Mies ei uskaltanut

Anonyymi

Jos olis uskaltautunut sanomaan ne ratkaisevat sanat, olis sun elämä helppoa. Olis joka päivä rakkautta, huolenpitoa, hauskaa, lämpöä, yltäkylläistä seksiä. Koska olen varattu, olis sulla ollut myös paljon vapaa- aikaa juhlia, urheilla, pelata ja vaikka mitä muuta. Sillä olis menty talven yli😛

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet sinä jotenkin kiero ja ääliömäinen. Ei voi muuta todeta.

      • Anonyymi

        Mitä kieroo tos muka on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kieroo tos muka on?

        Taisi vaan kolahtaa herralla, oli taas omasta mielestään aloitus hänelle.))


      • Anonyymi

        Miksi haukut vieraita ihmisiä, mitä kenenkään asiat sulle kuuluu.
        Haukutonta keskiviikkoo.


    • Anonyymi

      Vara vattu

      • Anonyymi

        Samanlaisia ne hirvet on mitä 200 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaisia ne hirvet on mitä 200 vuotta sitten.

        Aloittajako on se varattu hirvi?


      • Anonyymi

        Mikäs tämä puutarhamarjakimara on, hirvetkö niitä vattuja syö?


      • Anonyymi

        Tai pylly perkele


    • Anonyymi

      Mitkä ne sanat olisivat olleet?

      • Anonyymi

        anteeksi, rouva, mahdatteko olla, näin hienoisella varauksella, kysyen kohteliaasti, Amerikan USAn eka naispresidentti ehdokas? hei, parhainta olisi kuolla pois, senkin hillitön hu0ra raitilla, ötökkä, miten tuollaiselle laitetaan haku päälle, ehkä ei tarvitse, pysy siellä, sulla on tärkee tehtävä.

        hähähähähähähähä
        https://www.youtube.com/watch?v=QHUuG2Dcxnk


      • Anonyymi

        Ihan vapaasti olis saanut sanat valita, kunhan viesti olis selkeä => haluaa tutustua syvemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anteeksi, rouva, mahdatteko olla, näin hienoisella varauksella, kysyen kohteliaasti, Amerikan USAn eka naispresidentti ehdokas? hei, parhainta olisi kuolla pois, senkin hillitön hu0ra raitilla, ötökkä, miten tuollaiselle laitetaan haku päälle, ehkä ei tarvitse, pysy siellä, sulla on tärkee tehtävä.

        hähähähähähähähä
        https://www.youtube.com/watch?v=QHUuG2Dcxnk

        Hatun nosto, Sir 🎩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vapaasti olis saanut sanat valita, kunhan viesti olis selkeä => haluaa tutustua syvemmin.

        Tutustua konkreettisesti syvemmin eli pelkkää paneskelua. Trolleilta huonoin aloitus aikoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vapaasti olis saanut sanat valita, kunhan viesti olis selkeä => haluaa tutustua syvemmin.

        Olen erimieltä kuin tuo toinen syvemmästä tutustumisesta käsitteenä. En itse näe siinä ikävää kaikua. Pelkkä paneminen ilman henkistä yhteyttä ei ole syvää yhteyttä nähnytkään. Syvempi tutustuminen voi sisältää myös fyysistä läheisyyttä, koskettamista ja rakastelua, mutta se ei ole päällimmäinen tarkoitus vaan enemmän prosessin sivutuotteena syntyvää.

        Syvempään tutustumiseen sisältyy aina toisen sisimmän tuntemisen oppiminen, läsnäolo, kuuntelu ja oman itsensä avaaminen, suojakuoren laskeminen. Ollaan ihminen ihmiselle ilman turhia kiemuroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen erimieltä kuin tuo toinen syvemmästä tutustumisesta käsitteenä. En itse näe siinä ikävää kaikua. Pelkkä paneminen ilman henkistä yhteyttä ei ole syvää yhteyttä nähnytkään. Syvempi tutustuminen voi sisältää myös fyysistä läheisyyttä, koskettamista ja rakastelua, mutta se ei ole päällimmäinen tarkoitus vaan enemmän prosessin sivutuotteena syntyvää.

        Syvempään tutustumiseen sisältyy aina toisen sisimmän tuntemisen oppiminen, läsnäolo, kuuntelu ja oman itsensä avaaminen, suojakuoren laskeminen. Ollaan ihminen ihmiselle ilman turhia kiemuroita.

        Juuri näin. Sitä tuo syvempi tutustuminen tarkoittaa❤ joku sentään ymmärtää.


    • Anonyymi

      No mikäs siinä!!!! kerrotaan myös sille kenelle olet varattu niin tämä meidän välinen asia!!!!!!!!!!! ja sen takia että Sen jälkeen et edes voi kirjoittaa minulle tai mitään muutakaan minuun liittyviä asioita!nyt huomenna selvitetään tämä asia loppuun asti ja muiden kanssa yhdessä jutellaan niin sun ei tarvi jännittää tai olla ujo niin kuin sinä olet koko ajan sanonu! arvasin että olet kieroutta täynnä!ei kukaan ikinä kuuna päivänä olisi tehnyt noin kuin sinä olet minulle tehnyt!no muista kuitenkin seuraukset ovat kohtuuttomat sinulle tästä mitä olet tehnyt minulle

    • Anonyymi

      Ihan hyvä etten sanonu meinasin kyllä mutta petturi oot nainen nii en koske tommosii.

      • Anonyymi

        Nääh, sinä oot tämän provon takana, mustamaalaat varattua naista


    • Anonyymi

      Aika sairasta, että varattu vaatii hänelle tehtävän aloitteita. Varattu saa kyllä ihan itse olla aktiivinen, jos vierasta tekee mieli.

    • Anonyymi

      Tämähän oli vapauttava aloitus kaikessa paskuudessaan, niin mähevä, että hyvä ettei lukia kerkiä

    • Anonyymi

      Kuuluuko siihen asunto kanssa noin niinkun luontaisetuna?

      • Anonyymi

        Oli suunnattu yhdelle ainoalle jolla on kyllä koti :-)


    • Anonyymi

      Paskaa keksikää parempaa salkkaria! Vitu Pöljät!

    • Anonyymi

      No mä oon neitsyt enkä uskalla, mutta siinähän nyt kirjoittelet palstalle kun et muutakaan voi.

    • Anonyymi

      Kyllä rakastunutta mollataan nyt.

    • Anonyymi

      Ei tuollaiseen kuvioon lähde mukaan muuta kuin pillun perässä juokseva pelimies.

      • Anonyymi

        Onko miehiä jotka ei juokse sen perässä🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko miehiä jotka ei juokse sen perässä🧐

        Tarkoitatko homoja? Luulisi että on..


      • Anonyymi

        Onks se sulta pois..voi niitä aikoja


    • Anonyymi

      Mikä läppä tää on?

      • Anonyymi

        Itsehän sen mies tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän sen mies tiedät.

        Naista esittäen kirjoittanut tuon. Naisen äitiys ei muuten ap estä paneskelua ja on itseasiassa edellytys koko touhulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naista esittäen kirjoittanut tuon. Naisen äitiys ei muuten ap estä paneskelua ja on itseasiassa edellytys koko touhulle

        Se olikin toinen aloitus varatuksi naiseksi tekeytyen, jossa "nainen" pohti vaimouttaan, äitiyttään ja seksuaalisuutta suhteessa mukamas johonkin palstaheeboon. Vihamielistä ja patologista suhtautumista naisen sieluun ja ruumiiseen ei voi olla tunnistamatta. Kumpaakaan ei lopulta voi ottaa haltuun, ei fyysistä koskemattomuutta rikkomalla, ei heittämällä omia siemeniä idänneen päälle kuin koira tai varsinkaan obsessiivisella eläytymisellä toisten tunnemaailmaan ja todellisuuteen. Nämä mainitut kehysteet koosteita kaikesta siitä moskasta mitä olen tutkimusmielessä lukenut ja analysoinut. Toisinaan taustalla oppii eniten


    • Anonyymi

      Joo niin varmaan, vali vali. Parisuhteessa on kaksi osapuolta...

    • Anonyymi

      Hieman logistiikkaongelmia, luulisin.

    • Anonyymi

      Vau! Upea tarjous.

    • Anonyymi

      Semmosia vellihousujahan me suurin osa miehistä ollaan, ei koskaan uskalleta mitään sillon kun olis uskaltamisen paikka.

    • Anonyymi

      Oliko tarjous voimassa vain eilen. Vai onko mahdollista ottaa uusiksi? 😉

      • Anonyymi

        Tää oli kyllä vaan sille yhdelle tietylle❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli kyllä vaan sille yhdelle tietylle❤

        Saako tämä yksi tietty samat edut, jos vielä uskaltaisi kertoa oikeat sanat sulle. Katuu varmaan ujouttaan/saamattomuuttaan. Varatulle ja nuoremmalle naiselle oikeiden sanojen kertominen ei ole niin helppoa. Pieni avitus helpottaisi. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako tämä yksi tietty samat edut, jos vielä uskaltaisi kertoa oikeat sanat sulle. Katuu varmaan ujouttaan/saamattomuuttaan. Varatulle ja nuoremmalle naiselle oikeiden sanojen kertominen ei ole niin helppoa. Pieni avitus helpottaisi. 😉

        Tietysti, en ole pikkumainen sielu. Kunhan hän saa revittyä sanat itsestään👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti, en ole pikkumainen sielu. Kunhan hän saa revittyä sanat itsestään👍

        Mulla ei repeydy muuta kuin pelihousut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei repeydy muuta kuin pelihousut?

        Mitä pelaat? Sitten varmaan väärä mies🤔


    • Anonyymi

      Höpötys pois.

    • Anonyymi

      Etsin naista siitettäväksi. Siihen ei kelpaa kuka vain. Sinulle olisi ok olla vain väliaikaista hupia? Pidäthän itse takaovea raollaan.

    • Anonyymi

      Herrani, ylipappisi on laiska myös palvelleesaan sinun ruumisijäseniäsi..sen lisäksi että hän on piiskannut ja piinannut minua enkeliäsi erinäisissä kaungeissa sinun valtakunnassasi.Hän on myös luistanut Hevosportin rakentamisessa niin että on tehnyt korjauksia vain oman asumuksesa kohdalla..Nyt hän sitten huijasi minulta sinun kultaisen valtikkasi..en huomannut olla tarkka kun olin niin väsyneen onnellinen kun pääsin Lammasportille vihdoin..ja näin myös varmisti ettei välillämme synny suurta voimaa..Juudatar lähetti minulle viestin että ylipappisi on viennyt kultaisen valtikan takaisin tyrmään Susan linnaan..mielyttääkseen Juudatarta puolelleen. Tämä on niin hämmentävää..haluan esittää sinulle rangaistus toimenpiteitä ylipappisi suhteen..palaan Herrani suuren voimasi vaikutukseen..

      Kiitos Jeesus AAMEN
      T. ENKELI

      • Anonyymi

        Mikä mahtaa olla juudatar? Onko tämä trolleromiehen uusi omavaltainen lisäys raamatun säkeisiin? Taitaa aloittajalla olla huonot housuissa jokaisesta vahvasta naisesta. Siihen saattaa auttaa luopuminen tosta naurettavasta päihittämisen tarpeesta ja sisäänrakennetusta akselitasoisesta arvojärjestyksestä. Tai sitten sun kohdalla ihan vaan hyvä medikalisaatio


      • Anonyymi

        Herralle ehdotus ylipapin petollisuudesta kurittomuudesta tehdä muurin rakennusta yhteiseksi hyväksi..ylivirittyneestä kiinnostuksesta ..minua sinun enkeliäsi kohtaan..petollisuudesta kultaisen valtikan hoidossa..käyttäen valtaansa hyödyksi nöyryttäessään minun hyvää tahtoani..yrittäessään Juudatarta vaikka on sinun tiedustelijasi..naamio minut huolimattomuuteen koska valtikka oli minun hallussa...tämä on loputon lista...Herrani anna minun mennä Susanlinnaan tyrmään.. ja tehdä ylipapillesi ansa joka johtaa siihen että hän joutuu ruoskittavaksi hovineidin toimesta..jolle olen antanut ohjeet ylipapin ansaan saamiseksi..Lupaan herra ..kun ruoskinta on toimitettu 29 iskua..huolehdin hänestä sen jälkeen ettei hän kärisi ja alkaa toipumaan..ja ymmärtää etten ole hänelle uhka..käytän parantavaa kultahilettä.. natrusöljyä..hyvää viiniä virvoitukseen..huolehdin että hän pian pystyy palvelemaan sinua hyvissä sielun voimissa ..

        Kiitos Aamen t. Sinun enkelisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herralle ehdotus ylipapin petollisuudesta kurittomuudesta tehdä muurin rakennusta yhteiseksi hyväksi..ylivirittyneestä kiinnostuksesta ..minua sinun enkeliäsi kohtaan..petollisuudesta kultaisen valtikan hoidossa..käyttäen valtaansa hyödyksi nöyryttäessään minun hyvää tahtoani..yrittäessään Juudatarta vaikka on sinun tiedustelijasi..naamio minut huolimattomuuteen koska valtikka oli minun hallussa...tämä on loputon lista...Herrani anna minun mennä Susanlinnaan tyrmään.. ja tehdä ylipapillesi ansa joka johtaa siihen että hän joutuu ruoskittavaksi hovineidin toimesta..jolle olen antanut ohjeet ylipapin ansaan saamiseksi..Lupaan herra ..kun ruoskinta on toimitettu 29 iskua..huolehdin hänestä sen jälkeen ettei hän kärisi ja alkaa toipumaan..ja ymmärtää etten ole hänelle uhka..käytän parantavaa kultahilettä.. natrusöljyä..hyvää viiniä virvoitukseen..huolehdin että hän pian pystyy palvelemaan sinua hyvissä sielun voimissa ..

        Kiitos Aamen t. Sinun enkelisi

        Missä padassa se tarinan antisankari kärisee ja kypsyykö vielä pitkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mahtaa olla juudatar? Onko tämä trolleromiehen uusi omavaltainen lisäys raamatun säkeisiin? Taitaa aloittajalla olla huonot housuissa jokaisesta vahvasta naisesta. Siihen saattaa auttaa luopuminen tosta naurettavasta päihittämisen tarpeesta ja sisäänrakennetusta akselitasoisesta arvojärjestyksestä. Tai sitten sun kohdalla ihan vaan hyvä medikalisaatio

        Hei ole uskossa oleve nainen ja kirjoitan raamattua tänne..no en ihan ole kaikesta selvillä ehkä kaikkea tarkistaa kuin netistä googletin haulla raamatun naiset..ja sieltä sitten tuli luettelo....16 naista ilmoitti. Luethan tekstejä mielelläsi etkä virheitä etsien..niitä varmasti on. Pyrin olemaanraamatun kielelle uskollinen. Tarina on minun rakkauteni erääseen henkilöön...myös jeesukseen.. kiitos palautteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä padassa se tarinan antisankari kärisee ja kypsyykö vielä pitkään?

        Kypsyykö vielä pitkää..KUULITKO VASTAA!!


    • Anonyymi

      Juhlat menee tällä hetkellä kaiken edell. Fakta.

    • Anonyymi

      Anna olla ton jos joku hokee sanaa fakta..niin unohda..löydät kyllä uuden lupaan .

    • Anonyymi

      Sairasta.

      • Anonyymi

        Mikä tossa on sairasta? Rakkaussuhde tarjolla.


    • Anonyymi

      Etkä sinäkään joutuisi rustaamaan näin typeriä aloituksia tänne, tai en olisi siitä niin varma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe