Haluan varoittaa muita,, meille teki sähkötyöt Nykysähkö Oy
Ihan huijari yritys. Piti olla sähkötyöt tehtynä 4kk sitten, laskuttanu ennen ku tehny ja nyt näyttää et ei hoida hommiaan.
Kuulin nyt myös, yhtä yritystä huijannu.
Nykysähkö oy
24
4759
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa olen kuullut paljonkin.
- Anonyymi
Kokeiles päivemmällä uudestan, aamukrapulaisen ulosanti ei ole parhaimmillaan.
- Anonyymi
Huijareita!
Ihan käsittämätöntä kohtelua! - Anonyymi
Mitä aloitus kertoo aloittajasta?
- Anonyymi
Ainakin sen, että häntä on huijattu.
- Anonyymi
Nykysähkö nykyttää emäntäsi ja tyttäresi.
- Anonyymi
Saa katsoa itseään peiliin jos ja kun menee etukäteen maksamaan...
- Anonyymi
Juurikin näin. Aina kannattaa tehdä kirjallinen urakkasopimus, jossa maksuerätaulukko ja viimeinen erä 10-20% urakkahinnasta.
Sopimuksesta pitää löytyä myös lauseke "urakoitsija toimii kohteessa päätoteuttajana" Näin vastuut siirtyvät urakoitsijalle mm. tapaturmissa. Jos tuota ei ole niin tilaaja maksaa vahinkotapauksessa!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Aina kannattaa tehdä kirjallinen urakkasopimus, jossa maksuerätaulukko ja viimeinen erä 10-20% urakkahinnasta.
Sopimuksesta pitää löytyä myös lauseke "urakoitsija toimii kohteessa päätoteuttajana" Näin vastuut siirtyvät urakoitsijalle mm. tapaturmissa. Jos tuota ei ole niin tilaaja maksaa vahinkotapauksessa!!!Tavallinen yksityinen ihminen ei välttämättä joudu maksamaan vaikka tuo lause puuttuisikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallinen yksityinen ihminen ei välttämättä joudu maksamaan vaikka tuo lause puuttuisikin.
Valitettavasti lainsäädännön mukaan rakennuttaja on aina vastuussa mikäli kohteelle ei ole valittuna päätoteuttajaa. Laki ei erittele yksitystä tai firmaa rakennuttajana!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti lainsäädännön mukaan rakennuttaja on aina vastuussa mikäli kohteelle ei ole valittuna päätoteuttajaa. Laki ei erittele yksitystä tai firmaa rakennuttajana!!
Käytännössä firma kumminkin vastaa valjaista, telineistä sun muusta. Oikeusjutuissa harvemmin tuomittu jotain täysin alaa tuntematonta kuluttajaa.
- Anonyymi
On täällä jumankekka kummaa sakkia!
Kaikki on niin helvetin viisaita, ettei kukaan heitä koskaan huijaa. Ja sitten jos joku jää jyrän alle, niin kuorossa ulistaan miten on oma vika, ja että peiliin saa kattoa.
Hyvä että tällasia mahdollisia huijareita nostetaan tikun nokkaan, eikä peitellä.- Anonyymi
Ihmiset on mulkkuja. Huijattua syyllistetään ja haukutaan. Se huijaaminen on täysin ok. Ihmisillä ei ole sitä vastaan mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset on mulkkuja. Huijattua syyllistetään ja haukutaan. Se huijaaminen on täysin ok. Ihmisillä ei ole sitä vastaan mitään.
Valitettavasti juuri näin. Suomessakin ollaan opittu amerikkalainen asenne, jossa voittajat on voittajia, keinoja kaihtamatta, huijatut ja kakkoseksi jääneet on halveksuttavaa roskasakkia.
- Anonyymi
Sama kokemus, lasku tuli ulosottouhkauksineen, mutta työtä ei ole tehty. Väittivät tehneensä kun kysyttiin. 🤭
- Anonyymi
Eipä tuommoisia laskuja taida ulosottoon saada. Perintätoimisto on sitten asia erikseen
- Anonyymi
Sama kokemus meillä (Paloheinä, Helsinki).
- Anonyymi
Mulla pelkkää hyvää sanotravaa kyseisestä firmasat. 👍🏼
- Anonyymi
Olen toiminut Nykysähkön kanssa yhteistyötyössä. Minulla on rakennusliike ja käytän heitä sähkötöissä. Palvelu pelaa ja homma toimii. Suosittelen Nykysähkön
- Anonyymi
Minkä niminen liike?
- Anonyymi
Pelkästään erinomaisia kokemuksia tästä firmasta. Olen tilannut pariin vuokra-asuntoon sähköistyksen päivitystä (2020 ja 2022) ja työ oli molemmissa tehokasta ja hyvää. Sattumoisin molemmissa myös alkuperäinen sähkötyö oli osin kelvottomasti tehty, mutta Nykysähkön tekijä löysi saitilla oivaltavat ratkaisut ilman että mitään rakenteita jouduttiin rikkomaan. Kun työtä itse seurasin, niin toisessa kohteessa tuli työn ohessa myös suunniteltua aika pitkälle tuleva isompi sähköremppa, koskapa siinä 50-luvun talossa sähköistys pitkälle alkuperäinen.
- Anonyymi
Meille nykysähkön piti tulla tekemään remppaa saunaan, kylppäriin ja keittiöön, mutta ei ole näkynyt. Alkumaksun palautustakin odotellaan sitkeästi.
- Anonyymi
Usein soppimuksen tekijä kilpailuttaa itse uudestaan eikä vastaa mitään
- Anonyymi
Eilisen sähkötkin on jo menneen talven lumia 😂🤣😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242514Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.571853Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup151409Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3041115Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua141085- 2591002
- 62957
- 146913
- 49835
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113827