikka unissaan. Se helpottaa oloasi.
        Minulla olisi aikaa jutella puhelimessa vaikka kuinka ja mikä olisi mukavempaa kuin vastakkaisen sukupuolen kanssa vaihtaa näkemyksiä asioista tai jutella niitä näitä.
        Ihminen kun kaipaa ihmistä.

        Elät utopiaa mies silittelemällä itseäsi, eikä hommat varmaan ratkea itselleen kirjoittelulla, lääkäri voisi auttaa niitten mörköjen manaamisessa, näin se meillä kuolevaisilla kato menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät utopiaa mies silittelemällä itseäsi, eikä hommat varmaan ratkea itselleen kirjoittelulla, lääkäri voisi auttaa niitten mörköjen manaamisessa, näin se meillä kuolevaisilla kato menee

        Oo sä vaan kuolevainen, tavallinen pulli. Jonkunsortin julli, mut mä oon edelläkävijä. Oon kokenut yhtä sun toista, minkä te perässätulijat tulette vielä kokemaan. Minusta tulee Jumalallinen ruumiillistunut luoja maan päälle.
        Ja tässä ketjussa on monta kirjoittajaa. Eli kun erehdyt, niin erehdyt rankasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hyvä käsitellä entisten elämien traumat ja nykyisen elämän asiat mitä et kehtaa muille sanoa, vaikka unissaan. Se helpottaa oloasi.
        Minulla olisi aikaa jutella puhelimessa vaikka kuinka ja mikä olisi mukavempaa kuin vastakkaisen sukupuolen kanssa vaihtaa näkemyksiä asioista tai jutella niitä näitä.
        Ihminen kun kaipaa ihmistä.

        Olet oikeassa. Näen paljon unia ja se maailma on ollut lapsuudestani saakka hyvin värikäs ja moniulotteinen. Näen myös pahoja painajaisia ja ne ovar todella pelottavia joskus luonteeltaan. Joskus niissä on suorastaan käsinkosketeltava pahuus ja väkivalta läsnä.
        Herkkänä ja kilttinä ihmisenä kannan usein murheeni sisälläni, joustan liikaa enkä huomioi omia tarpeitani. Se kostautuu sitten yölliseen sotatantereeseen.
        Olen pitänyt ajoittain unikirjaa mutta eihän se koskaan korvaa aitoa keskusteluyhteyttä toiseen ihmiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe