Nykysähkö oy

Anonyymi

Haluan varoittaa muita,, meille teki sähkötyöt Nykysähkö Oy
Ihan huijari yritys. Piti olla sähkötyöt tehtynä 4kk sitten, laskuttanu ennen ku tehny ja nyt näyttää et ei hoida hommiaan.
Kuulin nyt myös, yhtä yritystä huijannu.

24

4550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa olen kuullut paljonkin.

    • Anonyymi

      Kokeiles päivemmällä uudestan, aamukrapulaisen ulosanti ei ole parhaimmillaan.

    • Anonyymi

      Huijareita!
      Ihan käsittämätöntä kohtelua!

    • Anonyymi

      Mitä aloitus kertoo aloittajasta?

      • Anonyymi

        Ainakin sen, että häntä on huijattu.


    • Anonyymi

      Nykysähkö nykyttää emäntäsi ja tyttäresi.

    • Anonyymi

      Saa katsoa itseään peiliin jos ja kun menee etukäteen maksamaan...

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Aina kannattaa tehdä kirjallinen urakkasopimus, jossa maksuerätaulukko ja viimeinen erä 10-20% urakkahinnasta.
        Sopimuksesta pitää löytyä myös lauseke "urakoitsija toimii kohteessa päätoteuttajana" Näin vastuut siirtyvät urakoitsijalle mm. tapaturmissa. Jos tuota ei ole niin tilaaja maksaa vahinkotapauksessa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Aina kannattaa tehdä kirjallinen urakkasopimus, jossa maksuerätaulukko ja viimeinen erä 10-20% urakkahinnasta.
        Sopimuksesta pitää löytyä myös lauseke "urakoitsija toimii kohteessa päätoteuttajana" Näin vastuut siirtyvät urakoitsijalle mm. tapaturmissa. Jos tuota ei ole niin tilaaja maksaa vahinkotapauksessa!!!

        Tavallinen yksityinen ihminen ei välttämättä joudu maksamaan vaikka tuo lause puuttuisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallinen yksityinen ihminen ei välttämättä joudu maksamaan vaikka tuo lause puuttuisikin.

        Valitettavasti lainsäädännön mukaan rakennuttaja on aina vastuussa mikäli kohteelle ei ole valittuna päätoteuttajaa. Laki ei erittele yksitystä tai firmaa rakennuttajana!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti lainsäädännön mukaan rakennuttaja on aina vastuussa mikäli kohteelle ei ole valittuna päätoteuttajaa. Laki ei erittele yksitystä tai firmaa rakennuttajana!!

        Käytännössä firma kumminkin vastaa valjaista, telineistä sun muusta. Oikeusjutuissa harvemmin tuomittu jotain täysin alaa tuntematonta kuluttajaa.


    • Anonyymi

      On täällä jumankekka kummaa sakkia!
      Kaikki on niin helvetin viisaita, ettei kukaan heitä koskaan huijaa. Ja sitten jos joku jää jyrän alle, niin kuorossa ulistaan miten on oma vika, ja että peiliin saa kattoa.

      Hyvä että tällasia mahdollisia huijareita nostetaan tikun nokkaan, eikä peitellä.

      • Anonyymi

        Ihmiset on mulkkuja. Huijattua syyllistetään ja haukutaan. Se huijaaminen on täysin ok. Ihmisillä ei ole sitä vastaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset on mulkkuja. Huijattua syyllistetään ja haukutaan. Se huijaaminen on täysin ok. Ihmisillä ei ole sitä vastaan mitään.

        Valitettavasti juuri näin. Suomessakin ollaan opittu amerikkalainen asenne, jossa voittajat on voittajia, keinoja kaihtamatta, huijatut ja kakkoseksi jääneet on halveksuttavaa roskasakkia.


    • Anonyymi

      Sama kokemus, lasku tuli ulosottouhkauksineen, mutta työtä ei ole tehty. Väittivät tehneensä kun kysyttiin. 🤭

      • Anonyymi

        Eipä tuommoisia laskuja taida ulosottoon saada. Perintätoimisto on sitten asia erikseen


      • Anonyymi

        Sama kokemus meillä (Paloheinä, Helsinki).


    • Anonyymi

      Mulla pelkkää hyvää sanotravaa kyseisestä firmasat. 👍🏼

    • Anonyymi

      Olen toiminut Nykysähkön kanssa yhteistyötyössä. Minulla on rakennusliike ja käytän heitä sähkötöissä. Palvelu pelaa ja homma toimii. Suosittelen Nykysähkön

      • Anonyymi

        Minkä niminen liike?


    • Anonyymi

      Pelkästään erinomaisia kokemuksia tästä firmasta. Olen tilannut pariin vuokra-asuntoon sähköistyksen päivitystä (2020 ja 2022) ja työ oli molemmissa tehokasta ja hyvää. Sattumoisin molemmissa myös alkuperäinen sähkötyö oli osin kelvottomasti tehty, mutta Nykysähkön tekijä löysi saitilla oivaltavat ratkaisut ilman että mitään rakenteita jouduttiin rikkomaan. Kun työtä itse seurasin, niin toisessa kohteessa tuli työn ohessa myös suunniteltua aika pitkälle tuleva isompi sähköremppa, koskapa siinä 50-luvun talossa sähköistys pitkälle alkuperäinen.

    • Anonyymi

      Meille nykysähkön piti tulla tekemään remppaa saunaan, kylppäriin ja keittiöön, mutta ei ole näkynyt. Alkumaksun palautustakin odotellaan sitkeästi.

    • Anonyymi

      Usein soppimuksen tekijä kilpailuttaa itse uudestaan eikä vastaa mitään

    • Anonyymi

      Eilisen sähkötkin on jo menneen talven lumia 😂🤣😅

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3129
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1723
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe