Unohdin sinut kokonaan

Anonyymi

Sillä se oli parempi meidän molempien kannalta. Veikkaan, ettemme olisi onnellisia yhdessä. Olemme liian erilaisia. Olin sinuun ihastunut ja oikeasti rakastunut jotain 2 kk.
Sen jälkeen aloin aistia sinusta, etten oikeasti tainnut merkitä sinulle kovinkaan paljoa.
En tiedä, tulemmeko enää koskaan tapaamaan, paitsi sattumalta? Taidat liikkua enemmän itseksesi tai sitten sinulla on jo joku toinen. Epävarmuus tunteistasi minus kohtaan ajoi minut lievään masennukseen, tuntui pahalta ajatella, ettet oikeasti ollutkaan kiinnostunut minusta. Nyt kun olen tapaillut erästä toista naista, voin jo paljon paremmin. Sinun seuraaminen somessa ei tunnu enää tärkeältä. Voi olla, että poistam sinut kohta kokonaan kavereistani. Tuntuu vaikealta pitää sinua edes ystävänä, et ole osoittanut minua kohtaan mitään mielenkiintoa. Lienee parasta unohtaa sinut kokonaan. Tunteeni sinua kohtaan olivat 100% aitoja ja meillä olisi voinut ola jotain, jos olisit ollut avoimempi, mutta ehkä vain kuvittelin kaiken?
Laita viestiä, jos tunnistit itsesi. Paras tapa on textari. Sillä tavallahan me viestimme alussakin. Voi hyvin!

27

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihminen jolla on ollut tunteita toista kohtaan ei kirjoittaisi anonyyminä leuhkien kuinka nyt on seuraa ja kuinka kaikki on paremmin? Kostamista tuollainen! Sivusta

      • Anonyymi

        Ei ole mitään kostamista, tuo toinen osapuoli osoitti itse ensin selvää mielenkiintoa minua kohtaan, joka osoittautui vain pelkäksi tunteilla leikkimiseksi.
        On julmaa leikkiä toisen tunteilla, ilman, että vaivautui korjaamaan tilannetta. Olisinollut helpompaa sanoa jo ajoissa, että ”ollaan vain kavereita, ei mitään muuta, ok?” Miksi piti leikkiä toisen tunteilla yli 2kk? Itse en tekisi tuollaista toiselle. Paha mieli tuosta vain jäi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään kostamista, tuo toinen osapuoli osoitti itse ensin selvää mielenkiintoa minua kohtaan, joka osoittautui vain pelkäksi tunteilla leikkimiseksi.
        On julmaa leikkiä toisen tunteilla, ilman, että vaivautui korjaamaan tilannetta. Olisinollut helpompaa sanoa jo ajoissa, että ”ollaan vain kavereita, ei mitään muuta, ok?” Miksi piti leikkiä toisen tunteilla yli 2kk? Itse en tekisi tuollaista toiselle. Paha mieli tuosta vain jäi.

        No mitä oletat mies? Tiesithän sen kun lähdit minulle viestiä laittamaan, että vain kaveri olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä oletat mies? Tiesithän sen kun lähdit minulle viestiä laittamaan, että vain kaveri olet.

        Et ole se, jota tarkoitan.
        Et tiedä koko jutusta yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään kostamista, tuo toinen osapuoli osoitti itse ensin selvää mielenkiintoa minua kohtaan, joka osoittautui vain pelkäksi tunteilla leikkimiseksi.
        On julmaa leikkiä toisen tunteilla, ilman, että vaivautui korjaamaan tilannetta. Olisinollut helpompaa sanoa jo ajoissa, että ”ollaan vain kavereita, ei mitään muuta, ok?” Miksi piti leikkiä toisen tunteilla yli 2kk? Itse en tekisi tuollaista toiselle. Paha mieli tuosta vain jäi.

        Mies teki samoin minulle! Pahamieli jäi kaikesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies teki samoin minulle! Pahamieli jäi kaikesta!

        Kerro jokin tuntomerkki, joka voisi liittyä ”meihin”?


    • Anonyymi

      Alotus on jo itsessään mahdoton: unohdin sinut jo kokonaan. Hui, hai. Ei lobotomian käynyt tollasia kirjottele.

      • Anonyymi

        Kukaan muu kuin aloitttaja ja se toinen osapuoli, mikäli nyt itsensä tästä tunnistaa ja edes tätä palstaa koskaan lukee, ei voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu kuin aloitttaja ja se toinen osapuoli, mikäli nyt itsensä tästä tunnistaa ja edes tätä palstaa koskaan lukee, ei voi tietää.

        Aika meedioita on kyllä ja alottajahan unohti kokonaan eli ei olis ees pystynyt tommosta kirjottaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika meedioita on kyllä ja alottajahan unohti kokonaan eli ei olis ees pystynyt tommosta kirjottaan.

        Tietenkin pystyi, ethän kirjoitusta muuten edes lukisi?


    • Anonyymi

      Juu unohda minut.

    • Anonyymi

      Tähän kommentti, rakkaus on lämpöä ja halua tuottaa hyvää mieltä rakkaalle, kaivatulle.

      • Anonyymi

        Jos toinen ensin leikkii, että on kiinnostunut ja sitten ihan tuosta vaan antaakin ymmärtää kuviensa kautta, että kaikki olikin vain pelkkää peliä. Ei voi mistään rakkaudesta edes puhua.
        Ei kyllä odottaisi tuollaista käytöstä ”kypsältä naiselta”.


      • Anonyymi

        Totta. Rakkaus on myös tunne, jonka oppiminen ei aina ole helppoa. Kuten mikä tää tunne on? Miksi tunnen? Rakkaus on ihanaa, mutta rakastaminen välillä vaikeeta.


    • Anonyymi

      Oikeastiko ihan 2kk ja unohtanutkin jo 😂🤣😂

      • Anonyymi

        Vakiokommentoija taas vastaamassa typerien nauruhymiöiden kanssa🤣


      • Anonyymi

        Hahahahahahaha🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Suloinen sinä..aika menee niin nopeasti ..


    • Anonyymi

      Jos tämä on minulle, niin en usko, että voin voida hyvin, tämän jälkeen, sori, pakko olla suora. En tiedä voiko 2 kk rakastua ihmiseen...kuulostaa siltä, että oli varmasti vahvaa ihastusta oli kyllä. Tilanne kuulostaa hieman tutulta, kirjoitustyyli myös, mutta itse en koe, että olisin kohdellut kyseistä miestä leikkiäkseni hänen tunteillaan. Jos niin on, se ei ole ollut tarkoitus. Ja sisimmässäni olen jopa kuollakseni pelännyt, että annan sen vaikutelman. Voi sanoa, että olen ollut koko kevään ja kesän niin ihastunut etten ole ollut koskaan aiemmin ja välimatka ja epävarmuus on kyllä aiheuttanut itselle ihan niin kovaa kaipuuta, että sattuu ja masennusta myös.

      .Vaikka monet ei sitä aina huomaa minusta, olen piiloujo ihminen. Siksi ehkä välinpitämätön käytös ja ainakin omassa tilanteessa, meillä ei ole ollut muuta väylää kommunikoida kuin some, niin se tekee kaikesta hankalampaa. Omalta puolelta toivoin kovasti, että hän olisi kysynyt minulta enemmänkin kuulumisia kuin muuta, itse en uskaltanut kysyä, koska en ollut varma hänen tunteistaan ja olen aiemmin joutunut niin usein miehille olemaan aktiivinen osapuoli, että halusin antaa tällä kertaa hänelle ohjat käsiin. Hän on valoisa ja rohkea persoona ja ajattelin, että se on vain osa hänen persoonaansa toimia sillä tavalla miten toimi, innokkaasti. En tiedä miten ajattelit, että sinut voisi sinun viestistäsi tunnistaa täysin, koska itse, en ole ihan varma tunnistanko, mut tämä viesti on M-naiselta J-miehelle. Meitä yhdistää musiikki.
      Ja en tapaile ketään. Eikä kukaan muu kiinnosta.
      En tiedä onko tämä turhaa, jos kerran tapailet jo toista, 💔mutta jos tunnistat tästä jotakin niin tekstaa mulle irl, vaikka ihan perinteisellä tyylillä " Mitä kuuluu? En haluaisi todellakaan tämän jäävän tähän. Jos tästä ei tule mitään niin olisi kiva kuitenkin pysyä kavereina...

      • Anonyymi

        Kiitos ajatuksistasi, lähelle meni, jopa kirjaimienkin kanssa. J vain ei ole se kirjain, jolla nimeni alkaa☹️


      • M-nainen, en ole aloittaja, mutta voisin kirjoittaa lähes samalla tavalla.
        On niin paljon kaikkea, mitä vielä haluaisin kanssasi selvittää.
        Uskon sinun tietävän minun tunteeni, mutta minä en tiedä sinun tunteitasi.
        Tunnisteeksi voisin laittaa monta asiaa, mutta ehkä vain sinä muistat joulukirkon, jossa olimme Jaa..n ja Pe..n kanssa.


      • Anonyymi
        Tasan54 kirjoitti:

        M-nainen, en ole aloittaja, mutta voisin kirjoittaa lähes samalla tavalla.
        On niin paljon kaikkea, mitä vielä haluaisin kanssasi selvittää.
        Uskon sinun tietävän minun tunteeni, mutta minä en tiedä sinun tunteitasi.
        Tunnisteeksi voisin laittaa monta asiaa, mutta ehkä vain sinä muistat joulukirkon, jossa olimme Jaa..n ja Pe..n kanssa.

        ????????en käy kirkoissa!


    • Anonyymi

      Kuulostaa ihan naiselta jonka kanssa oli jotain.

      Aina sama laulu.

      Unohda, pääset helpommalla.

      • Anonyymi

        Ainahan kannattaa olla ilkeä ja syyttävä. Se näyttää joiltain käydä ihan luonnostaan.


      • Anonyymi

        Kauniita ajatuksia torstaipäivääsi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3325
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      161
      1345
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1055
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      114
      733
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe